قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار

۴ بازديد

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی ایرانی و خارجی با معرفی مشخصات بهترین آسیاب قهوه صنعتی و آسیاب قهوه نیمه صنعتی

قیمت انواع آسیاب قهوه در بازار چقدر است؟ بهترین آسیاب قهوه کدام است؟ آسیاب قهوه ایرانی بخریم یا خارجی ؟ چرا؟ شاید این سولات شما هم باشد. ما در ادامه همه این سولات را پاسخ می دهیم.

d6_2p47.jpg

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی 

قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی به عوامل مختلفی در بازار بستگی دارد از جمله : کیفیت مواد اولیه و استفاده شده در آسیاب قهوه صنعتی، تیغه آسیاب، کیفیت و دقت آسیاب، اسیاب قهوه ایرانی باشد یا خارجی، امکانات و تجهیزات اضافی آسیاب قهوه، خدمات پس از فروش داشته باشد یا خیر، گارنتی باشد یا خیر و ... هر کدام از این فاکتورها می تواند قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی را بالا پایین کند.

 

بهترین آسیاب قهوه صنعتی کدام است؟

برای پاسخ به این پرسش بهتر است ابتدا با خصوصیات بهترین آسیاب قهوه صنعتی آشنا شوید تا به راحتی بتوانید بهترین آسیاب قهوه را شناسایی کنید. زیرا یک آسیاب صنعتی خوب و قدرتمند باید دارای خصوصیات خاصی باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

