ماژول هاي تشخيص چهره و دوربين مدار بسته حرارتي جديد هايك ويژن

۲۹ بازديد

ماژول هاي تشخيص چهره و دوربين مدار بسته حرارتي جديد هايك ويژن

 

دوربين مدار بسته حرارتي هايك ويژن توانست جايزه ESX 2018 را به خود اختصاص دهد ، دوربين حرارتي تحت شبكه هايك ويژن يك دوربين مخصوص پوشش فضاي حفاظت پيراموني با امكان آناليز هوشمند تصوير مي باشد ، رزولوشن دوربين ??? در ??? مي باشد علاوه بر دوربين حرارتي، يك دوربين دو مگا پيكسل با سنسور cmos و قابليت DarkFighter نيز در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است.

موسسه نوآوري ESX با انتخاب فناوري هاي تاثير گذار و پيشگامانه در حوزه ايمني و صنعت امنيت هر ساله محصولاتي را به عنوان محصول برتر معرفي مي كند كه امسال دوربين حرارتي هايك ويژن توانست اين جايزه را به خود اختصاص دهد. دوربين مدار بسته DS-2TD2616-7/10 هايك ويژن معمولا براي حفاظت پيراموني استفاده مي شود و آناليز هوشمند و رزولوشن اين دوربين از ويژگي هاي اين دوربين برنده است. دوربين حرارتي هايك ويژن با دو نوع لنز ? يا ?? ميليمتر توسط هايك ويژن ارائه شده است.

همانگونه كه گفته شد، علاوه بر دوربين مداربسته حرارتي يك دوربين دو مگا پيكسل نيز با سنسور CMOS  و تكنولوژي DarkFighter براي پوشش بهتر در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است كه از اين دوربين يك برنده ساخته است. بنا به نظر هايك ويژن ، اين دوربين در نور ????? لوكس، تصوير رنگي ارائه مي دهد، برخي از ويژگي هاي اين دوربين عبارتند از فيلتر كردن آلارم هاي اشتباه ، قيمت مقرون به صرفه، امكان تشخيص نفوذ ، حفاظت پيراموني مناسب و مواردي از اين دست مي باشند.

تكنولوژي به كار رفته در اين دوربين به صورت تلفيقي از دو نوع سياه و سفيد دوربين حرارتي و تصوير رنگي دوربين IP مي باشد ، نمايش چند تصوير با يكديگر، تغيير تصاوير و سهولت استفاده از دوربين از ديگر مزاياي اين دوربين حرارتي هايك ويژن به حساب مي آيد.

جفري او به عنوان مدير عامل هايك ويژن ايالات متحده و كانادا  گفت : بررسي و انتخاب شدن ما توسط تيم داوران ESX  از افتخارات ما به حساب مي آيد، ما افتخار مي كنيم كه اين دوربين تركيبي را براي مشتريان خود ارائه كرده ايم تا نياز هاي آنها را به بهترين نحو پاسخگو باشيم. در واقع اين دوربين هايك ويژن يك راه حل مناسب براي مقابله با جرم و جنايت و تروريسم و همچنين حفاظت از مردم در جوامع به حساب مي آيد.

ماژول هاي تشخيص چهره جديد هايك ويژن بر پايه هوش مصنوعي

 

هايك ويژن به عنوان يكي از رهبران صنعت دوربين مدار بسته با معرفي ماژول  هاي جديد تشخيص چهره خود توانست بار ديگر مشتريان را تحت تاثير قرار دهد. اين ماژول ها با استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي مي تواند چهره افراد را شناسايي كرده و سپس اجازه تردد آنها به قسمت هاي مختلف ساختمان يا شبيه به آن را بدهد.

سه ماژول جديد هايك ويژن چهره افراد را با استفاده از AI شناسايي و تشخيص مي دهد و كاربران مي توانند با كمك آنها سناريو هاي متعددي را اجرا كنند ، اين ماژول ها عبارتند از :

  • ماژول تشخيص چهره ديواري هايك ويژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF
  • ماژول پايه و تشخيص چهره ديواري هايك ويژن مدل DS-K1T605MF
  • ماژول تشخيص چهره تركيبي براي استفاده در تجهيزات كنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامي ماژول هاي جديد هايك ويژن به سادگي نصب و راه اندازي مي شوند از ماژول ديواري براي نصب در قسمت درب ورودي ساختمان هاي مختلف استفاده مي شود . ماژول پايه و ديواري براي نصب در حالت عمودي ( روي ستون يا روي ميز و مواردي شبيه به آن ) طراحي شده است. از ماژول متحرك نيز براي نصب در موقعيت هايي كه افراد مختلف در جهت هاي مختلفي از جلوي ماژول عبور مي كنند استفاده مي شود.

