برد ديد در شب دوربين مداربسته

۲۸ بازديد

تشخيص حركت يا موشن دتكتور در دوربين مداربسته

تشخيص حركت يا موشن دتكتور (Motion Detector) در دوربين هاي مداربسته يكي از از ساده ترين مكانيزم هاي پردازش تصوير دوربين هاي مداربسته است. اين مكانيزم از طريق بررسي تغييرات در تصوير حركت را تشخيص داده و از آن براي بخش هاي مختلف دستگاه DVR يا NVR كمك مي گيرد.

موشن دتكتور چطور كار مي كند؟

مكانيزم موشن دتكتور در واقع يكي از ساده ترين شكل هاي پردازش تصوير به شمار مي رود. اين مكانيزم با بررسي فريم هاي تصوير تغييرات در بين فريم ها را تشخيص مي دهد و آنها را به عنوان حركت در تصوير شناسايي مي كند. ميزان حساسيت و ناحيه حساس به تغييرات را ميتوان در بيشتر دستگاه هاي ضبط كننده سيستم مداربسته شناسايي كرد.

نقاط مثبت و منفي مكانيزم موشن دتكتور

نقاط مثبت

  • سادگي: سادگي اين مكانيزم امكان استفاده از آن بر روي انواع دستگاه هاي DVR را براي سالهاي زيادي ايجاد كرده.
  • عدم نياز به پردازش بالا: در كنار سادگي سيتماتيك اين مكانيزم از نظر نوع پردازش تصاوير نيز كار ساده اي انجام مي دهد و هزينه هاي سخت افزاري دستگاه هاي ضبط كننده را بالا نمي برد.
  • كارايي معقول در شرايط عادي: استفاده از مكانيزم پردازش تصوير در نوع خود براي كاربري هاي عادي و ساده بسيار موثر است و از حجم تصاوير ضبط شده در دستگاه به شدت مي كاهد.

نقاط ضعف

  • عدم امكان تشخيص حركت فيزيكي: همانطور كه گفته شد مكانيزم موشن دتكتور برخلاف نامش تنها تغييرات در تصوير را شناسايي مي كند نه حركت اجسام را به همين دليل ممكن است موشن دتكتور حتي با تغييرات نوري در محيط هم فعال شود.
  • عدم امكان استفاده به عنوان دزدگيرمحدوديت تشخيص در مكانيزم موشن دتكتور امكان استفاده از آن به عنوان دزدگير را از بين مي برد. در صورت استفاده با اين كاربري هم ميزان خطا بيش از حد بالا خواهد بود. براي چنين كاربردهايي بهتر است از سنسورهاي PIR استفاده كنيد.

كاربرد هاي موشن دتكتور

اصلي ترين كاربرد مكانيزم موشن دتكتور در هوشمند سازي روند ضبط تصاوير در سيستم هاي مداربسته است. با استفاده از اين مكانيزم شما ميتوانيد زماني كه تصوير فاقد حركت است ضبط را متوقف كنيد و تنها زماني كه تغييراتي در تصوير اتفاق مي افتد تصاوير را ضبط كنيد. اين كار ظرفيت ضبط تصاوير و هارد ديسك مورد نياز براي سيستم مداربسته را به صورت جدي كاهش مي دهد.

  1. بيشتر بخوانيد:   دوربين مدار بسته   نصب دوربين مدار بسته    هايك ويژن

 

تشخيص حركت در دوربين مداربسته

 

 

 در مطلب گذشته در خصوص هارد ديسك بنفش وسترن ديجيتال صحبت شد حالا به مطلب تشخيص حركت در دوربين مداربسته مي پردازيم

عملكرد اصلي سيستم تشخيص حركت بدين صورت است كه كاربران دوربين‌هاي مداربسته را از استرس ناشي از كنترل يك يا چند مانيتور ضبط تصاوير كه حتي ممكن است براي مدت طولاني تغييري در آنها هم مشاهده نشود، خارج كند. قابليت تشخيص حركت تمامي دوربين‌هاي مداربسته را تحت نظارت خود خواهد گرفت و تنها زماني كه حركت مشكوك در يكي از مانيتورها رخ دهد، شروع به ضبط تصاوير مي‌كند. مادامي كه هيچ تغييري طي مدت زمان طولاني در تصاوير صورت نگيرد، كاربر مي‌تواند به ساير وظايف خود پرداخته و خيال او از اين بابت كه سيستم بلافاصله در مقابل هرگونه اتفاقي واكنش نشان خواهد داد، راحت است. معلوم شده كنترل هشت دوربين مجهز به سيستم معمولي براي متصدي آن غير ممكن است. امكان ندارد بتوان هشت مانيتور را با هر اندازه دقت و تمركز بيش از 20 دقيقه زير نظر داشت.

 بيشتر بخوانيد: دوربين مداربسته تياندي

قابليت تشخيص حركت يا motion detection در دوربين‌هاي مدار بسته به اين صورت است كه در هنگام تشخيص حركت آلارم دستگاه به صدا در مي‌آيد و توجه كاربر را به مانيتوري كه حركت را نشان مي‌دهد جلب مي‌كند. دستگاه ضبط كننده دوربين نيز تنها در زمان تشخيص حركت شروع به ضبط تصاوير مي‌كند. اين ويژگي در فضا و زمان لازم براي ضبط تصاوير صرفه جويي كرده و همچنين كاربر را از توجه دائم به مانيتورها كه منجر به خستگي و از دست دادن تمركز مي‌شود، معاف مي‌كند.