  • آسیاب قهوه صنعتی حتماً باید فن خنک کنندگی داشته باشد. اما چرا فن خنک کنندگی اینقدر مهم است؟ د رنظر داشته باشید آسیاب قهوه صنعتی که فن ندارد در این صورت برای آسیاب قهوه در حجم بالا دستگاه گرم می شود و این گرما به صورت ناخودآگاه بر روی کیفیت قهوه نیز اثر می گذارد و باعث برشته شدن آن می گردد برای جلوگیری از این مساله ناچار هستید زمانی را برای خنک شدن دستگاه منتظر بمانید، این در حالی است که یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خوب با فن قوی چنین مشکلی ندارد و شما به راحتی می توانید به صورت طولانی با کیفیت بالا قهوه را د رکمترین زمان آسیاب کنید.
  • یک آسیاب قهوه صنعتی عالی باید تیغه های قدرتمند و بسیار دقیق داشته باشد. به بیان ساده تر تیغه باید محکم، مقاوم و دقت آسیاب بالایی داشته باشد. تیغه های استیل و فولادی مقاوم هستند اما دقت تیغه کاملاً به شکل و نحوه حرکت آن وابسته است. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه فوق العاده در وهله اول باید آسیاب عالی داشته باشید. این مساله بخصوص برای دم آوری قهوه ترک حساس تر است. زیرا آسیاب قهوه ترک باید پودر یکدست و نرمی باشد که هر آسیاب صنعتی نمی تواند چنین نتیجه ای را داشته باشد. از این رو بهتر است قبل از خرید آسیاب قهوه حتماً در مورد نحوه آسیاب دستگاه و تیغه های آن تحقیق کنید.
  • قدرت موتور هم برای آسیاب های صنعتی قهوه بسیار مهم است قطعاً هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد عمر و دوام دستگاه بیشتر خواهد بود زیرا فشار کمتری به دستگاه وارد می شود علاوه بر این دستگاه آسیاب قهوه سرعت بیشتری پیدا میکند و شما در مدت زمان کمتری می توانید خروجی داشته باشید.
  • ظرفیت مخزن یا هاپر هم مهم است اگر شما حجم زیادی از قهوه را بخواهید آسیاب کنید باید محفظه مناسبی داشته باشید که اصولاً برای آسیاب های صنعتی این حجم بین 3 تا 5 کیلو گرم در نظر گرفته می شود.
  • در بین انواع آسیاب قهوه در بازار باید به دنبال آسیابی باشید که بتواند تنوع درجات بیشتری به شما ارائه کند. هر چقدر درجات آسیاب قهوه بیشتر باشد به معنای توانایی آسیاب های متنوع با درجه نرمی و زیری بیشتر قهوه است. از این رو به راحتی می توانید برای هر دستگاه ساز قهوه نمونه آسیاب دلخواه خود را داشته باشید.
  • بدنه آسیاب از جنس مرغوب هم یک الویت مهم است. زیرا به مرور زمان اثرات لک و کثیفی بر روی دستگاه آسیاب نمایان می شود و اگر بدنه از جنس مرغوب نباشد امکان از بین بردن این اثرات وجود ندارد. از این رو بعد از مدتی دستگاه شما چهره زشت و نامطلوبی خواهد داشت. بهتر است جنس بدنه فلزی با پوشش استاتیک باشد.
  • قابلیت جدا شدن هاپر از دستگاه آسیاب قهوه هم اهمیت زیادی دارد. زیرا به منظور شستشو و نظافت باید مخزن یا هاپر از دستگاه جدا شود و شما بتوانید به راحتی آن را بشوید.
  • عدم باقی ماندن قهوه در محفظه یکی از مواردی است که کمتر مورد توجه قرار می گیرد. همانطور که می دانید برای داشتن یک قهوه با کیفیت حتماً باید اثرات و ذرات آسیاب قهوه قبلی حذف شده باشند زیرا می توانند روی طعم و مزه آسیاب قهوه جدید تاثیر بگذارند. برخی از دستگاه ها قابلیت عدم پرتی قهوه را ندارند در این نمونه دستگاه ها حدوداً 200 تا 300 گرم قهوه پرت می شود. با توجه به اینکه دانه های قهوه گران و وارداتی هستند این مساله حائز اهمیت است از این رو باید در بازار به دنبال آسیاب قهوه ای باشید که چنین ویژگی را داشته باشد تا بتواند از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد. شاید در نگاه اول، اهمیت این موضوع زیاد جلوه نکند اما در بلند مدت این مساله می تواند در هزینه های شما تاثیرگذار بگذارد.
  • زیبایی و طراحی یک آسیاب هم مهم است. این مساله بخصوص در کافی شاپ ها و رستوران ها، قهوه فروشی ها که دستگاه، جزیی از ویترین و دکور می باشد اهمیت زیادی دارد.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش هم یکی دیگر از فاکتور های مهم یک دستگاه آسیاب قهوه صنعتی می باشند. زیرا بسیاری از دستگاه ها با کارکرد نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کنند و باید قطعاتی از آنها عوض شود؛ اگر این قطعات در بازار موجود نباشد و یا در صورت وجود با قیمت نجومی ارائه شود مقرون به صرفه نخواهد بود. بسیاری از خریداران غافل از این مساله به دنبال خرید آسیاب هستند این در حالی است که شما باید در همان ابتدای کار این مساله را مورد توجه قرار دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید. اغلب دستگاه های آسیاب خارجی فاقد نمایندگی معتبر هستند از این رو پیدا کردن قطعات این دستگاه ها در بازار با مشکل روبرو است.

 

آسیاب قهوه صنعتی ایرانی یا خارجی

مهم نیست آسیاب قهوه خارجی بخرید یا ایرانی! مهم این است که آسیاب مورد نظر شما تمام ویژگی های ذکر شده را داشته باشد تا بتواند بهترین آسیاب قهوه صنعتی باشد. همین جا باید بگوییم برخی از برندهای آسیاب قهوه ایرانی رشد چشمگیری داشته اند و توانسته اند صنعت قهوه را زیر و رو کنند. یکی از برندهای معتبر آسیاب قهوه ایرانی که توانسته همه فاکتورهای بهترین آسیاب قهوه را داشته باشد آسیاب قهوه یوکار است.  آسیاب قهوه یوکار توانسته صاحب رتبه در نمایشگاه های قهوه و نوشیدنی باشد و بهترین عملکرد را در بین آسیاب های قهوه ایرانی و خارجی داشته باشد. عملکرد این آسیاب مشابه برندهای معروف آسیاب قهوه خارجی است اما قیمت انواع آسیاب قهوه صنعتی خارجی بسیار بیشتر از آسیاب قهوه یوکار می باشد. همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش برند یوکار باعث شده بسیاری از هموطنان عزیز این آسیاب قهوه را خریداری و معرفی کنند. قابل توجه است قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار نیز نسبت به برندهای خارجی مناسب و عملکرد آن فوق العاده است.برای اطلاع از مشخصات فنی این برند یا قیمت روز آسیاب های قهوه یوکار می توانید اینجا کلیک کنید.

