محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

۸ بازديد

محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو

هنگام فکر کردن به سئوی سایت، محتوا باید اولویت اول شما باشد. محتوای با کیفیت نحوه تعامل، اطلاع رسانی، حمایت و خوشحالی مخاطبان است. ایجاد محتوای معتبر و ارزشمند نیز برای دیده شدن موتورهای جستجو بسیار مهم است. در واقع، به همین دلیل است که جدول تناوبی عوامل سئو با «عناصر» محتوا آغاز می‌شود و اولین عنصر مربوط به کیفیت محتوا است.

چه مقاله های وبلاگ، صفحات محصول، یک صفحه درباره، توصیفات، ویدیوها یا هر چیز دیگری که برای مخاطبان خود ایجاد می کنید، درست کردن محتوای خود به این معنی است که شما پایه ای برای پشتیبانی از سایر تلاش های SEO خود دارید.

کیفیت

"فقط به این فکر کنید که کاربران چه می خواهند و فکر کنید اگر جای موتور جستجو بودید، آیا از فرستادن کاربران به وب سایت خود احساس راحتی می کردید؟" Frédéric Dubut، مدیر ارشد برنامه Bing می گوید. "آیا احساس غرور می کنید که برای آن وب سایت تضمین کنید و آن را در رتبه اول برای یک پرس و جو قرار دهید؟"

"اگر پاسخ "بله" است، در اینجاست که بسیاری از کارهای فنی تر و بهینه سازی موتور جستجو سنتی تر ممکن است وارد عمل شوند. اما، اگر پاسخ «خیر» است، احتمالاً نشانه‌ای از این است که قبل از اینکه به چیزهای فنی فکر کنید، باید ارزش بیشتری برای کاربران ایجاد کنید.

ارائه محتوای اساسی، مفید و منحصر به فرد به کاربران چیزی است که آنها را وادار می کند تا در صفحات شما بمانند و باعث آشنایی و اعتماد شوند. اینکه چه چیزی کیفیت بالا را تشکیل می دهد به ماهیت محتوا بستگی دارد و بر اساس نوع محتوا و صنعت متفاوت است.

دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی Google (بخش 5.1) ویژگی‌های محتوای با کیفیت بالا را بر اساس نوع تجزیه می‌کند:

محتوای اطلاعاتی باید دقیق، جامع، اصلی و حرفه ای ارائه شود.

محتوای هنری باید اصیل، منحصر به فرد و بیانگر درجه بالایی از مهارت باشد.

محتوای خبری باید عمیق، به خوبی استناد، دقیق و حاوی گزارش اصلی باشد.

برندهایی که محتوای پول یا زندگی شما (YMYL) را ایجاد می‌کنند باید به این استانداردها توجه ویژه داشته باشند زیرا الگوریتم‌های Google ممکن است به سیگنال‌های اعتبار، تخصص و قابلیت اعتماد (E-A-T) اهمیت بیشتری دهند.

محتوا سنگ بنای تلاش های سئوی شماست و جایی برای صرفه جویی نیست. ایجاد - و سرمایه گذاری در - یک استراتژی محتوای واضح برای موفقیت سئو شما بسیار مهم است زیرا تقریباً همه عوامل دیگر به کیفیت محتوا بستگی دارند.

برای آخرین اخبار و نکات مربوط به محتوا، بخش جستجوی موتور جستجو: محتوا و نوشتن را نشانک‌گذاری کنید.

تحقیق

تحقیق در مورد کلمات کلیدی (عباراتی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند) شاید مهمترین عامل طراحی سایت پس از ایجاد محتوای خوب باشد. این به شما کمک می کند محتوایی را توسعه دهید که به آنچه مردم در جستجوی آن هستند پاسخ دهد. تحقیقات کلمات کلیدی همچنین می تواند مزایایی فراتر از رتبه بندی برای آن پرس و جوها داشته باشد.

اریک انج، مدیر سئوی قدیمی و مدیر کل شرکت مشاوره Perfect Digital، می‌گوید: «درک زبانی که مشتریان استفاده می‌کنند فوق‌العاده مهم است، وقتی به شیوه‌ای که آنها صحبت می‌کنند، شما را بسیار مرتبط‌تر می‌کند، و این باعث نمی‌شود که تغییر دادن. بنابراین، تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای من بسیار بسیار مهم است و شاخه های جدیدی از آن وجود دارد که در آن روشی که شما ممکن است از تحقیقات کلیدواژه استفاده کنید ممکن است در حال تکامل باشد، اما نیاز به آن نیست.

تحقیق کلمات کلیدی می‌تواند بینش‌هایی درباره ماهیت نقاط درد و نیازهای مخاطبان شما - خواه ناوبری، اطلاعاتی یا تراکنشی - علایق آنها، میزان علاقه (که با حجم جستجو مشخص می‌شود)، سطح رقابت برای آن سؤالات به شما ارائه دهد. و حتی قالبی که آنها آن اطلاعات را ترجیح می دهند.

هنگامی که ارزیابی کردید کدام کلمات کلیدی قابل اجرا هستند، از آنها برای اطلاع رسانی به تولید محتوای خود استفاده کنید و آنها را در خود محتوا قرار دهید تا مخاطبان شما شانس بیشتری برای یافتن شما در نتایج جستجو داشته باشند.

[نکته حرفه ای]

طبقه بندی کلمات کلیدی را بر اساس هدفشان در نظر بگیرید: اطلاعاتی، معاملاتی، ناوبری یا محلی. کلمات کلیدی بالقوه خود را با آنچه که در حال حاضر در نتایج جستجو رتبه بندی می شود ارجاع دهید تا انواع نتایجی را که Google برای نمایش هر درخواست انتخاب می کند، مشاهده کنید. ممکن است گوگل هدفی متفاوت از آنچه شما انتظار دارید به کلمه کلیدی اختصاص دهد. به عنوان مثال، تایپ کردن "ساندویچ" بیشتر نتایج محلی ایجاد می کند - بنابراین ممکن است برای رقابت برای آن کلمه کلیدی به یک استراتژی محلی نیاز باشد. درک اینکه گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مختلفی که در حال تحقیق هستید نشان می‌دهد، کمک می‌کند تا مشخص شود که چه نوع محتوایی باید بسازید و کدام یک از صفحات شما واجد شرایط رتبه‌بندی برای آن شرایط هستند.