كاربردهاي قابليت تشخيص حركت

مقصود از سيستم‌هاي مجهز به حسگر حركت اين است كه پردازنده پيوسته تمامي دوربين‌هاي سيستم نظارتي را تحت كنترل داشته باشد. درخلال اين مدت، اپراتور سيستم ممكن است با استفاده از سيستم معمولي سوئيچ كننده، برخي دوربين‌ها را به ترتيب خاصي انتخاب يا تنظيم كند. احتمال دارد سيستم مورد نظر به مانيتور ديگري كه به سيستم موشن دتكتور وصل است، مجهز باشد و فقط تصويري در آن نشان داده نشود. در هنگام وقوع هر گونه حركت در دوربين مداربسته، قابليت تشخيص آن حركت را به عنوان يك تغيير جديد تفسير كرده و بلافاصله دوربين هشدار دهنده روي مانيتور بدون تصوير سوئيچ مي‌كند و آژير هشدار براي كاربر به صدا درمي‌آيد. در نتيجه توجه كاربر بلافاصله بر روي دوربين مجهز به آلارم متمركز مي‌شود. اين امكان وجود دارد كه سيستم موشن دتكتور بتواند وقايع بيشتري را هم ثبت كند، نظير تنظيم دستگاه دي وي آر بر روي حالت ضبط بي وقفه، تنظيم سيستم سوئيچ كننده بر روي يك سري دوربين‌هاي خاص جهت تسهيل در عملكرد ضبط و موارد ديگر. ممكن است آلارم سيستم به واسطه ورود سرزده شخصي به صدا در آيد و بلافاصله از ديد دوربين خارج شود. بنابراين كاربر با مشاهده مانيتور ورود شخص تازه وارد را نمي‌بيند و مطمئن نيست چه اتفاقي رخ داده است. براي برطرف شدن اين مشكل، بسياري از سيستم‌هاي مجهز به قابليت موشن دتكتور حين تشخيص هرگونه تغيير جزيي، صحنه هشدار دهنده را به همراه يك يا چند فريم ثابت قبل و بعد از آن ضبط خواهند كرد. اين فريم‌ها به صورت تصوير كامل، ضبط و امكان بررسي مجدد آن را براي كاربر فراهم مي‌سازد. سپس كاربر مي‌تواند رويداد از دست رفته در لحظه به صدا در آمدن آلارم را با جزئيات بيشتر بررسي كند.

راه هاي مراقبت از پوست صورت

۲۶ بازديد

راه هاي مراقبت از پوست صورت

 

امروز مي خواهيم به مهم ترين كارهايي كه براي پرورش پوست صورتتان بايد انجام دهيد نگاه كنيم. بعضي از شما خوانندگان عزيز اين چيزها را نمي دانستيد، آنها را تماشا نمي كردند و حالا پوست صورت شما دچار مشكل شده است؛ اينها را نمي دانيد. مشكلي نيست! در اين مقاله همچنين به روش هايي براي جبران و درمان مشكلات ناشي از مراقبت هاي ضعيف پوست اشاره شده است.

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

 

كاهش قرار گرفتن در معرض آفتاب اولين و مهم ترين راه براي پرورش پوست صورت شماست. قرار گرفتن در معرض پوست متوسط با خورشيد خوب و مفيد است، اما اگر بيش از حد باشد، خطر آفتاب سوختگي، سرطان پوست، پيري زودرس پوست (چين و چروك و لكه هاي پوست) وجود دارد. مراقبت از خورشيد در طول تابستان حياتي است زيرا اشعه هاي بسيار مضر فرابنفش (UV) قوي تر از فصل هاي ديگر هستند.

راهنماي مراقبت

 

لازم نيست از خورشيد فرار كني يا بترسي . سعي كنيد براي مدت طولاني در معرض نور مستقيم خورشيد قرار نگيرد. به ويژه بين ساعت ?? تا ? بعد از .m زماني كه پرتوهاي مضر بيشتر باشد.

    در نقاط مختلف كشور ميزان نور خورشيد به گونه اي است كه اگر دست و پاي شما به مدت 3 تا 8 دقيقه در معرض آفتاب قرار گيرد، بدن شما ويتامين D دريافت خواهد كرد. اگر پوست شما سبك تر باشد، لازم نيست مانند افرادي كه پوست تيره تري دارند در معرض آفتاب قرار گيرد. به عنوان يك قاعده كلي، خودتان را در معرض آفتاب يا پوست قرمز بيش از حد قرار ندهيد.

    اگر بايد مدت ها و در آفتاب در ارتش باشيد، كلاه، عينك آفتابي، لباس هاي آستين بلند و مرهم لب با كرم ضد آفتاب بپوشيد. كرم ضد آفتاب را فراموش نكنيد. دريافت يك كرم ضد آفتاب طيف گسترده با SPF از حداقل 30.

    اگر آفتاب سوختگي كوچكي داشتي از ژل هاي آلوئه ورا استفاده كنيد. اين ژل براي بهبود التهاب پوست و آفتاب سوختگي بسيار خوب است و مي تواند بهبود پوست را سرعت بخشيد.

 

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

مراقبت از پوست در برابر خورشيد

درمان مشكلات

 

اگر كرم ضد آفتاب را به خوبي دنبال نمي كرديد و حالا مشكلات پوستي داريد، راهي براي آرايش آن وجود دارد. با استفاده از روش هاي درماني موثر و خوب طراحي شده براي حل مشكلات ناشي از خورشيد، ما مي توانيم به خوبي سلامت پوست شما را بازگردانيم.

 

هميشه به ياد داشته باشيد كه درمان ها جايگزيني براي مراقبت از پوست صورت نيستند. پيشگيري هميشه بهتر (و كارآمدتر و ارزان تر) از درمان است.

 

خورشيد دو اثر مخرب بر روي پوست صورت دارد:

(1) چين و چروك:

Styling 

 

بهبود چين و چروك صورت

اگرچه ظاهر چين و چروك روي صورت با افزايش سن طبيعي است، اما نور مستقيم خورشيد مي تواند روند پيري پوست و ظهور اين خطوط را سرعت دهد. به عنوان مثال چين و چروك در پاهاي كلاغ در افرادي كه عينك آفتابي نمي پوشند شايع تر است. اين خطوط در دو طرف چشم ظاهر مي شوند و ناشي از حالت پلك ها هستند تا چشم ها را از خورشيد محافظت كنند.