منبع: https://www.khoondanionline.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-2/13143-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A2%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D9%87%D9%88%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1?pr=1

 

 

 

ترفندهای مخفی برای افزایش فالوور اینستاگرام

۶ بازديد

عنوان: ترفندهای مخفی برای افزایش فالوور اینستاگرام

 

اگر می خواهید برند خود را گسترش دهید و فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، این مقاله را از دست ندهید! در این مقاله به معرفی و آموزش تکنیک های مختلف برای جذب مخاطب یا افزایش فالوور در اینستاگرام می پردازیم. برای موفقیت در جذب فالوور واقعی اینستا با ما همراه باشید.

آیا کسب در آمد از اینستاگرام با فالوور کم امکان پذیر است، اولین سوالی که برای استارت آپ های کسب و کار در اینستاگرام مطرح می شود این است:

 

آیا اینستاگرام برای بازاریابی مناسب است؟

پاسخ قطعا بله است. اما اگر بخواهیم دلایل خود را برای پاسخ بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

وجود طیف وسیعی از مخاطبان فعال در اکثر آثار

فعالیت بیش از 25 میلیون برند در اینستاگرام

بیش از 500 میلیون کاربر فعال در 24 ساعت شبانه روز

جذابیت پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغات

و بسیاری دلایل دیگر، مانند برندسازی شخصی، که باعث می شود اینستاگرام ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد و شما را تشویق می کند که فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. می توان گفت اینستاگرام یکی از بهترین پاسخ هایی است که می توان به این سوال داد که چگونه می توان از اینترنت درآمد کسب کرد.

انواع روش ها برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

اولین سوال بعد از ایجاد اکانت اینستاگرام معمولا این است که چگونه فالوور جذب کنیم؟ خوب، وقتی دلایل حضور در اینستاگرام را دانستید، وقت آن است که ببینید چگونه می توانید مخاطبان خود را در اینستاگرام جذب و رشد دهید. روش ها و ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار زیاد است، اما کاربردی ترین روش ها عبارتند از:

1- استفاده از تقویم محتوا

تقویم محتوایی چیست؟ تقویم محتوایی به شما کمک می کند تا محتوای خود را در اینستاگرام منتشر کنید و از قبل برای روزهای مهم و مناسبت های خاص آماده شوید.

ایده های متقاعد کننده، تمرکز بیشتر روی محتوا، انتشار به موقع پست ها و اجتناب از محتوای تکراری از مهمترین مزایای استفاده از تقویم محتوا برای اینستاگرام است.

 

مزیت مهم استفاده از تقویم محتوایی این است که پس از مدت کوتاهی، فالوورهای شما همیشه مشتاق مطالب جدید و جذاب خواهند بود و این باعث ارتقا و در نهایت افزایش فالوور فوری شما می شود.

 

2- استفاده از تصاویر و کلیپ های جذاب و با کیفیت

اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. بنابراین توصیه می کنیم از ارسال تصاویر و فیلم های بی کیفیت به صورت جداگانه خودداری کنید! محتوای بی کیفیت علاوه بر عدم جذب کاربران جدید، باعث فرار فالوورهای شما نیز می شود. برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام باید از بهترین و با کیفیت ترین محتوای ویدیویی برای کسب و کار خود استفاده کنید.