بيشتر بخوانيد : خدمات  نصب دوربين مداربسته

سيستم ضبط هايك ويژن شامل NVR هوشمند اين شركت امكان ضبط تصوير و تعريف سناريو هاي مختلف را با استفاده از اين ماژول هاي تشخيص چهره براي مشتريان فراهم مي كند. ماژول هاي تشخيص چهره هايك ويژن به صورت ?:? يا ?:N ارائه شده است يعني از طريق راه هاي متعددي مي توان اين ماژول را به محصولات تصوير برداري هايك ويژن اضافه نمود.

تشخيص چهره فوري با دقت بالا

تشخيص چهره افراد توسط اين ماژول هاي جديد هايك ويژن با دقت بالاي 99% و در زمان بسيار كوتاهي انجام مي شود . كاربر اتاق كنترل مي تواند به سادگي هر تصوير چهره اي را تشخيص داده يا در زماني كمتر از نيم ثانيه با تطبيق خودكار سيستم ، فرد مورد نظر را شناسايي نمايد. در موقعيت هاي شلوغ هر ماژول هايك ويزن توان شناسايي 40 نفر در دقيقه را به مشتريان ارائه مي دهد.

مطالعه بيشتر:  تي وي تي

از ماژول هاي تشخيص چهره هايك ويژن مي توان به منظور پوشش بسياري از نياز هاي حفاظتي استفاده كرد. انتخاب چندين حالت براي تاييد دسترسي شامل تشخيص توسط چهره فرد ، كشيدن كارت ، مقايسه تصوير و حالت هاي سفارشي ديگر كه هر كدام با توجه به نياز مشتريان مي تواند توسط اپراتور انتخاب شود. از اين ويژگي كاربردي هايك ويژن مي توان در ساختمان هاي مسكوني و تجاري ، ادارات دولتي ، كسب و كارهاي كوچك يا بزرگ ، كارخانجات و مواردي مانند اين استفاده نمود.

 

 

تفاوت وب سايت با وب اپليكيشن چيست؟

۲۹ بازديد

تفاوت وب سايت با وب اپليكيشن چيست؟

وب اپليكيشن يك نرم افزار كاربردي است كه پس از بررسي و تجزيه تحليل يك مجموعه و مشخص كردن دقيق نقش ها، عملكردها، عمل گرها و روال ها براي آن مجموعه طراحي ميشود و قابل ارائه در شبكه داخلي و اينترنت مي باشد.

بنابراين باتوجه به نياز وب اپليكيشن به شناخت مجموعه و تجزيه تحليل، طراحي و پياده سازي آن مدت زمان بيشتري نياز دارد و هزينه بيشتري را هم صرف مي كند.

در مورد فرق وب اپليكيشن با وب سايت ديدگا ه ها مختلف و گاهي اوقات تفاوت هاي بسيار ظريف وجود دارد كه غالبا تشخيص تفاوت هارا بسيار پيچيده ميكند.معمولا اين دو اصطلاح به شكل غلط به جاي هم استفاده ميشوند و با توجه به اختلاف هاي فني و ريز و ظريفي كه وجود دارد نمي توان به استفاده اشتباه اين دو لغت با هم ايراد گرفت.

معمولا وب سايت به يك برنامه كاربردي گفته مي شود كه در اينترنت ارائه ميشود و به انتشار يك خبر يا يك مطلب و يا ارائه توضيحات در مورد يك خدمت مي پردازد.

پس مي توان گفت كه تاكيد وب سايت بر محتوا مي باشد ولي وب اپليكيشن بر عمل و تعامل تكيه دارد.