 کلمات کلیدی

بعد از اینکه در مورد کلمات کلیدی مورد استفاده مخاطبان برای یافتن شما تحقیق کردید، آن کلمات کلیدی را در متن، زیرعنوان ها و عناوین خود بگنجانید - اما نه به قیمت خوانایی یا سایر مواردی که موتورهای جستجو را بر خوانندگان اولویت می دهد.

به بیان ساده، کلماتی را که می خواهید صفحه شما پیدا شود در نظر بگیرید و به طور طبیعی از آنها استفاده کنید.

بری شوارتز، سردبیر اخبار جستجوگر لند موتور جستجو، با اشاره به تفاوت بین زبان مورد استفاده در پرس و جوهای جستجو و محتوایی که کاربران انتظار دارند پرس و جوهای آنها ظاهر شود.

«من فکر می‌کنم که لازم نیست لزوماً به این فکر کنید که سؤال چیست. بنابراین، برای مثال، من داستانی در مورد کنسول جستجوی گوگل نوشتم که در آن اعلان‌هایی درباره حذف دستورالعمل noindex برای فایل robots.txt اضافه می‌کرد.» شوارتز گفت. در زمان‌های قدیم، احتمالاً خط موضوع اعلان کنسول جستجو را مستقیماً در عنوان قرار می‌دادم، زیرا مردم آن خط متن را کپی و جایگذاری می‌کنند و سعی می‌کنند آن را جستجو کنند تا اطلاعات بیشتری پیدا کنند. . اکنون، گوگل در این مورد بسیار ساده‌تر و هوشمندانه‌تر است و شما واقعاً لازم نیست نگران انجام دقیق تطابق کلمات کلیدی در پرس و جو باشید – گوگل بسیار هوشمندتر است که آن را فراتر از آن گسترش دهد.

همیشه به خاطر داشته باشید که ابتدا برای کاربران می نویسید و موتورهای جستجو در درک زبان طبیعی بسیار بهتر می شوند. برای بهبود رتبه بندی خود، هر مفهومی از فرمول های "چگالی کلمات کلیدی" را کنار بگذارید.

طراوت

موتورهای جستجو اطلاعات به موقع، به روز و «تازه» را دوست دارند.

این بدان معنا نیست که می‌توانید به‌روزرسانی‌های جزئی در صفحات خود انجام دهید، تاریخ انتشار را به‌روزرسانی کنید یا به طور مداوم صفحات جدید و کم‌کیفیت تولید کنید تا تازگی را افزایش دهید.

اگر کتابخانه ای از محتوای قدیمی دارید، می توانید آن را به روز کنید یا صفحات منسوخ و منقضی شده را بازنشسته کنید. انجام این کار سایت شما را برای بینندگان مفیدتر می کند و همچنین به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما به خوبی نگهداری می شود.

گوگل همچنین مدت‌هاست که از آنچه Query Deserved Freshness (QDF) می‌نامد به‌عنوان فاکتور رتبه‌بندی محتوا برای انواع خاصی از پرس‌و‌جوها استفاده کرده است. اگر یک عبارت جستجو ناگهانی محبوب شود - برای مثال "طوفان" زمانی که یک طوفان فعال وجود دارد - Google QDF را برای آن جستجوها اعمال می کند و نتایج برای منعکس کردن داستان ها، اخبار و اطلاعات در مورد موضوع تغییر می کند. این برای قطعه های برجسته نیز صادق است.

ممکن است بتوانید با ایجاد محتوای مربوط به روندهای محبوب، رویدادها یا تعطیلات آتی و اخبار فوری، از افزایش تازگی برای افزایش دید خود در صفحه نتایج استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که افزایش مرتبط با QDF ممکن است با گذشت زمان کاهش یابد و صفحه شما ممکن است در نتایج جستجو عمیق‌تر شود.

[نکته حرفه ای]

پاسخگویی صریح به سوالات کاربران در صفحات شما ارزش فوق العاده ای دارد. اولاً، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که به طور خاص طراحی شده است تا نیازهای مخاطبان خود را برآورده کند. دوم، موتورهای جستجو به طور فزاینده ای سعی می کنند پاسخ های مستقیم را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر به اندازه کافی به سؤالات پاسخ دهید، ممکن است صفحه شما به عنوان یک قطعه برجسته نمایش داده شود یا به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی در «دستیار Google» برگردانده شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از نیمی از جستجوهای گوگل بدون کلیک روی محتوای دیگر به پایان می‌رسند و این تا حدی به این دلیل است که موتورهای جستجو به دنبال جلب رضایت کاربران با حل کردن جستجوهای آنها در صفحه نتایج هستند. برخی از این پاسخ‌ها دارای مجوز هستند (همانطور که در مورد اشعار موسیقی وجود دارد) و برخی مستقیماً از صفحات وب با پیوندی برای انتساب گرفته شده‌اند.

گاهی اوقات یک قطعه برجسته گنجانده می شود، همانطور که در اینجا وجود دارد.

بهینه‌سازی محتوای شما برای تکه‌های ویژه و پاسخ‌های مستقیم ممکن است دید بیشتری نسبت به یک نتیجه جستجوی ارگانیک استاندارد داشته باشد، و انجام این کار ممکن است شانس بازگرداندن آن به عنوان یک نتیجه جستجوی صوتی را افزایش دهد.

مشاور رایگان سئو سازمانی سئو داخلی، می‌گوید: «بعضی از مشتریان من گفته‌اند که وقتی [نتایج غنی] را دریافت می‌کنند، کلیک می‌کنند. «من فکر می‌کنم تفکر استراتژیکی وجود دارد که باید در مورد کلمات کلیدی اعمال شود که شما سعی می‌کنید آنها را برای قطعه‌های غنی رتبه‌بندی کنید تا مشخص کنید، به نظر می‌رسد که من یک کلیک دریافت خواهم کرد یا باید روی چیز دیگری تمرکز کنم. ؟"

بومن می گوید: "گاهی اوقات، شما آن قطعه غنی را می خواهید - آن جعبه در بالا - زیرا قصد آنها هرچه باشد، باید عمیق تر شوند." اما گاهی اوقات، هدف یک کاربر این است که یک پاسخ سریع دریافت کند و گوگل را ترک کند. اگر هدف این باشد، ممکن است پرس و جو چندان عالی نباشد.»