 

براي بهبود چين و چروك صورت مي توانيم از درمان هاي مختلفي استفاده كنيم كه برخي از آن ها در زير ذكر شده اند:

 

تزريق ژل يا تزريق چربي

    تزريق botax

    ميكرودرموابراسيون يا هيدرودرموابراسيون

    RF كسري يا اتصال RF

 

(2) ملاسما و ديگر لكه هاي پوست:

 

اگر صورت شما مدام در معرض نور مستقيم خورشيد قرار گيرد، ممكن است لكه هاي قهوه اي تيره كمي روي آن داشته باشد. اين لكه ها روي صورت و بازوها شايع تر هستند. براي جلوگيري از اين لكه ها، به طور جدي از پوست صورت خود مراقبت كنيد: كرم ضد آفتاب، لباس مناسب

اتو مو مك استايلر مدل MC-5525

ليزر موهاي زائد مك استايلر مدل MC-77000

موزن گوش و بيني 3 كاره پاناسونيك مدل Panasonic ER 305

 

عفونت مجاري ادراري در زنان و مردان

۳۱ بازديد

عفونت مجاري ادراري (UTI)

اين عفونت، ميكروبي است. اينها موجودات بسيار كوچكي هستند كه بدون ميكروسكوپ قابل مشاهده نيستند. بيشتر عفونت هاي مجاري ادراري توسط باكتري ها ايجاد مي شوند ، اما برخي از آنها توسط قارچ ها و در موارد نادر ويروس ها ايجاد مي شوند. عفونت هاي ادراري يكي از شايع ترين عفونت ها در انسان است.
عفونت ادراري مي تواند در هر نقطه اي از مجاري ادراري شما اتفاق بيفتد. دستگاه ادراري شما از كليه ها ، حالب ، مثانه و مجراي ادرار تشكيل شده است. اكثر عفونت ها فقط مجراي ادراري و مثانه را در قسمت تحتاني درگير مي كنند. با اين حال ، عفونت ها مي توانند حالب و كليه ها را در قسمت فوقاني نيز درگير كنند. اگرچه عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني نادرتر از عفونت هاي دستگاه ادراري تحتاني هستند ، اما معمولاً شديدتر نيز هستند.
هر كسي كه تا به حال يك عفونت ادراري (UTI) را تجربه كرده باشد ، به خوبي مي داند كه چگونه مي تواند خسته كننده و ناراحت كننده باشد. حتي يك مورد خفيف ممكن است هنگام ادرار، افزايش ميل به ادرار كردن و خون و يا درد در ادرار ايجاد نمايد. اگر عفونت از مثانه به كليه منتقل شود، وضعيت مي تواند بدتر شود، درد شديد، تهوع، استفراغ، و در موارد نادر، آسيب كليه ايجاد مي شود.
اين مشكل فقط مختص به بزرگسالان نيست و مي تواند تمامي سنين را تحت تاثير قرار دهد. نوزادان و كودكان همچنين مي توانند عفونت ادراري را دريافت كنند و مواردي كه در سالمندان اتفاق مي افتد گاهي اوقات مي توانند خطرناك باشند.
در اين مقاله سعي شده است كه علائم و نشانه ها ، تشخيص ، عوارض و درمان عفونت ادراري را براي شما عزيزان تشريح نماييم .

علائم عفونت مجاري ادراري

علائم عفونت ادراري بستگي به اين دارد كه كدام قسمت از دستگاه ادراري آلوده است.

عفونت مثانه

عفونت هاي مجاري ادراري تحتاني بر مجراي ادراري و مثانه تأثير مي گذارد (لوله اي كه از طريق آن ادرار از بدن خارج مي شود) كه معمولا به عنوان عفونت مثانه شناخته مي شود.

عفونت پيلونفريت(كليه)

عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني بر كليه ها تأثير مي گذارد. عفونت مجاري ادراري شامل كليه ها و مجاري ادرار (مجرايي كه ادرار از طريق كليه ها به مثانه منتقل مي شود). عفونت كليه نيز به عنوان پيلونفريت ناميده مي شود . اگر باكتري ها از كليه آلوده به خون منتقل گردند، مي توانند تهديد كننده زندگي باشند. اين بيماري كه اوروسپسيس ناميده مي شود ، مي تواند باعث كاهش خطرناك فشار خون ، شوك و مرگ شود.

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه)

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه) معمولا زماني رخ مي دهد كه باكتري وارد مجراي ادرار شود و باعث عفونت در مثانه شود. در اينگونه عفونت ، علائم اغلب با درد يا ناراحتي خفيف در لگن يا مجراي ادرار شروع مي شوند.

عفونت دستگاه ادراري بالا (عفونت كليه يا پيلونفريت)

عفونت مثانه كه به كليه ها سرايت مي كند، معمولا جدي و نياز به مراقبت هاي پزشكي ضروري دارد. عفونت كليه يا پيلونفريت مي تواند علائم سيستميك (تمام بدن) را كه نه تنها آشكارتر، بلكه اغلب ناتوان كننده است، ايجاد كند.
نشانه هاي پيلونفريت ممكن است شامل موارد زير باشد:

  • تب بالا (بيش از ?? درجه سانتي گراد)
  • لرزش بدن
  • رطوبت ناشي از عرق (لرزش و عرق همراه با افزايش دما)
  • حالت تهوع يا استفراغ
  • درد كمر (درد كه معمولا عميق و زياد در پشت و يا پهلو است ، هرچند كه در شكم فوقاني وجود دارد)

منبع :  https://exiryab.com/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86/1820/

https://www.pinterest.com/pin/1047720300782565830
https://sites.google.com/view/maiasande6/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/11/13/exiryab/
https://spark.adobe.com/page/mfzOsDUMAkS2G/
https://maiasande6.tumblr.com/
https://myspace.com/maiasande6
https://www.ted.com/profiles/31465460
https://www.goodreads.com/user/show/142839834-dani-sama

 

مشاوره انجام پايان نامه همه رشته ها كليه گرايش ها

۳۳ بازديد

مشاوره انجام پايان نامه همه رشته ها كليه گرايش ها

مشاوره براي پايان نامه در تمام بخش ها

دستور انجام پايان نامه كارشناسي ارشد با خدمات رايگان و اصلاحات براي دانشجويان در رشته هاي مهندسي، علوم پزشكي، علوم پايه، علوم انساني مانند مديريت، صنعت و علم را مي پذيرد.

تيم پژوهشي مؤسسه نويسندگان پايان نامه متشكل از پژوهشگران و متخصصاني است كه در تمام رشته هاي دانشگاهي از دانشگاه هاي درجه يك فارغ التحصيل شده اند و تمايل به اجراي هر گونه پروژه دانشگاهي را اعلام مي كنند.