3- استفاده از قسمت آنالیز اینستاگرام

اگر حساب کاربری خود را به حساب تجاری تغییر دهید، اطلاعات بسیار خوبی در مورد مخاطبان خود دریافت خواهید کرد. این اطلاعات به شما کمک می کند بهترین زمان برای انتشار محتوای خود را بیابید و به راحتی سن، جنسیت و مکان افراد را شناسایی کنید.

تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام به شما کمک می کند تا فالوورها و فالوورهای خود را بشناسید و به شما در ایجاد استراتژی محتوا کمک کند. و همانطور که در بالا ذکر شد، داشتن تقویم محتوا و استراتژی محتوا به رشد فالوور اینستاگرام شما کمک می کند.

4- افرادی که با برند شما در تعامل هستند را تگ کنید

تگ کردن افراد، پست پست شده آنها را قابل مشاهده می کند، حتی اگر آن افراد دنبال کننده شما نباشند. برای درک این بخش به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید و افراد مختلفی هر روز به باشگاه شما می آیند. می توانید از این افراد عکس یا فیلم بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و نام آنها را برای پست منتشر شده تگ کنید.

این نه تنها می تواند تعامل کاربران را افزایش دهد، بلکه آنها را به دنبال کردن صفحه شما تشویق می کند. این تکنیک در بسیاری از صفحات تجاری قابل استفاده است.

5- استفاده از هشتگ های هدفمند در بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام باید مختصر، ساده و تا حدی جذاب نوشته شود تا کاربر در یک نگاه از نوع فعالیت و دلیل دنبال کردن شما آگاه شود.

استفاده از کلمات کلیدی در دسکتاپ مانند هشتگ در اینستاگرام یکی از تکنیک هایی است که می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

هنگام استفاده از هشتگ ها مراقب باشید تا خوشحال نشوید.

6- پرس و جوهای کاربر

یکی از مسائلی که در طول زمان می تواند برای صفحه اینستاگرام شما ایجاد شود، ثابت بودن پست های ارسال شده در اینستاگرام است. اگر صفحه شما پست‌های خنثی را برای مدت طولانی منتشر می‌کند، احتمالاً با کاهش تعامل کاربر و ترک تحصیل مواجه خواهید شد.

پست‌های خنثی محتوایی هستند که دارای ثروت کم هستند. یکی از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام، تولید محتوای بحث‌برانگیز و ایجاد پست‌های ویروسی است. این کار باعث محبوبیت بیشتر پست شما و افزایش شانس جذب فالوورهای جدید می شود.

7- استفاده از آیکون اینستاگرام در وب سایت و فرمت ایمیل

یکی از رایج ترین راه ها برای جذب فالوور، درج آیکون های رسانه های اجتماعی در وب سایت شما است. این به کاربران اجازه می دهد تا صفحات شما را به راحتی و در کمترین زمان ممکن دنبال کنند. تو هم همینطور

می توانید از افزونه هایی استفاده کنید که آخرین پست های ارسال شده در اینستاگرام را در وب سایت شما نمایش می دهند.

AccessPress Instagram Feed یکی از افزونه هایی است که به خوبی برای شما کار می کند. قرار دادن آیکون ها در قالب و عضویت در ایمیل نیز روشی هوشمندانه برای افزایش فالوور است.

8- انتشار مطالب اینستاگرام در سایر شبکه های اجتماعی

ارسال پست های اینستاگرام در کانال ها و گروه های فیس بوک، توییتر و تلگرام می تواند به رشد صفحه شما کمک کند. این به افرادی که شما را در سایر شبکه های اجتماعی فالو می کنند این امکان را می دهد که صفحه اینستاگرام شما را بشناسند و در صورت تمایل شما را دنبال کنند.

برای دانلود فیلم و عکس اینستاگرام مقاله دانلود ویدیوهای اینستاگرام را مطالعه کنید.