تصمیم برای خدمات سئو سایت در محتوایی که می تواند به پاسخ در صفحه نتایج جستجو تبدیل شود، باید بر اساس معنای افزایش دید برای برند شما تعیین شود. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید، این سرمایه گذاری ممکن است موجه باشد. اگر به دنبال افزایش ترافیک هستید، باید ارزیابی کنید که آیا کاربران پس از مشاهده پاسخ، احتمالاً روی آن کلیک می کنند یا خیر.

عمق

بری شوارتز، ویراستار اخبار Search Engine Land، توصیه می‌کند: «محتوای سایت شما باید به اندازه‌ای عمیق باشد که به سؤال کاربر به شیوه‌ای «قابل توجه، کامل یا جامع» پاسخ دهد، همانطور که در پست مشاوره به‌روزرسانی اصلی Google می‌گوید.

"آیا "تحلیل روشنگر یا اطلاعات جالبی را ارائه می دهید که فراتر از واضح است؟" آیا حاوی اطلاعات اصلی است؟ آیا این اطلاعات تحقیق شده و واقعی است؟ شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای شما در مقایسه با سایر صفحات در نتایج جستجو، ارزش قابل توجهی دارد، زیرا این دقیقاً همان نوع محتوایی است که Google می خواهد در بالای نتایج خود قرار دهد.

بخش دشوار این است که بفهمید محتوای شما چقدر باید کامل باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، شما می خواهید ارزش بیشتری نسبت به رقبای خود ارائه دهید، اما این لزوماً به این معنی نیست که باید کلمات بیشتری را برای دستیابی به تعداد کلمات دلخواه به کار ببرید. برخی پرسش‌ها، مانند «سریع‌ترین پستاندار خشکی چیست»، پاسخ نسبتاً ساده‌ای دارند، زیرا سؤالات دیگری مانند «چرا یوزپلنگ سریع‌ترین است» ممکن است توضیح عمیق‌تری را طلب کند. هنگام تصمیم گیری در مورد عمق شیرجه، پرس و جو، ترجیحات مخاطبان و پیشنهادات رقیب خود را در نظر بگیرید.

 چند رسانه ای

متن پایه ای است که اینترنت بر روی آن ساخته شده است، اما این بدان معنا نیست که به طور جهانی بهترین رسانه برای محتوای شماست. فرمت‌های دیگر نیز می‌توانند نمایانگر بیشتری را در نتایج جستجو ارائه دهند. استفاده از تصاویر، ویدئو، صدا یا فرمت های دیگر را در نظر بگیرید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و برند شما را از رقبا متمایز کند.

بعد از اینکه بر روی قالبی که برای کاربرانتان بهترین است، تصمیم گرفتید، چند رسانه ای خود و همچنین صفحاتی را که آن را در آن جاسازی کرده اید بهینه کنید تا قابل کشف تر شود. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای ارائه خدمات چندرسانه‌ای و برداشتن مقداری از بار سرورهای شما است. این می تواند زمان بارگذاری را کاهش دهد، که برای سرعت سایت و تجربه کاربری شما عالی است.

با هر فرمتی که انتخاب می کنید، همچنان می خواهید از متن توصیفی برای تکمیل محتوای خود استفاده کنید و زمینه را برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان فراهم کنید. اگر ویدیو یا پادکست است، می‌توانید رونوشت اضافه کنید. اگر تصویر است، از متن جایگزین و زیرنویس استفاده کنید. همچنین می‌توانید چند رسانه‌ای خود را با داده‌های ساختاریافته علامت‌گذاری کنید تا شانس بازگرداندن آن‌ها به عنوان یک نتیجه غنی را افزایش دهید.

علائم در آخرین شیوع آبله میمون / اعلام وضعیت اضطراری در جهان

۱۰ بازديد

علائم در آخرین شیوع آبله میمون / اعلام وضعیت اضطراری در جهان

از مدیسن نت، دکتر «تدروس آدهانوم گبریسوس»، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت، گفت: «ما با شیوع بیماری ای مواجه هستیم که به سرعت از طریق روش‌های جدید انتقال در سراسر جهان گسترش یافته است. ما در مورد آن خیلی کم می‌دانیم

به گزارش نیویورک تایمز، هیئت سازمان جهانی بهداشت در بیان این اعلامیه مردد بود زیرا ویروس همچنان در گروه در معرض خطر اولیه، یعنی مردانی که با مردان رابطه جنسی دارند، در حال گسترش است و نه در میان گروه‌های آسیب پذیرتر از جمله زنان باردار، افراد مسن یا کودکان.

فقط کووید ?? و فلج اطفال، عنوان “وضعیت اضطراری جهانی” را دریافت کرده‌اند. اعلام این وضعیت می‌تواند به کشورهای عضو کمک کند تا منابعی را برای کمک به مهار شیوع آن سرمایه‌گذاری کنند و واکسن‌ها و درمان‌ها را به اشتراک بگذارند.

دکتر «جیمز لاولر»، یکی از مدیران مرکز جهانی امنیت بهداشتی دانشگاه نبراسکا، گفت: «مهار شیوع بیماری ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد.»

با این حال کارشناسان هشدار می‌دهند که واکنش در سطح جهانی همچنان از فقدان هماهنگی رنج می‌برد، زیرا کشورهای مختلف با سرعت‌های بسیار متفاوتی برای رسیدگی به این مشکل عمل می‌کنند.

علائم در آخرین شیوع آبله میمون شامل ضایعات در گلو، مجرای ادرار و مقعد است که می‌تواند بسیار دردناک باشد. تب، بدن درد یا علائم تنفسی معمولاً با این بیماری مرتبط هستند، اما این علائم در طول این شیوع در همه افراد مشاهده نشده است.

در همین حال، تجزیه و تحلیل ژنتیکی اخیر نمونه‌های بیماران آلوده نشان داد که ژنوم آبله میمون از سال ???? تاکنون نزدیک به ?? جهش ژنتیکی داشته است.