او پس از سال ها تحصيل به مراحل پاياني كارش، به نام «نوشتن پايان نامه» رسيد. نوشتن پايان نامه فرايندي طولاني و استرس زا است و مي تواند استرس و سردرگمي بيشتري را براي دانش آموزاني كه شاغل هستند و وقت كافي ندارد، ايجاد كند. بنابراين، راه حل تيم تحقيقاتي نويسندگان اين است كه پروژه خود را به ما بجا بگذاريد.

اگر با نويسندگان پايان نامه كه فارغ التحصيل كارشناسي ارشد و دكتري در دانشگاه هاي برتر هستند كار كنيد، هر چه زودتر پايان نامه شما را انجام خواهند داد.

موسسه انجام پايان نامه با 480 پژوهشگر در رشته هاي مختلف دانشگاهي، تمام خدمات پايان نامه هاي نوشتن، نوشتن، مشاوره و آموزش قبل از دفاع را به دانشجويان ارائه مي دهد و پروژه شما گام به گام انجام و به شما تحويل داده خواهد شد.

 

از آنجا كه توسعه پايان نامه دكتري يك فرايند طولاني است، دانشجويان را تشويق مي كند كه براي اين كار از موسسات كمك ب خواهند. موسسه نويسندگان پايان نامه با افتخار داراي تيم تحقيقاتي قوي 480 محقق است و آمادگي خود را براي همكاري و مشاوره دانشجويان در مورد پايان نامه ها و مقالات خود اعلام مي كند.

 

انتخاب يك موضوع، نوشتن پيشنهاد و تصويب يكي از نگراني هاي دانشجويان تحصيلات تكميلي و دكترا است. پايان نامه پژوهشگاه نويسندگان با انتخاب موضوع، تهيه مقاله پايه، پيشنهاد مشكلات و... تا مرحله تاييد .

 

موسسه انجام پايان نامه همچنين جلسات پايان نامه، دوره هاي آنلاين و آموزش رو در رو را براي دانش آموزان و علاقه آموزان به توسعه پايان نامه ها انجام مي دهد. اين كار به دانش آموزان اجازه مي دهد تا تمام فصل هاي پايان نامه را به خوبي ياد بگيرند و گام به گام.

مشاوره براي پايان نامه در تمام زمينه ها

موسسه پايان نامه داراي بخش هاي تخصصي پايان نامه نويسي است كه بدون در نظر گرفتن مدرك تحصيلي و رشته تحصيلي گزينه هاي زير را به شما ارائه مي دهد:

 

نويسندگان پايان نامه يكي از بهترين موسسات براي آموزش پايان نامه ها به ويژه بهترين موسسه براي پايان نامه هاي پزشك هستند كه تمام پروژه ها را به صورت تضميني و با شرط تصويب ارائه مي دهد. هر يك از آثار انجام شده توسط نويسندگان تمايل به داشتن خدمات رايگان مانند تصحيح پايان نامه، برگزاري آموزش و توجيهي دارند.

هنگامي كه شما سفارش يك پروژه از يك نويسنده پايان نامه، پروژه خود را تضمين خواهد شد، بدون كپي، و شما در نهايت مي توانيد از اصالت آن با همان سرويس مطمئن شويد. تمام مراحل مشاوره براي پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و پزشك بر اساس دستورالعمل ها و درخواست هاي كارفرما انجام مي شود.

 

انجام پايان نامه مهندسي صنايع و مديريت يكي از فعاليت هاي تخصصي مؤسسه طراحان است كه آماده ارائه خدمات نزديك به 100 محقق در اختيار شما قرار مي دهد. در هيچ مرحله اي از كار خود نگران نباشيد زيرا صفر تا 100 پايان نامه شما مي تواند توسط موسسه پايان نامه انجام شود. بايد توجه داشت كه اين مؤسسه داراي پژوهشگران متخصص و حرفه اي در تمام رشته هاي دانشگاهي است و روند پايان نامه نويسندگي با جلسات توضيحي و آموزشي همراه است.

 

شما ممكن است وقت كافي براي نوشتن پايان نامه خود و تصميم به دريافت كمك از موسسه پايان نامه را داشته باشيد، در اينجا نويسندگان قادرند در هر مرحله از كارتان به شما كمك كنند و پايان نامه شما را با موفقيت تكميل كنند.

https://unsplash.com/@naimaduar4
https://www.evernote.com/shard/s691/sh/108f7b5a-e2f3-cfe2-ce03-97e9d927a509/af5515d33b56247276dac43c5d552c72
https://www.liveinternet.ru/stat/naimaduar4.tumblr.com/
https://coub.com/naimaduar4
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/a2f0a0a0-d5ba-4ce8-bac0-4ea1010c7c18/Dani-S
https://www.fanfiction.net/u/15213942/
https://seekingalpha.com/user/55423552/comments
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/eshalcomb4
https://justpaste.it/7329v
https://www.atlasobscura.com/users/naimaduar4
https://trello.com/danisama92

 

خريد ممبر گروه فعال تلگرام از ايدهكاو

۳۳ بازديد

 

آيا تاكنون به اين انديشيده ايد كه چه تعداد از كاربراني كه از شبكه تلگرام استفاده مي كنند واقعي هستند؟ آيا مي توان براي گروه ها و كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد ممبر واقعي نمود؟ اصلا ممبرهاي واقعي تلگرام چه افرادي هستند؟ بايد بگوييم كه تلگرام به عنوان يكي از شبكه هاي پيام رسان، سالهاي زيادي است كه توسط كاربران ايراني مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين شبكه پيام رسان هر روز قابليت هاي جديدي را نيز به خود مي افزايد، كه منجر شده است تا بيشتر مردم ايران همچنان از آن استفاده كنند. پس به صراحت مي توانيم بيان كنيم كه تعداد بسيار زيادي از كاربران تلگرام، واقعي هستند. از اين رو گروه ها و كانال هاي كسب و كارهاي جديد مي توانند اقدام به خريد ممبر گروه نموده و به تبليغ محصولات خود بپردازند.