9- چگونه می توان فالوورهای انجام مسابقات و کمپین های تبلیغاتی را افزایش داد؟

برگزاری مسابقه یا جشنواره فرصتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام است. یکی از روش هایی که اغلب شرکت ها برای افزایش فالوور خود در اینستاگرام استفاده می کنند، برگزاری مسابقه و ایجاد کمپین های تبلیغاتی مختلف است.

به عنوان مثال می توانید از کاربران بخواهید که با ایجاد یک هشتگ ویژه برای شما پست بگذارند یا از آنها بخواهید که دوستان خود را در پست ذکر کنند.

همچنین می توانید صفحه خود را از طریق صفحات بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پیشنهاد می کنیم برای تغییرات در فعال سازی اکانت اینستاگرام قسمت غیرفعال سازی رمز 2 مرحله ای اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

10- تعامل جامع برای افزایش فالوور در اینستاگرام

یکی از اشتباهاتی که می توانید در شبکه های اجتماعی مرتکب شوید عدم توجه به کاربران و کانال ارتباطی یک طرفه است. این کار باعث دلسردی کاربران و تورم صفحه شما می شود. سعی کنید تا حد امکان به نظرات پاسخ دهید و تعامل کاربران را افزایش دهید. این باعث افزایش اعتماد و وفاداری کاربران می شود.

 

طبق الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، هر چه بیشتر با کاربران تعامل داشته باشید، شانس بیشتری برای نمایش پست‌های خود در بخش Feed دارید. فقط توجه کنید که رفتار و فعالیت غیر عادی باعث بلاک شدن در اینستاگرام خواهد شد، یعنی شما دیگر نمیتوانید فعالیتی در آن داشته باشید.

https://www.webtalk.co/n/43939564

https://www.quora.com/profile/Ahmed-Ahmedali-4/https-nicesmmpanel-com-Nicesmmpanel-It-is-the-best-and-cheapest-SMM-panel-in-the-world-Best-choice-for-Resellers-and

https://cascade.org/node/6583?page=105#comment-77822

https://www.rohwrestling.com/content/roh-world-tv-champion?page=81#comment-132420

http://mail.party.biz/forums/topic/103933/https-trendingsupplements-org-supercbd-gummies/view/post_id/520936

https://coralvilleoakdale.extremebodyshaping.com/blog/2016/05/26/farrells-saved-my-life

https://tore-dahl.23video.com/vandkunsten-architects-torpedohallen-4

http://www.rn-tp.com/news/class-2016-2017-welcome?page=117#comment-116358

https://den-sociale-virksomhed.23video.com/nbg-katjamov

https://michelledaigle.liveeditaurora.com/blog/2016/09/03/taking-it-to-the-mat

https://13vhz1.videomarketingplatform.co/thunderhead-lesson-1mov

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yw3ngHZBzrf

https://bikramyogaleicestermain.liveeditaurora.com/blog/2013/09/19/cockers-talks-bikram-yoga-in-daily-mail

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/520937

https://iowacitysouth.extremebodyshaping.com/blog/2018/01/31/congratulations-to-our-10000-winner

آشنایی با محصولات ایمیجز

۷ بازديد

آشنایی با محصولات ایمیجز

a2_1y70.jpg

برند ایمیجز یک برند معتبر چینی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند زیر نظر کمپانی شناخته‌شده بیوآکوا تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برند ایمیجز در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست با قیمتی بسیار مناسب شهرت دارد، در نتیجه افراد زیادی خواهان این محصولات هستند؛ زیرا در کنار قیمت مناسب، این برند محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند و کیفیت و اثربخشی آن‌ها با برندهای بزرگ و معتبر جهان برابری می‌کند. این محصولات هم‌اکنون در آسیا و اروپا طرفداران زیادی دارد و در کشورهایی مانند چین، مالزی، امارات، آمریکا، عمان، استرالیا  ترکیه و ایران در دسترس قرار دارد. اگر دوست دارید با محصولات ایمیجز آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم به معرفی محصولات این برند بپردازیم و در پایان یک سایت معتبر برای خرید این محصولات به شما معرفی کنیم.