اینکه آیا جهش‌ها انتقال، شدت یا سایر ویژگی‌های ویروس را تغییر داده است، مشخص نیست، اما داده‌ها نشان می‌دهند که آبله میمون ممکن است نسبت به سال ???? آسان‌تر گسترش یابد.

منبع :  http://s.ecmaps.de/wnMmd

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/07/blog-post.html

https://sites.google.com/view/kuch-bhisd/home

https://offpageseo2000.weebly.com/3/4608457

https://medium.com/@faheemkhatri4/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-d9a7962bc14

https://graph.org/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-07-25

https://www.liveinternet.ru/users/faheemkhatri4/post493930229/

https://www.evernote.com/shard/s356/sh/66450c94-19f5-d822-3d72-84b63a10865e/8b5a32c6bab3d9f8b49fffc452ebf4e6

https://app.box.com/s/wwusd0drox39liui9e48d7sv02avpk6y

https://telegra.ph/%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A6%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-07-25-2

https://diigo.com/0pfjfi

https://site-5606536-8612-8917.mystrikingly.com/blog/d0083619ba1

https://www.pearltrees.com/daxid609/faheem-khatri4/id54939631/item455228169

https://successful-desert-bca.notion.site/aef310f3e19c4a70940b9bf3f62b39bc

https://www.merchantcircle.com/blogs/faheem-new-york-ny/2022/7/-/2274954

https://penzu.com/p/ff70e803

 

دستگاه لیبل زن

۱۰ بازديد

دستگاه لیبل زن

یکی از وسایلی که کاربرد فراوانی در کارخانه ها و شرکت های تولید و بسته بندی محصولات دارد،دستگاه لیبل زن می باشد.به طوری که محصولات فاقد لیبل بدون اعتبار می باشند.

در فرایند تولید و بسته بندی محصولات، لیبل زدن دقیق و متناسب با محصول بسیار مهم است.قطعا لیبل زدن به صورت دستی بر روی تعداد زیادی از محصولات وقت بسیاری می گیرد و در همین حین از کیفیت نیز می کاهد.

دستگاه لیبل زن، مراحل لیبل زدن بر روی هر نوع محصولی را به خوبی انجام می دهد.شرکت ماشین سازی چمران با داشتن تجربه و تخصص بالا در زمینه ساخت و پخش انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی،کارخانه ها و بسته بندی محصولات فعالیت دارد.

شرکت ماشین سازی چمران به عنوان مرکز فروش دستگاه لیبل زن در کرج فعالیت دارد البته دستگاه های بسیاری همچون دستگاه میکسر مایعات،فویل سیل القایی،پرکن و میکسر مایع ظرفشویی و… تولید می کند.

 

 

اهمیت انتخاب دستگاه لیبل زن

لیبل زدن دقیق و کارآمد بخش جدایی ناپذیر فرایند تولید و پخش است. وقتی که برچسب گذاری بصورت درست انجام میشود میتواند به سهولت و نرمی به فرایند تولید کمک کند.

اما به همان انداز اگر ناکارآمد باشد میتواند زمان و پول کسب و کارتان را تلف کند. گرچه گزینه های مختلفی برای کاربران وجود دارد، اما گزینه هایی که استفاده از آن آسان و هزینه مالکیت آن پایین باشد و همچنین کارآمد نیز باشد محدود است.

لیبل ها میتوانند شامل اطلاعاتی مثل: متن، شماره سریال، بارکد، بارکد ?D، بارکد QR، آدرس، اشکال گرافیکی و چیزهای بیشتری را برای شما به روشی دقیق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

ما این کار را برای شما به شیوه ای انجام می دهیم که چند فایده برای شما دارد. اول اینکه به شما کمک می کنیم ضایعات را به حداقل برسانید. در درجه بعدی باعث میشویم خطا و هزینه نیروی انسانی (اپراتوری دستگاه) پایین بیاید و تمرکز شما روی کار اصلی تان باشد.

همچنین سازگاری نیز مهم است. با توجه به صنعت و خط تولید شما ما یا دستگاهی سازگار با نیازتان میسازیم یا لیبل چسبان هایی که منطبق با نیازتان هستند را در اختیارتان میگذاریم.

 

تفاوت بین دستگاه لیبل زن و دستگاه قیمت زن چیست؟

این دو دستگاه در نحوه کارکرد و عملکرد خود دارای تفاوت هایی می باشند. لیبل زن دستگاهی جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن لیبل ها می باشد که در برند های متفاوت در حال تولید می باشد .

 

لیبل در لغت به معنای برچسب یا اتیکت میباشد و در فرهنگ بسته بندی به معنای برچسبی میباشد که معرف کالا و مشخصات آن است .

همانطوری که میدانید لیبل ها در صنعت بسته بندی به دسته های مختلفی تقسیم میشوند :

 

لیبل پشت چسبدار

لیبل پشت چسبدار شیت

لیبل پشت چسبدار رول

لیبل OPP

لیبلی است که از جنس پلی پروپیلن میباشد (oriented polypropylene )  که بیشتر در مورد نوشابه و آب معدنی استفاده میگردد .

-این نوع لیبل ، لیبل زن خاص خود را که به لیبل زن OPP معروف است نیاز دارد

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد ، ولی لیبل آن ارزانتر است

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند ، در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است و جدا شدن آن به سختی میباشد .

-البته در مورد خطوط با تیراژ بالا مثل آب معدنی یا نوشابه یا مشابه آن استفاده از لیبل پشت چسبدار به علت تیراژ خیلی بالا مقرون به صرفه نیست.

 

 لیبل اسلیو ( sleeve shrink )

یک لیبل حرارتی میباشد که با حرارت دیدن خود را به شکل ظرف در می آورد و در واقع با حرارت جمع میشود .

قیمت تمام اتوماتیک این دستگاه نسبت به لیبل زن پشت چسبدار خیلی بالاتر میباشد .

لازم به ذکر میباشد که در این نوع لیبل به محض آسیب دیدن لیبل ، لیبل از ظرف جدا شده و دیگر اثری از نام تولید کننده باقی نمی ماند و در حالیکه در لیبل پشت چسبدار لیبل به محکمی بدنه ظرف چسبیده است .