هر چه تعداد ممبرهاي كانال تلگرام بيشتر باشد، اعتبار برند يا كسب و كار مورد نظر را بيشتر مي كند. زيرا بسياري از كاربران هستند كه تنها با ديدن تعداد بالاي ممبرهاي تلگرام به سراغ اين كسب و كارها مي روند، تا اقدام به خريد محصول از آنها نمايند. در اصل با خريد ممبر تلگرام نه تنها مي توان ممبرهاي كانال را افزايش داد، بلكه مي توان اطمينان خاطر مشتري را نيز براي خريد محصول از اين كانال جلب كرد.
خريد ممبر واقعي تلگرام براي كسب سود بيشتر

خريد ممبر گروه واقعي تلگرام

اگر دقت نموده باشيد در شبكه هاي پيام رسان، كانال هايي كه از ممبرهاي زيادي برخوردار هستند، نسبت به كانال هاي ديگر قدرت و نفوذ بيشتري دارند. از اين رو بهتر مي توانند فرايند تبليغات كسب و كار خود را انجام داده و با افزايش فروش خود، به سود بيشتري نيز دست يابند. پس به طور كلي خريد ممبر گروه و كانال تلگرامي علاوه بر افزايش سود كسب و كارها، به افزايش اعتبار آن نيز كمك مي كند.

تصور كنيد خود شما تمايل داشته باشيد از طريق كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد محصولي نماييد. آيا ترجيح مي دهيد از كانالي كه بيش از 2 ميليون كاربر عضو آن هستند خريد كنيد، يا كانالي كه تنها 100 ممبر دارد؟

مسلما بالا بودن آمار ممبرهاي يك كانال فروش محصولات، خود يك دليل معتبر براي اطمينان بيشتر به اين كانال خواهد بود. اين تصور منجر مي شود تا كاربران زيادي تمايل به خريد محصول از برند مورد نظر داشته باشند.

پس كسب و كارها با خريد ممبر واقعي با هزينه كم بهترين تبليغات را انجام داده و فروش خود را افزايش مي دهد. در نتيجه افزايش فروش نيز، سود بالاتري از كسب و كار خود به دست مي آورند.

البته يك مزيت ديگري كه بايد براي اين نوع تبليغات كسب و كارها بيان كنيم، شهرت و محبوبيتي است كه محصول مورد نظر به دست مي آورد.

ديگر نيازي نيست پس از آن هزينه زيادي براي انجام تبليغات به خرج دهيد. مي توانيد به راحتي محصول و برند خود را معرفي كرده و مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جذب كنيد. البته ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ هم ميتواند يكي از راه هاي جذاب براي افزايش فروش شما باشد.

 
خريد ممبر گروه توسط كارشناسان با تجربه

خريد ممبر گروه فعال

ممكن است كسب و كارهاي نوپا تصور كنند كه مي توانند به سادگي و در كوتاه ترين زمان ممكن، ممبر كانال معرفي محصولات خود را در شبكه پيام رسان تلگرام افزايش دهند. اما بايد بگوييم اين فرايند چندان ساده و آسان نيست. لازم است افزايش ممبر گروه و كانال تلگرامي را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار هستند.

كارشناسان سامانه ايده كاو با تجربه بسيار زياد در زمينه افزايش ممبر تلگرام، بهترين افرادي هستند كه مي توانيد خريد ممبر واقعي را به ايشان بسپاريد. آنها در كوتاه ترين زمان ممكن، با هزينه اي مقرون به صرفه ممبر گروه ها و كانال هاي تلگرام كسب و كار شما را افزايش مي دهند. تا بتوانيد محصولات و كسب و كار خود را به افراد واقعي معرفي كرده و فروش خود را افزايش دهيد.

اگر به دنبال آن هستيد كه با هزينه كم بهترين نتيجه تبليغاتي را بگيريد، كافيست اقدام به خريد ممبر تلگرام را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا با اطمينان منتظر افزايش ممبرهاي واقعي كانال عرضه محصولات و معرفي كسب و كار خود باشيد.

منبع :   https://omigo.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D9%88-4m99

 

قطع تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

۲۷ بازديد

قطع  تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

به طور كلي تصوير به دو صورت قطع و دوباره وصل مي شود: يا تصوير پس از چند ثانيه كاملاً قطع و دوباره وصل مي شود يا بخشي از تصوير بيش از حد تار است و تصوير قابل مشاهده نيست. اين ممكن است به دليل مشكل با اجزايي مانند نور پس پشتي، مادربرد، منبع تغذيه، و يا خود پانل باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما هميشه با اين مشكلات مواجه بوده است، بايد كار كنيد تا با سرعت بيشتري آنها را حل كنيد و آنها را برطرف كنيد. شما مي توانيد از متخصصان خدمات تلويزيوني كمك بخواهيد. اين آژانس يكي از بهترين و مجهزترين دستگاه هاي تلويزيوني تهران است كه با گارانتي معتبر تمام خدمات خود را به مشتريان خود ارائه مي دهد. بعد، خواهيد دانست كه چرا تلويزيون خود را قطع و به هم متصل مي كنيد.

علل قطع ارتباط و اتصال مجدد تصوير تلويزيون

مشكلات مختلف سخت افزار تلويزيون شما مي تواند باعث قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون شما شود. براي حل اين مشكلات ابتدا بايد علل اين مشكلات را - از طريق بررسي دقيق - شناسايي كرد. بعد مهم ترين دلايلي را كه ممكن است اين مشكلات را در تلويزيون ايجاد كند بررسي خواهيم كرد. لطفا توجه داشته باشيد كه علت قطع ارتباط و اتصال تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصان واجد شرايط قابل انجام است. به اين معنا تلويزيون را با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند بررسي مي كنند. بعد از امتحان مي توانند يكي از دلايل زير را بيايند:

مشكل نور پس از نور تلويزيون  https://did.li/iLmTY

مشكل لامپ هاي تصوير يكي از شايع ترين علل از دست دادن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، هنگامي كه يك يا چند لامپ مي شكنند و شكست مي خورند، تعداد لامپ هاي آسيب ديده به تدريج افزايش مي يابد و هنگامي كه سري لامپ ها به طور كامل مي سوزد، تصوير تلويزيون كاملاً كروپ مي شود. اين موضوع در تلويزيوني هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت است. وقتي يك سري لامپ مي شكند، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سريال قطع شده لحظه اي روشن مي شود و سپس دوباره خاموش مي شود. اگر نقص تصوير ناشي از نور پس پشتي باشد، جايگزيني آن نقص ها از بين خواهد رفت. شما مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد تا قطعات را جايگزين كنيد.