انواع محصولات برند ایمیجز

همان‌طور که گفته شد، محصولات این برند تحت نظارت تیم قوی از کارشناسان حرفه‌ای در زمینه سلامت پوست قرار می‌گیرند. این تیم با داشتن دانش تخصصی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی محصولات را بررسی و سپس روانه بازار می‌کند. ازجمله معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کرم شیر گاو ایمیجز

این کرم یک آبرسان فوق‌العاده قوی است که هنگام تماس با پوست تبدیل به قطعات شیر می‌شود و بافت مخملی و بسیار سبکی بر روی پوست به‌جا می‌گذارد. ساختار این کرم به صورتی است که به لایه‌های عمیق پوست نفوذ کرده و در تمام طول روز رطوبت خود را حفظ می‌کند.

این کرم برای افرادی که پوست‌های خشک دارند به شدت توصیه می‌شود؛ زیرا پوست آن‌ها را نرم کرده و به از بین بردن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. شیر گاو دارای مواد مغذی بسیار زیادی است که همگی برای پوست مفید هستند و می‌توانند غدای پوست را تأمین کنند و همچنین به مرور باعث کاهش چین‌وچروک پوست شوند. این کرم می‌تواند جوش، لک و آکنه را از بین ببرد و باعث جوان‌سازی پوست شود.

سرم پرتقال خونی ایمیجز

این محصول یک محصول بسیار مغذی و غلیظ برای از بین بردن لکه‌های صورت است و با دارا بودن آنتی‌اکسیدان‌های قوی از پوست شما در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این سرم دارای مقدار زیادی ویتامین سی دارد که برای حفظ رطوبت پوست ضروری است. ازآنجایی‌که این سرم قدرت هیدراته قوی دارد باعث افزایش خاصیت ارتجاعی، سفت شدن پوست صورت و لیفت کردن آن می‌شود. همچنین می‌تواند لک، آکنه و جوش را از بین برده و پوست شما را سفید و شفاف کند.

تونر نیکوتین آمید ایمیجز

این تونر مانند یک مرطوب‌کننده و آبرسان عالی عمل می‌کند و همچنین به‌عنوان یک پاک‌کننده قوی نیز می‌توان روی آن حساب کرد. این تونر باعث جلوگیری از پیری زودرس می‌شود و پوست شما را تغذیه می‌کند. در ساختار این تونر خواص درمانی وجود دارد که باعث کاهش آسیب‌های پوستی و افزایش سلامت سلول‌های پوست می‌شود.

قبل از استفاده از هرگونه مواد و لوازم‌ آرایشی در قدم اول صورت خود را با این تونر به طور کامل از انواع چربی‌ها و آلودگی‌ها پاک ‌کرده و سپس از لوازم‌ آرایشی استفاده کنید. از جمله خواص این تونر می‌توان به مواردی مانند کاهش منافذ باز پوست صورت، تنظیم چربی پوست و افزایش کلاژن‌سازی، کاهش خطوط ریز و روند پیری پوست و تأمین رطوبت و روشن‌کننده پوست اشاره کرد.

کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست ایمیجز

این محصول با فرمولاسیون هیدراته و آبرسانی قدرتمندی که دارد برای رفع خشکی پوست بسیار مفید است و مواد مغذی موجود در آن به لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و باعث نرمی و همچنین رطوبت‌دهی به پوست شما می‌شود.

ماسک ورقه‌ای دور چشم عصاره اسمانتوس طلایی ایمیجز

این محصول دارای عصاره اسمانتوس است که باعث از بین رفتن سیاهی، پف و چین‌وچروک اطراف چشم می‌شود. همچنین می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و آن را با پوست جوان و تازه جایگزین کند. با وجود مقدار بالای آنتی‌اکسیدان در ساختار این ماسک، برای مبارزه با رادیکال‌های آزاد و همچنین کلاژن‌سازی مفید است و می‌تواند باعث از بین بردن چین‌ و چروک و خطوط ریز اطراف چشم شود.