انواع لیبل پشت چسبدار از نظر جنس لیبل

لیبل پشت چسبدار کاغذی

این نوع لیبل از جنس کاغذی بوده و از ارزانترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب میشود .

لیبل پشت چسبدار PVC

لیبل های پی وی سی در واقع به کلیه لیبل های مقاوم سفید رنگ پلاستیکی که دربر گیرنده متریال

مقاومت بیشتری از لیبل کاغذی با ماندگاری چاپ به مراتب بالاتر وجود داشته باشد یا بسته بندی مربوطه در محیط مرطوبی نگهداری میشود و رطوبت باعث از بین رفتن لیبل کاغذی میگردد

-در هنگام پاره کردن این لیبل به خوبی متوجه جنس آن میشوید و مانند شکل زیر لیبل PVC به سختی و مانند پلاستیک پاره میشود.

 

 

 

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

۱۷ بازديد

درباره ربات تبچی فروشگاه وبمستران بیشتر بدانید

 

ربات تبچی چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از شما در ماس با ما درباره شیوه کار کردن ربات تبچی تلگرام سوال کرده بودید امروز میخواهم در قالب یه مقاله این ربات رو به صورت کامل براتون توضیح بدم و بگم که ربات تبچی فروشگاه وبمستران  تلگرامی چی هست و دقیقا چه کاری میکنه باسایت عاشقانه  همراه باشید ، قطعا برای همه ما تاحالا شده که صاحب کانال یا گروهی تلگرامی باشیم و اون رو مدیریت کنیم و داخلش مطلب بزاریم و بخوایم مخاطب واقعی جذب کنیم اینجاست که رباتی تحت عنوان ربات تبچی مطرح میشود که برای ما کار تبلیغات در گروه های تلگرامی را میکند و برای ما مخاطب جذب میکند

چند نوع ربات تبچی وجود دارد ؟

انواع مختلفی از ربات تبچی وجود دارد که اگر در اینترنت کمی جستجو کرده باشین متوجه میشوید که تبچی تحت ویندوز که با کامپیوتر نیز کار میکند یافت میشود به طور کلی در فروشگاه وبمستران 3 نوع تبچی وجود دارد اول تبچی ای که خودتان میسازید و با گوشی کار میکند ، دوم تبچی ای که با کامپیوتر کار میکند و سوم تبچی ای که خود فروشگاه وبمستران برای شما طراحی میکند و آماده به شما تحویل می دهد

 

چرا ربات های تبچی دیلیت میشود ؟

به دلیل محدودیتی که در  تلگرام وجود دارد ربات های تبچی دیلیت میشوند اما …

آیا ربات تبچی فروشگاه وبمستران دیلیت میشود ؟

در جواب باید بگوییم که خیر سورس ربات تبچی فروشگاه وبمستران طوری طراحی شده است که اصلا دیلیت نمیشود و شما با خیال راحت میتوانید با ربات تبچی فروشگاه وبمستران کار کنید و لذت ببرید

آیا گروه هایی که ضد لینک دارند ربات رو پاک می کنند؟

اولا باید بگویم که این تفکر کاملا اشتباه است و هنوز ده ها هزار گروه داخل تلگرام هستند که ضد لینک ندارند ولی با این حال این ربات به عنوان یک حساب کاربری داخل آن گروه با نام های دخترانه اضافه می شود و پسوند ندارد پس ضد لینک ها نمی توانند این ربات را شناسایی کنند

نکاتی در مورد تبچی تحت سرور

ربات تبچی تحت سرور با استفاده از سرور لینوکسی و سورسی از جنس پایتون طراحی میشود این ربات به طور کلی هم در کامپیوتر میتوان از او استفاده کرد و هم در سیستم فراموش نشود سرور حتما باید لینوکس باشد

 

نکاتی در مورد تبجی تحت ویندوز

عشق به کامپیوتر و کار کردن در آن در همه ما وجود دارد خود من به شخصه زیاد نمیتونم با گوشی کار کنم و بیشتر کارم با کامپیوتر هست از این رو اومدم و تبچی تحت ویندوز رو طراحی کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن

امکانات ربات تبچی آماده فروشگاه وبمستران

امکان جوین خودکار به گروه ها

امکان اد کردن کانال لینکدونی به ربات

امکان ارسال به سوپر گروه ها

امکان ارسال به گروه های معمولی

دور زدن گروه های دارای ربات آنتی اسپم گروه

امکان چت خودکار

امکان گذاشتن عکس پروفایل و آی دی

و امکانات دیگر

به طور خلاصه تبچی برا من چیکار میکنه ؟

به طور خلاصه شما لینک گروه بهش میدین سپس وقتی به صورت خودکار توی این گروه ها عضو شد پست های کانالتون یا هرچیزی که میخاین تبلیغ کنین رو بهش میدین و با یه کلیک براتون میفرسته

منفعت تبچی چیه ؟

فرض میکنم شما مدیر یه کانال تلگرامی هستین یا توی کار تبلیغات در زمینه تلگرام ، با خرید تبچی شما به راحتی میتونین بازدید پست های کانال خودتون رو بالا ببرید و در سراسر تلگرام دیده بشین به عبارت دیگه افرادی که داخل گروه های تلگرام فعالیت میکنن وقتی پست شما رو میبینن جدای از ویویی که براتون داره ممکنه از کانال شما خوشش بیاد و حتی عضو کانالتون هم بشه ، پس ممبر گیری رو هم میشه به منفعت هایی که تبچی براتون داره اضافه کرد

الان دیگه همه گروه ها ضد لینک دارن و ربات ها رو پاک میکنن تبچی رو پاک نمیکنن ؟

در 3 سالی که تبچی میفروشم همیشه یکی از سوالات شما مشتریان عزیزم همین بوده میگین الان دیگه اکثر گروه ها ضد لینک دارن و تبچی رو پاک میکنن این تصور کاملا اشتباست چون اول اینکه تبچی ای که ما براتون میسازیم به صورت bot نیست و به صورت یه اکانته ، دوم اینکه هنوز هزاران هزار گروه تلگرامی وجود دارن که ضد لینک ندارن و مناسب کار تبچی هستن ، اگه این گروه ها رو ندارین نگران نباشین ما خودمون در اختیارتون قرار میدیم