مشكل در تلويزيون مادربرد

مادربرد يكي از اجزايي است كه ارتباط نزديكي با تصوير تلويزيون و اجزايي دارد كه تصوير را نمايش مي دهد. قطع اين قسمت تأثير نامطلوبي بر روي تصوير دارد و مي تواند يكي از دلايل قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون باشد. در صورتي كه مادربرد مشكلي داشته باشد، تا زماني كه تلويزيون به طور خودكار روشن و خاموش شود، امكان پذير است. براي رفع تلويزيون هاي سامسونگ و سوني، ال جي و غيره مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد.

مشكل با پانل تلويزيون

تضعيف پنل يا قطع ارتباط نيز مي تواند عامل ديگري باشد كه بر قطع ارتباط تصوير تأثير مي گذارد. اگرچه اين اتفاق مي تواند به ندرت رخ دهد، اما بارگذاري بيش از حد تلويزيون، ضربه زدن و ريختن مايعات بر روي تلويزيون مي تواند باعث خرابي پنل شود. تشخيص مشكل پانل تنها توسط كارشناسان انجام مي شود. در صورت نياز به خدمات تخصصي

منبع : تعمير تخصصي تلويزيون

 

https://seekingalpha.com/user/55359516/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/RhonaCast4

https://www.spreaker.com/user/15701816

https://justpaste.it/9etrk

https://trello.com/danisama56

https://www.blogtalkradio.com/rhonacast4

https://www.viki.com/users/rhonacast4_754/about

https://visual.ly/users/rhonacast4/portfolio

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230r3rydv2x?live

https://slides.com/rhonacast4

https://500px.com/p/rhonacast4?view=photos

 

 

 

سنگ ساختماني، كاربردي ترين مصالح مورد نياز در ساخت و ساز

۳۰ بازديد

 

سنگ ساختماني، كاربردي ترين مصالح مورد نياز در ساخت و ساز

سنگ ها كاربردي ترين مصالح ساختماني هستند كه هم از نظر زيرسازي و هم از نظر تزييني حائز اهميت هستند. سنگ ها انواع اقسام مدل هاي مختلفي دارند كه هر يك از مدل هاي آن ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت. توجه داشته باشيد كه برخي سنگ ها تخلخل بالايي داشته و در مقابل استحكام پاييني دارند اما برخي ديگر كمترين تخلخل را داشته و در برابر فشار استحكام بسيار بالايي دارند. امروزه به دليل شرايط گراني سيمان، سنگ ها و بخصوص سنگ لاشه اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است و در اغلب ساختمان ها شاهد استفاده از اين سنگ ها هستيم كه علاوه بر كاهش ميزان هزينه ها باعث افزايش مقاومت بناي ساختمان نيز خواهد شد. اما قبل از خريد سنگ حتما بايد به نكات مختلفي توجه داشته باشيد تا بهترين سنگ را متناسب با خواسته خود انتخاب و خريداري كنيد. مراكز متعددي اقدام به فروش سنگ نموده اند كه هريك از آنها ويژگي هاي متفاوتي دارند. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن

اغلب ما سنگ تراورتن را با رنگ هاي كرمي و روشن مي شناسيم چرا كه اصلي ترين كاربرد اين نوع سنگ مربوط به نماي رومي ساختمان ها مي شود كه در جاي جاي نقاط شهر شاهد آنها هستيم. اما بايد بدانيد كه سنگ تراورتن تنوع بسيار زيادي دارد و شايد با ديدن سنگ هاي تيره تراورتن تعجب كنيد كه اين سنگ نيز در زمره سنگ هاي تراورتن قرار دارد! رنگ سنگ تراورتن رابطه مستقيم با نوع معدني دارد كه از آن استخراج مي شود. هرچه املاح و مواد معدني معدن تراورتن بيشتر باشد شاهد رنگ تيره تري از اين سنگ ها خواهيم بود و نوع روشن تراورتن از معادن با كمترين املاح استخراج مي شود. سنگ تراورتن از جمله متخلخل ترين سنگ ها است و استفاده كردن از آن به عنوان كفپوش از ليز خوردن جلوگيري مي كند. سنگ هاي تراورتن توانايي به ارمغان آوردن بهترين نماها را خواهند داشت و مي توانيد بخش هاي نماي ساختمان و ديوارهاي حياط خود را با آن تزيين كنيد.

ويژگي هاي سنگ تراورتن

سنگ هاي تراورتن ويژگي هاي منحصر به فرد بسياري دارند كه يكي از مهمترين آنها مربوط به وزن پايين اين سنگ ها مي شود. سنگ هاي تراورتن در مقايسه با ساير انواع سنگ ها وزن پاييني دارند و از اين رو مي توان با اطمينان خاطر نماي ساختمان را با آن پوشش داد. سنگ هاي تراورتن قابليت صيقل پذيري بالايي دارند و مي توان به راحتي اين سنگ ها را به قطعات كوچكتر تقسيم كرده و ظاهري شفاف از آن به ارمغان آورد. سنگ هاي تراورتن قابل استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان هستند و به دليل طول عمر بالاي آن انتخابي مقرون به صرفه خواهد بود. سنگ هاي تراورتن املاحي از: كلسيم، سيليس، منگنز و... را در خود جاي مي دهند و وجود اين املاح در داخل سنگ تراورتن باعث پديد آمدن طرح هاي بسيار خاص در آن شده است.