ماسک طلا برای لب و زیر چشم ایمیجز

ماسک طلا برای پوست‌های حساس مناسب است و با قدرت هیدراته و آبرسانی بسیار بالایی که دارد باعث از بین رفتن چین‌ و چروک در زیر چشم و دور لب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید طلا ماده‌ای بسیار فوق‌العاده و تأثیرگذار برای از بین بردن باکتری‌های پوست است به همین دلیل این ماسک می‌تواند اثربخشی بسیار زیادی بر روی پوست شما بگذارد و با نفوذ به عمق لایه‌های زیرین به طور کامل تغذیه پوست را انجام دهد و باعث کلاژن‌سازی و ایجاد حالت کشسانی روی پوست شود.

تونر ویتامین سی ایمیجز

این تونر علاوه بر پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی‌های پوستی، دارای خاصیت آبرسانی بسیار قوی است و احساس خنکی و تازگی را به ‌صورت شما می‌دهد. ویتامین c که در این محصول وجود دارد باعث لیفت صورت و به وجود آوردن پوستی صاف و بدون چروک برای شما می‌شود. از جمله دیگر مزایای این تونر می‌توان به روشن‌کننده،  تنظیم‌کننده رنگ صورت، محافظت از پوست، ضد جوش، نرم‌کننده، آبرسان، کاهش منافذ باز پوست، دارای مواد طبیعی و گیاهی و... اشاره کرد. نکته مهمی که هنگام خرید تونر باید در نظر داشته باشید مناسب بودن برای پوست شماست. خوشبختانه این تونر برای تمامی پوست‌ها مناسب است.

 

خرید محصولات مراقبت از پوست و آرایشی از اسکین بازار

اما برای اینکه بتوانید با خیال راحت، اقدام به خرید محصولات برند ایمیجز کنید، می‌توانید به سایت اسکین بازار مراجعه کنید. اسکین بازار با تنوع بالا در ارائه محصولات اورجینال، می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصولات مراقبت از پوست را به دست شما برساند.

بنابراین اگر به پوست خود اهمیت می‌دهید مطمئناً این وبسایت برای شما بهترین گزینه خواهد بود؛ زیرا می‌توانید با خیال راحت محصولات کاملاً اورجینال را از برندهای معروف و پرطرفدار کره‌ای و چینی خریداری کنید. از جمله برندهایی که اسکین بازار محصولات آن‌ها را ارائه می‌دهد می‌توان به برند لانبنا، برند بیوآکوا، برند ایمیجز و برند بریلی اشاره کرد. همچنین این فروشگاه اینترنتی برای مشتریانی که خرید بالای ??? هزار تومان داشته باشند ارسال رایگان در نظر گرفته‌است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی برند ایمیجز پرداختیم و سایت اسکین بازار را که در زمینه فروش محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌کند به شما معرفی کردیم. اگر جزء افرادی هستید که شادابی و طراوت پوست‌تان برای شما اهمیت دارد، به هیچ عنوان این پیشنهاد را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر محصولات مراقبت از پوست باکیفیت این برند را امتحان کنید.

 

منبع : جامعه نیوز

در چه صورت زن می تواند تقاضای طلاق به دادگاه کند؟

۹ بازديد

طلاق به درخواست زوجه، اگرچه طلاق عموماً به خواست و اراده زوج انجام می شود، اما در برخی موارد و شرایط، زوجه می تواند حتی در صورت عدم رضایت شوهر (شوهر) طلاق، تقاضای طلاق کند.

در صورتی که زن و شوهر به توافق نرسند (طلاق متقابل) و زن نتواند حتی با دادن مهریه رضایت شوهر خود را برای طلاق جلب کند، باید یکی از شرایط زیر را احراز کند و به درخواست طلاق به دادگاه مراجعه و طلاق دهد. همسر شرایط و روش های خاصی برای طلاق زن وجود دارد که تنها توسط وکیل طلاق مجرب قابل ارائه است.