تبچی های زیادی رو نصب کردم اکثرشون دیلیتی دارن مال شما هم دیلیتی داره ؟

بزرگترین مشکل ربات های تبچی دیلیت شدنشونه ، واقعا هم زحمت بکشی و تبچی دیلیت بشه غم بزرگیه ، تبچی اماده که ما بهتون میفروشیم بدون دیلیته چون بر اساس جدیدترین الگوریتم های تلگرام برنامه نویسی شده و همچنین خودما هم 24 ساعته پشتیبانی میکنیم و همچنان در حال توسعه اون هستیم

مزیت های ساخت ربات تبچی چیه؟

افزایش بازدید واقعی کانال شما

افزایش ممبر کانال شما

بهینه سازی هزینه های تبلیغات

کار کردن خودکار تبچی بدون اینکه اینترنت گوشی شما روشن باشد

درباره ربات تبچی اماده رایگان

با فروشگاه وبمستران درخدمت شما هستیم و روش ساخت ربات تبچی اماده رایگان راستش را بخواهید در تمومی این مدت که در اینترنت مشغول فعالیت بوده ام چیزی تحت عنوان ربات تبچی اماده رایگان وجود نداشته و نخواهد داشت شاید بتونین کانال هایی پیدا کنین که ربات تبچی داخلش باشه شاید بتونین ربات هایی پیدا کنین که ربات تبچی رایگان داخلشون گذاشته باشن اما هیچگاه نمیتونین یه ربات تبچی واقعی داشته باشین چون که همشون یا دیلیت میشن یا تبچی ای که میسازین کار نمیکنه برا همین هست که به شما پیشنهاد میکنیم ربات تبچی بخرید و از یک سایت معتبر مثل فروشگاه وبمستران تبچیتون رو تهیه کنید برای کسایی که نمیدونن ربات تبچی چی هست پیشنهاد میکنم پراگراف زیر رو بخونن :

ربات تبچی رباتی که این روزها در تلگرام نام اون رو زیاد میشنویم و دوست داریم بدونیم چه رباتی هست و چه کارایی داره و دقیقا برای ما چیکار میکنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچی یه ربات تلگرامی هست که انواع مختلفی با امکانات مختلفی داره و خوراک تبلیغات توی تلگرام و سوپر گروه های تلگرامیه

دریافت ربات تبچی رایگان

این روزها کسی برای کسی مجانی کار نمیکنه و حتما باید در قبالش یا پولی پرداخت کنین یا کاری واسه کسی انجام بدید تا اون کار رو براتون انجام بده در زمینه ربات تبچی هم همینطور هست شما اگه کل اینترنت رو بگردین نمیتونین سایت یا کانال تلگرامی پیدا کنین که بهتون ربات تبچی اماده رایگان بده این در صورتی هست که با پرداخت مبلغی اندک به فروشگاه وبمستران میتونین ربات تبچیتون رو تحویل بگیرین و استفاده کنین حالا شاید با خودتون بگین که هدف من از نوشتن این مقاله چی بود ببینید دوستان عزیزم من فقط تو این مقاله میخاستم که وقتتون حروم و هدر نشه با تبچی های سرکاری و تبچی های الکی بیخودی وقتتون رو حروم نکنید و یه ربات تبچی واقعی رو از یه سایت معتبر مثل همین فروشگاه وبمستران تهیه کنید

منبع: shop.themmaker.ir

 

https://www.pubpub.org/user/vera-ray

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:VeraRay1

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/VeraRay1

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/VeraRay1

https://tcgschool.edu.in/members/veraray1/activity/

http://charma.uprm.edu/twiki/bin/view/Main/VeraRay1

https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2918230-paste-jerin

https://mindvalley.kl.tis.edu.my/user/paste_jerin40

https://ams.ceu.edu/optimal/optimal.php?url=https://shop.themmaker.ir/

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/VeraRay1

https://www.ottawaks.gov/profile/veraray1/profile

 

 

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو

۱۰ بازديد

اینستاگرام یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو آمریکایی است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شد و بعداً توسط فیس‌بوک خریداری شد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا رسانه‌هایی را آپلود کنند که می‌توانند با فیلترها ویرایش شوند و با هشتگ و هشتگ سازماندهی شوند. برچسب گذاری جغرافیایی پست ها را می توان به صورت عمومی یا با دنبال کنندگان از قبل تایید شده به اشتراک گذاشت.

کاربران می‌توانند محتوای کاربران دیگر را بر اساس برچسب و مکان مرور کنند، محتوای پرطرفدار، مانند عکس‌ها را مشاهده کنند، و سایر کاربران را دنبال کنند تا محتوای خود را به فید شخصی اضافه کنند. اینستاگرام در ابتدا با اجازه دادن به محتوا فقط در یک مربع (1: 1) نسبت تصویر 640 پیکسل برای مطابقت با عرض صفحه نمایش آیفون در آن زمان، متمایز شد. در سال 2015، این محدودیت با افزایش به 1080 پیکسل کاهش یافت. همچنین ویژگی‌های پیام‌رسانی، امکان گنجاندن چندین تصویر یا ویدیو در یک پست واحد، و ویژگی Stories - مشابه رقیب اصلی خود Snapchat - را اضافه کرد که به کاربران اجازه می‌داد محتوای خود را در یک فید متوالی پست کنند و هر پست برای دیگران قابل دسترسی باشد. 24 ساعت. از ژانویه 2019، روزانه 500 میلیون نفر از Stories استفاده می کنند.

اینستاگرام که در ابتدا برای iOS در اکتبر 2010 راه اندازی شد، به سرعت محبوبیت پیدا کرد، با یک میلیون کاربر ثبت نام شده در دو ماه، 10 میلیون کاربر در سال، و 1 میلیارد کاربر تا ژوئن 2018. [11] در آوریل 2012، فیس بوک شرکت. این سرویس را به مبلغ تقریبی 1 میلیارد دلار به صورت نقد و سهام به دست آورد. نسخه اندروید در آوریل 2012 منتشر شد و به دنبال آن یک رابط دسکتاپ با ویژگی محدود در نوامبر 2012، یک برنامه Fire OS در ژوئن 2014 و یک برنامه برای ویندوز 10 در اکتبر 2016 منتشر شد.