 

سنگ مرمريت

سنگ مرمريت يكي از بلوري ترين سنگ هايي است كه مي توان براي تزيين بخش هاي مختلف ساختمان مورد استفاده قرار داد. اين سنگ ها بي شك از جمله زيباترين سنگ هاي طبيعي به شمار مي روند كه كارايي هاي بسياري داشته و اغلب براي زينت بخشيدن به فضاي خانه، شركت ها و اماكن مذهبي كاربرد دارند. اغلب مردم سنگ مرمر را با مرمريت اشتباه مي گيرند اما بايد بدانيد كه سنگ مرمر نوعي سنگ دگرگوني با استحكام بسيار بالا است اما مرمريت نوعي سنگ آهكي است كه در مقايسه با سنگ مرمر استحكام كمتري خواهد داشت. كليست ماده اصلي سنگ مرمريت است اما ناخالصي هايي نظير: ميكا، رس، كوارتز، اكسيد هاي آهن، پيريت و گرافيت را نيز مي توان در ساختار آن مشاهده كرد. سنگ هاي مرمريت به 3 دسته: كريستال، چيني و ابري دسته بندي مي شوند كه هريك از آنها خاصيت هاي متفاوتي دارند.

قيمت سنگ مرمريت

سنگ هاي مرمريت در انواع مختلفي به بازار عرضه مي شوند و از اين رو هريك از انواع آن ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. از اين رو نمي توان رقم ثابتي براي قيمت سنگ مرمريت در نظر گرفت. در حالت كلي قيمت سنگ مرمريت با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد آن مناسب است و مي توان از آن در انواع بخش هاي مختلف ساختمان استفاده كرد. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين سنگ ها با نازلترين ميزان قيمت ها نموده است و با مراجعه به وب سايت آن مي توانيد قيمت دقيق سنگ مورد نظر خود را مشاهده كنيد. پايين بودن قيمت سنگ مرمر در شركت ما دليل بر كيفيت نامناسب آن نيست چرا كه مسئولين شركت با سياست فروش بيشتر با بهره كمتر سعي بر پايين آوردن قيمت سنگ ها دارند.

 

 

قيمت سنگ

سنگ ها همانطور كه مي دانيد انواع مختلفي دارند. برخي سنگ ها به دليل استحكام بالاي خود براي بخش هاي زيرين ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. براي مثال: لاشه سنگ كه بدون هيچگونه صيقل كاري به فروش مي رسد به دليل استحكام و مقاومت بالاي خود مي تواند در پي ساختمان و صنايع پل سازي، سد سازي و... به كار رود. اين سنگ ها قيمت بسيار پاييني خواهند داشت و به همين دليل با خريد اين سنگ در ميزان هزينه هاي ساختمان سازي نيز صرفه جويي خواهيد كرد.

ميزان كاري كه بر روي انواع سنگ ها براي زيباسازي آن انجام مي شود يكي از اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت آن به شمار مي رود. سنگ هاي سخت تر براي تبديل شدن به سنگ مورد استفاده، روند طولاني را پشت سر مي گذارند و از اين رو قيمت اين سنگ ها نسبت به ساير سنگ ها بالاتر خواهد بود. سنگ تراورتن با اينكه زيبايي چشمگيري دارد اما به دليل تخلخل بالا، صيقل كاري راحت تري دارد و به همين دليل مي توانيد آن را با قيمت مناسبي نسبت به ساير سنگ ها خريداري كنيد. مرمر يكي از گران ترين نوع سنگ هاست كه نمونه هاي سبز رنگ آن قيمت بالاتري نسبت به ساير انواع آن دارند اما به دليل زيبايي منحصر به فردي كه به فضاي ساختمان شما مي بخشند مورد توجه بسياري قرار گرفته اند.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.blog.lovinah.com/activity/p/110829/
https://www.gatesofantares.com/activity/p/1240300/
https://news.gvgmall.com/activity/p/393313/
http://caitlintrafton.nmdprojects.net/portfolio/activity/p/330240/
https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/988493/

 

 

آشنايي با پهناي باند و اهميت آن در دوربين هاي مداربسته

۲۸ بازديد

آشنايي با پهناي باند و اهميت  آن در دوربين هاي مداربسته

(Bandwith) عرض باند كه اصطلاح رايج آن پهناي باند است، در ارتباطات شبكه اي كابلي يا بي سيم به معني ميزان يا نرخ انتقال داده ها از نقطه اي به نقطه ديگر در يك زمان مشخص مي باشد. پهناي باند سرعت انتقال اطلاعات را نيز مشخص مي كند اما بر خلاف تصوير غلط رايج صرفا تنها عامل تعيين كننده سرعت در شبكه نيست. در سيستم هاي مداربسته اطلاعات ثبت شده توسط دوربين در بستر اين باند به دستگاه ضبط يا دستگاه ها منتقل مي گردد. آشنايي با مبحث پهناي باند از اهميت زيادي برخوردار است و چنانچه قصد داريد تا از سيستم مداربسته شبكه در محل كار يا منزل خود استفاده كنيد اين مطلب را از دست ندهيد. همچنين به دليل محدوديت پهناي باند موجود اگر تعداد دوربين هاي نصب شده در پروژه زياد است لازم است تا چه در هنگام خريد و چه در زمان نصب آشنايي كامل با اين مبحث و محاسبات آن داشته باشيد.

پيش از شروع لازم است بدانيد كه امكان كنترل پهناي باند مصرفي براي  تك تك دوربين ها وجود دارد و مي توان آن را بر حسب پهناي باند كل براي هر دوربين تنظيم نمود. اين امر نيازمند دقت محاسباتي است زيرا چنانچه به خوبي انجام نشود، منجر به هدر رفتن پهناي باند موجود و نارسايي در سيستم مداربسته شما مي گردد. در ادامه به عوامل موثر بر ميزان مصرف پهناي باند مي پردازيم.