طلاق به درخواست زوجه یکی از سخت ترین دعاوی خانوادگی است زیرا طبق قانون حق طلاق در اختیار زوج است و زن باید دلایل محکمی برای طلاق داشته باشد و عسر و حرج را ثابت کند. از زندگی با شوهرش گرفته تا دادگاه تا زمانی که بتواند حکم طلاق یک طرفه را بگیرد.

http://s.ecmaps.de/cLNvd

در چه صورت زن می تواند تقاضای طلاق به دادگاه کند؟

با توجه به اینکه قانون حق طلاق را برای مرد قائل شده است، اما در مواردی زن نیز می تواند تقاضای طلاق را به دادگاه تقدیم کند، از جمله موارد زیر:

1 - در صورتی که در ضمن عقد زمان عقد معین شده باشد و مرد به تعهدات خود عمل نکند زن حق طلاق دارد و اگر ثابت شود مرد به شروط ضمن عقد عمل نکرده است زن. در دادگاه حق طلاق دارد و می تواند از او طلاق بگیرد.

2. اگر زوج از دادن نفقه زن امتناع ورزد و نفقه از طرف زوج ممکن نباشد و یا زوج قادر به نفقه او نباشد.

3. در صورتی که ادامه زندگی زوجه موجب عسر و حرج زوجه باشد و این موضوع در دادگاه ثابت شود.

4- شروط دوازده گانه مندرج در عقد در صورت وقوع هر یک به تشخیص دادگاه می توان بدون نیاز به حضور و رضایت زوج و پس از اذن به زوجه حق طلاق داد. از دادگاه می تواند به دفتر طلاق مراجعه کند، صیغه را طلاق دهد و طلاق بدهد.

5. داشتن وکیل طلاق

6. غیبت شوهر بیش از 4 سال

1. عدم پرداخت نفقه همسر

نفقه یکی از حقوق مالی زن است. در صورت عدم تمایل زوج به پرداخت نفقه که یکی از وظایف وی است یا به دلیل فقر و تنگدستی قادر به پرداخت نفقه نباشد، طبق قانون مدنی، در صورتی که زن می تواند از امتناع زوج از پرداخت نفقه شکایت کند یا عدم توانایی وی در پرداخت به دادگاه، دادگاه زوجین را مجبور به طلاق می‌کند و در صورت عدم اجرای حکم، خود دادگاه یا نماینده دادگاه، حکم طلاق را اجرا و طلاق را امضا می‌کند.

برای اینکه زن به دلیل عدم پرداخت نفقه تقاضای طلاق کند، احراز شرایطی ضروری است. ابتدا لازم است زن شخصاً یا از طریق وکیل خود برای طرح دعوای نفقه به دادگاه مراجعه کند. در این صورت دادگاه پس از استماع کارشناس و اظهار نظر، حکم به نفقه زوجه از سوی زوج می دهد.

 

 

https://unsplash.com/@daisyholte7

https://www.evernote.com/shard/s714/sh/7eecdda5-4387-fceb-2775-df616e16db04/1c857e9c1d16071feeb57a8ea746381c

https://www.reverbnation.com/artist/rtrtr6

https://loop.frontiersin.org/people/2085982/bio

https://flipboard.com/@flbd5gb0i00m49r/-6002ag0ay

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/e3dbfe20-bfe6-4f37-8965-8ae74facbd56/Daisy-H

https://knowyourmeme.com/users/daisyholte7

https://www.zotero.org/groups/4844697/daisy_holte

https://justpaste.it/6jf2r

https://sketchfab.com/DaisyHolte7

https://active.popsugar.com/@DaisyHolte7/profile

https://www.instapaper.com/p/11457841

https://www.diigo.com/user/daisyholte7

https://www.atlasobscura.com/users/daisyholte7

https://creator.wonderhowto.com/daisyholte7/

https://www.slideshare.net/DaisyHolte

https://www.kickstarter.com/profile/1743141745/about

https://www.blogtalkradio.com/daisyholte7

https://500px.com/p/daisyholte7?view=photos

https://qiita.com/DaisyHolte7

https://8tracks.com/daisyholte7