 تا اکتبر 2015، بیش از 40 میلیارد عکس منتشر شده است. آپلود شد. اگرچه اینستاگرام اغلب به دلیل موفقیت و نفوذش مورد تحسین قرار می گیرد، اما به دلیل تأثیر منفی بر سلامت روان نوجوانان، تغییر خط مشی و رابط کاربری آن، سانسور ادعایی آن، و محتوای غیرقانونی و نامناسب بارگذاری شده توسط کاربران نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. چندی پیش اینستاگرام به طور رسمی قابلیتی را به نام حالت تاریک اینستاگرام یا حالت تاریک اینستاگرام راه اندازی کرد. همه می دانند که اینستاگرام یک برنامه رسانه اجتماعی بسیار محبوب است. همه کسانی که از اندروید یا iOS استفاده می کنند مطمئناً از این یک برنامه استفاده می کنند. هر روز اینستاگرام هرگز خالی از کاربرانی نیست که واقعاً از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند.

یکی از رایج ترین ویژگی هایی که این روزها کاربران در یک اپلیکیشن به دنبال آن هستند، حالت تاریک است. حالت تاریک نه تنها برای دستگاه خوب است، زیرا مصرف باتری و قرار گرفتن در معرض نور آبی را که بر توانایی خواب شما تأثیر می گذارد، کاهش می دهد. در چند ماه گذشته، چندین اپلیکیشن حالت تاریک را برای برنامه های خود عرضه کرده اند. جیمیل، مسنجر و گوگل کروم برخی از این برنامه ها هستند. WhatsApp همچنین در حال کار بر روی اضافه کردن حالت تاریک به برنامه خود است و این در نسخه بتا مشاهده شد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در توییتی اشاره کرده بود که حالت تاریک برای کاربران iOS 13 و اندروید 10 در دسترس است. این توییت بعداً به دلایلی حذف شد، اما همچنان می‌توانید حالت تاریک را برای اینستاگرام در دستگاه خود دریافت کنید. اگر نیاز به اطلاعات و خدمات تخصصی تر دارید با سایت مستر فالوور همراه شوید.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در اندروید

حالت تاریک برای اینستاگرام در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید 10 در دسترس است.

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. به پایین بروید و روی «نمایش» ضربه بزنید.
  3. اکنون از میان گزینه های موجود، «طرح زمینه تاریک» را فعال کنید.
  4. سپس اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

نحوه فعال کردن حالت تاریک برای اینستاگرام در iOS

اگر از iOS 13 استفاده می کنید، می توانید با دنبال کردن مراحل زیر، حالت تاریک را برای اینستاگرام فعال کنید:

  1. به تنظیمات گوشی خود بروید
  2. اکنون «نمایش و روشنایی» را انتخاب کنید.
  3. برای تغییر تم گوشی خود، روی «تاریک» ضربه بزنید.
  4. اکنون اینستاگرام را راه اندازی کنید و حالت تاریک به طور خودکار فعال می شود.

مزایای حالت تاریک اینستاگرام

داشتن حالت تاریک اینستاگرام فقط به این نیست که ظاهری جذاب داشته باشید. هنگامی که اینستاگرام را در حالت تاریک فعال کنید، چندین مزیت وجود دارد. پس چه فوایدی دارد؟ بعدا براتون توضیح میدیم

  1. صرفه جویی در باتری

اولین مزیت استفاده از حالت اینستاگرام، ذخیره باتری تاریک است. چرا اینطور است؟ زیرا نمایشگر اینستاگرام کاملا تاریک است و ترکیبی از رنگ های زیاد که بتواند مصرف باتری را کاهش دهد وجود ندارد. علاوه بر این، رنگ مشکی باعث نمی شود که OLED یا LED بیش از حد کار کنند.

  1. فشار چشم را کاهش می دهد

دومین مزیت استفاده از اینستاگرام حالت تاریک این است که چشم ها خیلی پرتنش نیستند. ماهیچه های چشم به راحتی منقبض می شوند زمانی که مجبور می شویم بیشتر کار کنیم. یعنی وقتی پست‌های اینستاگرام پر از ترکیب رنگی را می‌خوانیم، چشم‌هایمان سخت‌تر از زمانی که پست‌های اینستاگرام را تماشا می‌کنیم یا می‌خوانیم که فقط تیره به نظر می‌رسند کار می‌کند. اگر این کار رها شود، قطعا از کیفیت چشم ما می کاهد. بنابراین با استفاده از حالت تاریک اینستاگرام، چشمان ما بیش از حد متشنج نخواهد بود. شاید بتوانیم اینستاگرام را بیشتر از حد معمول باز کنیم زیرا چشمانمان به راحتی خسته نمی شود.

  1. حال و هوای متفاوتی می دهد

برخی استدلال می کنند که رنگ بر خلق و خوی افراد تأثیر می گذارد. بر اساس توضیح روانشناسی رنگ، سیاه اغلب با ظرافت، رمز و راز، رسمی، اعتبار یا قدرت همراه است. با استفاده از حالت مشکی اینستاگرام، کاربران اینستاگرام تنها بر روی یک نقطه تمرکز بیشتری خواهند داشت تا روحیه خود را بهبود بخشند.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11189350

https://independent.academia.edu/HuseyinBevan18

http://edu.fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://fudanedu.uk/user/shanavale4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/shanavale4/

http://ict-edu.uk/user/shanavale4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=7e244278-97aa-4fc4-a430-7b5101ca1a5d

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://irpanel.org

http://entrance-exam.net/forum/members/shanavale4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:ShanaVale4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

۱۲ بازديد

تخلیه چاه و لایروبی چاه در تهران

 

فرایند خالی کردن آب و فضولات به وسیله تانکر و نیروی انسانی را تخلیه چاه و لایروبی چاه میگوییم.

 

در ساختمانهای مسکونی و یا مراکز درمانی . تخلیه چاه فروشگاهی و یا مجتمع های ورزشی که لوله کشی های فاضلاب به اگوی فاضلاب شهری متصل نیست  چاه هایی تعبیه شده که اب های مصرفی به وسیله لوله کشی فاضلاب به چاه متصل شده اند.