1. فرمت فشرده سازي

همانطور كه مي دانيد هرچه كيفيت تصوير بالتر باشد به حجم آن نيز افزوده مي گردد پس كيفيت تصوير مي تواند يك عامل اثرگذار بر مصرف پهناي باند باشد. با توجه به اينكه عوامل بسيار زيادي همچون ميزان نور موجود در محيط زاويه تابش نور به لنز رزولئشن دوربين و …بر حجم و كيفيت تصوير نهايي اثر گذار اند بايد ابتدا از فيلتر كدك هاي فشرده سازي تصاوير عبور كنند تا حجم انها به طور بهينه اي كاهش يابد. از گذشته تاكنون فرمت هاي فشرده سازي متفاوتي توسط متخصصين ابداع شده اند كه شامل MPEG4 ،H.264 ،H.265 ،H.264+ و … مي باشند. اين فرمت ها هر كدام مي تواننند تا ميزان معيني از حجم تصاوير را كاهش دهند. بنابراين تصاوير حاصل از آنها هر كدام ميزان متفاوتي از پهناي باند را اشغال مي كنند. پس توجه به اين نكته كه تصاوير به چه نوع فرمتي كدگذاري شده اند در محاسبه ميزان پهناي باند تاثيرگذار است. MPEG4 يك فرمت قديمي است كه امروزه انواع پيشرفته تري جايگزين آن شده اند مانند فرمت هاي H.264، H.265، كه فرمت H.265 داراي دوبرابر نرخ فشرده سازي در همان كيفيت مي باشد. فرمت H.265+ نيز از ابداعات شركت هايك ويژن است كه و بهترين نوع كدگذاري در دوربين هاي مدار بسته است.


براي اثبات كارايي فرمت H.265 آزموني طراحي شد. در اين آزمون از دو دوربين مختلف با رزولوشن يكسان 1080p و نرخ فريم 25fbs استفاده شد. يكي از اين دوربين ها را در يك كافه و ديگري را در خيابان نصب نمودند. اساس تست بر مبناي مقايسه نرخ بيت ريت (در فرمت هاي فشرده سازي H.265 و H.265 +) نسبت به فرمت H.264 و اثر آن بر كاهش مصرف پهناي باند بود. نتيجه به اين صورت بود كه مصرف پهناي باند در حالت H.265 نسبت به H.26  47.8? كاهش داشته در حاليكه اين عدد در H.265 + نسبت به H.264  83.7? مي باشد.

2. نرخ فريم

نرخ فريم تاثير عمده اي در مصرف پهناي باند براي دوربين هاي مداربسته دارد. در حالي كه اكثر دوربين ها داراي فريم 25 تا 30 فريم در ثانيه هستند، كاربران معمولا نرخ فريم پايين تري را انتخاب مي كنند، تا در مصرف پهناي باند صرفه جويي كنند.

3. تعداد دوربين هاي نصب شده

تعداد دوربين هاي موجود در شبكه نيز عامل ديگري تاثيرگذار ديگري است پهناي باندي كه هر دوربين استفاده مي كند در مجموع بر ميزان پهناي باند مجموع (Total Bandwidth) تاثيرگذار است. هرچه تعداد دوربين ها بيشتر پهناي باند بيشتري اشغال مي گردد هر بستر شبكه اي داراي يك پهناي باند محدود است و افزايش تعداد دوربين ها در آن تاثير مستقيم بر روي ان دارد.

4. حالت هاي مختلف ضبط

در دستگاه ضبط NVR فرمت هاي مختلفي براي ضبط وجود دارد ضبط در نور كم يا شب، ضبط حساس به حركت و … كه هر كدام بر حجم تصاوير و مصرف پهناي باند اثرگذار اند. براي مثال اگر حالت ضبط را بر روي Motion Detection قرار دهيم اگر ساعت ها تصوير به همان حالت اول باقي بماند و هيچ گونه سوژه جنبنده اي وارد ان نشود دوربين همان ديگر صحنه هاي يكسان را تكرار نخواهد كرد و از همان يك تصوير اوليه استفاده خواهد نمود و چنانچه سوژه متحركي وارد تصوير گردد شروع  ضبط خواهد نمود. اين كار تا حد زيادي بر روي كاهش حجم تصاوير تاثير دارد.

5. رزولوشن دوربين و نسبت تصوير (Aspect Ratio)

رزولوشن نسبت مستقيمي با با كيفيت تصوير و آن هم نسبت مستقيمي با حجم تصاويردارد پس هرچه رزولون بالاتر حجم تصاوير نيز بالاتر رفته و مصرف پهناي باند اثرگذار است. به عنوان مثال تصاوير حاصل از يك دوربين 8 مگاپيكسلي نسبت به يك دوربين 5 مگاپيكسلي پهناي باند بيشتري را اشغال مي كند. عامل اثرگذار ديگر نسبت تصوير (Aspect Ratio) است كه به معني نسبت پهنا به ارتفاع يك فريم مي باشد. اغلب نسبت تصوير را با اعداد ?:?، ??:? و …نمايش مي دهند. با توجه به اينكه نسبت تصوير ??:? تصوير بزرگتري را ارائه مي دهد بنابراين پهناي باند بيشتري را نيز اشغال مي كند.

6. ميزان شلوغي، حجم و تعدد سوژه ها در تصوير

اين امر مستقيما به نوع كاربري و مكان نصب دوربين مداربسته بستگي دارد. بالطبع تعدد سوژه ها در يك خيابان شلوغ نسبت به يك راهرو خلوت كم تردد در داخل ساختمان بيشتر بوده و پيچيدگي تصاوير آن بيشتر است. به طور كلي ضبط تصاوير در مكان هاي پر تردد باعث افزايش مصرف پهناي باند مي شود.

موضوع ديگري كه از اهميت زيادي نيز برخوردار است مصرف پهناي باند هنگام اتصال به شبكه جهاني يا اينترنت است. با توجه به اينكه هزينه سنگين و جداگانه اي بابت ان پرداخت مي گردد چنانچه به خوبي كار محاسبات و تنظيم دوربين ها به درستي انجام نگردد منجر به افزايش هزينه ها مي گردد.

نكته: يك راهكار براي صرفه جويي در ميزان پهناي باند در بستر اينترنت اين است كه مي توانيد براي دسترسي به تصاوير خود از جريان هاي فرعي يا Sub Stream استفاده كنيد. جريان فرعي تا جاي ممكن از طريق كاهش رزولوشن، كيفيت، نرخ فريم، رنگي بودن  و … از حجم تصاوير مي كاهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. تاثير طول كابل كشي بر كيفيت تصوير دوربين مدار بسته
  2. تكنولوژي Defog (مه زدايي) در دوربين مداربسته
  3. پورت ساتا و ايستا
  4. قابليت ضبط Edge Recording دوربين مداربسته / بهترين دوربين مدار بسته ديد در شب