 

نشانه های پر شدن چاه

 

1:سرریز شدن آب چاه از نزدیک ترین خروجی چاه بازکنی شرق تهران فاضلاب به چاه در زمان اوج مصرف مانند شبها

 

2:پخش بوی نامطلوب در واحد های مسکونی

 

3:ازدحام حشرات موذی مانند سوسک در خروجی های فاضلاب

 

تخلیه چاه

دلایل پرشدن چاه که ناگدزیر مجبور به تخلیه چاه و لایروبی می شویم

1. کم بودن متراژ چاه :

 

( چاه از دو قسمت میله چاه و انباری چاه تشکیل میشود تخلیه چاه مهمترین قسمت چاه انباری چاه می باشد که با توجه به تعداد واحد های ساختمان و میزان استفاده آب حداقل باید 70 متر مکعب مغنی باشد

 

در بیشتر مواقع زمانی که مشکل پرشدن چاه دارند و ما برای انجام کار به محل مراجعه می کنیم بعد از خالی کردن چاه متوجه میشویم که متراژ انباری چاه خیلی کمتر از متراژ استاندارد چاه می باشد(استاندارد متراژ چاه به ازای 4 واحد یا 16 نفر استفاده کننده باید 60 متر مغنی انباری و 10 متر طول میله باشد.

 

2:دومین دلیل که باعث  پرشدن چاه می شود ریزش چاه می باشد.

 

در مواردی بر اثر عوامل طبیعی مانند زلزله . تخلیه چاه نشست ساختمان و یا عدم توجه به پر شدن چاه ابتدا انباری چاه ریزش میکند و دیگر اب های مصرفی به قسمت انباری چاه نمی رود  و شا مجبورید ماهی تخلیه انجام دهید و به عبارتی ساده دیگر چاه ما انباری ندارد و 10_12 متر میله چاه داریم که ان هم حجمی خیلی کم دارد که سریع پر میشود در این مواقع که خیلی خطرناک می باتشد باید سریع چاه ترمیم گردد در غیر این صورت پس از مدتی استفاده بالای دهنه چاه یا همان طوقه چاه ریزش میکند و برای ساکنین خطرناک میباشد.

 

3:دلیل بعدی که مجبورمان میکند با شرکتهای تخلیه چاه و لایروبی چاه تماس بگیریم استفاده بلند مدت از چاه میباشد.

 

گاهی مواقع که چاه فاضلاب پر میشود متوجه میشویم که نه چاه ما ریزش کرده و نه متراژ چاه کم میباشد پس علت پرشدن چاه چیست تخلیه چاه در این مواقع بدلیل استفاده طولانی مدت چاه خاک چاه اسباع شده است یعنی منافذ خاک به وسیلیه چربی ها و فضولات مسدود شده است و دیگر اب به زمین نفوذ نمیکند  و چاه ما مانند یک استخر عمل میکند و ای باعث میشود که تند تند تخلیه چاه و لایروبی انجام دهیم در این مواقع برای جلو گیری از پر شدن سریع بعد از تخلیه و لایروبی کف تراشی چاه رو انجام دهیم.

 

4:دلیل بعدی پر شدن چاه یکی بودن چاه آب های مصرفی آشپزخانه با سرویس های بهداشتی می باشد.

 

آب فاضلاب مصرفی در اشپزخانه ها به علت وجود چربی زیاد هنگام مخلوط شدن تخلیه چاه با خروجی سرویس بهداشتی ها باعث تولید نوعی رسوب و آهک میشود که این رسوبات باعث مسدود شدن منافذ خاک و نهایتا مجبور به تخلیه میشویم.

 

روش های تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

تخلیه چاه با استفاده از تانکر های 6 هزار لیتری و 12 هزارلیتری به وسیله پمپ های ابکش و لجن کش:دراین روش از تخلیه و لایروبی باید ابتدا محل دقیق چاه را مشخص کنیم تخلیه چاه سپس با استفاده از ابزار های کنده کاریدرب چاه را به قطر نیم متر باز کنیم سپس پمپ های تخلیه چاه را به داخل چاه فرستاده و با توجه به متراژ چاه و متراژ شیلنگ پمپ تا به ماشین تخلیه از پمپ تک فاز و یا سه فاز تخلیه چاه را انجام می دهیم.

 

تخلیه ساکشن با ماشینهای 6 و 12 هزارلیتری: در نوع تخلیه با ساکشن نیز ابتدا باید محل دقیق چاه را مشخص کنیم سپس با مته های مخصوص یا هیلتی یک سوراخ به قطر 20 سانت در بالای چاه ایجاد کنیم و شیلنگ ساکشن را به داخل چاه بفرستیم و فرایند تخلیه و لایروبی ر و انجام دهیم

 

لایروبی چاه با استفاده از نیروی انسانی

 

این نوع از تخلیه چاه و لایروبی در مواقعی انجام میشود که منافذ خاک مسدود شده باشد به این صورت که ابتدا تخلیه چاه با ساکشن یا پمپ انجام میشود و بعد از ان برای لایروبی یک نیروی انسانی به ته چاه فرستاده میشود و نیرو بوسیله ابزارهای خود لجن ها و رسوبات را جمع اوری و به وسیله سطل و بالابر به بیرون از چاه منتقل میکند و در درون بشکه های 120 لیتری دربسته ریخته شده و با نیسان به بیرون از شهر انتقال داده میشوند.

 

قیمت تخلیه چاه و لایروبی چاه

 

قیمت تخلیه و لایروبی به نوع تخلیه(ساکشن.پمپ تک فاز.پمپ سه فاز) . متراژ شیلنگ خور چاه بستگی دارد و توافقی میباشد . حداقل قیمت350هزار تومان ماشین 6 هزار لیتری و حداکثر 1میلیون ماشین12هزارلیتری میباشد.

 

سایر خدمات شرکت:

 

.حفر چاه فاضلاب و ترمیم ریزش چاه

 

.لوله بازکنی

 

.تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و ترمیم

 

.تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

.نصب توالت فرنگی و تعویض کاسه توالت ایرانی

 

.لوله کشی اب و فاضلاب

 

.نصب شوفاژ و ابگرمکن و شیرآلات