يك وب سايت يك مطلب را براي همه بطور يكسان نمايش مي دهد ولي براي مثال، يك وب اپليكيشن ارتباط با مشتري باتوجه به ويژگي هايي كه در اثر تعامل با كاربر كسب كرده، اطلاعات را پردازش مي كند و مطلبي را به كاربر نمايش مي دهد كه مورد نياز آن كاربر است و به سليقه، سن، توانايي مالي و جنسيت او بسيار نزديك است و اين مطلب متفاوت با مطلبي است كه به يك كاربر ديگر نمايش مي دهد.

يك مثال ديگر، يك پزشك يك وب سايت دارد و يك سري اطلاعات را از كاربر دريافت مي كند و سپس يك سري خدمات را به آنها ارائه ميدهد.مثلا پس از ثبت نام كاربر در سايت، كاربر مي تواند سوال هاي پزشكي خود را بپرسد و پزشك به آنها پاسخ دهد. پس از مدتي پزشك اطلاعاتي از بيماران و كاربران سايت خود دارد، كه مي تواند با طراحي يك وب اپليكيشن به تجزيه و تحليل آماري اين اطلاعات بپردازد و باتوجه به سن و جنسيت و موقعيت مكاني زندگي بيماران و مشكلاتي كه براي آنها رخ داده است و در سايت سوال نموده اند، به شناخت بيماري و روش هاي درمان بهينه تر برسد ويا اينكه رخداد عوارض ديگر را پيش بيني نموده و به بيمار اطلاع بدهد و يا اينكه با توجه به مشكلات بيمار راهنمايي هاي دقيق تري را ارائه نمايد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

از نمونه هاي بسيار قدرتمند وب اپليكيشن مي توان به webmaster گوگل اشاره نمود كه اطلاعات بسيار ريز و متفاوت را از سايت جمع آوري مي نمايد، و پس از كنار هم گذاشتن آنها و تجزيه تحليل آنها اطلاعات بسيار با ارزش و قدرتمندي را به صاحبان سايت ها ارائه مي دهد. كه صاحبان سايت ها با مطالعه اين اطلاعات و نمودار ها، استقبال از سايت، صفحات پربازديد، كلمات كليدي، موقعيت مكاني بازديدكنندگان و ... را متوجه شده و از آنها استفاده مي نمايد و با بهره گيري از اين اطلاعات درآمد هاي بيشتري را كسب مي نمايد.

 

 

وب اپليكيشن هاي PWA – فناوري جديد دنياي وب

وب‌اپليكيشن‌هاي پيش رونده (Progressive Web Apps) يا به اختصار PWA يك فناوري جديد در حوزه طراحي اپليكيشن هاي موبايل تلقي مي شود اين فناوري ابتدا در سال ???? و توسط گوگل معرفي شد، گوگل با امكانات جديدي كه در اينگونه از اپ هاي تحت وب تعبيه كرد امكان نزديك كردن وب اپلكيشن ها به اپليكشين هاي بومي(Native) را فراهم نمود
اگربخواهيم به اختصار در مورد PWA صحبت كنيم مي توان گفت PWA در واقع همان وب اپليكيشن مي باشد كه از فناوري هاي مدرن جهت نزديك كردن كاركرد خود شبيه يك اپليكيشن معمولي بهره برده است، سه قابليت مهم كه قبلا در وب اپليكيشن ها نبود شامل ارسال اعلان از سمت سرور، قابليت افزودن به صفحه خانگي و عملكرد آفلاين جزوه فناوري هاي مدرني مي باشد كه از آنها صحبت كرديم!
به چه دليل وب اپليكيشن هاي PWA در كشور ما مي تواند موفق تر عمل كند؟
نكته اول يك مبحث جهاني است و تحقيقات اخير نشون داده كه خيلي از مردم بيشتر از چند نوع اپليكيشن مشخص در گوشي خود را استفاده نمي كنند! تازه ابتدا بايد جستجو كنند، نصب كنند و بعد استفاده كنند بعد از يك مدت هم كلا ممكنه از اون استفاده نكنند! اما در حالت اپليكيشن PWA تنها با يك آدرس مي تواند به آن دسترسي داشته باشد.
نكته دوم تحريم هاي اعمال شده در گوشي هاي آيفون شانس موفقيت PWA ها در ايران را خيلي بيشتر كرده است، نمونه هاي عملياتي را در بعضي از اپ هاي بزرگ ايراني مشاهده مي كنيد.
نكته مهم اينكه وب اپليكيشن هاي PWA قابليت نصب و قرارگيري آيكون رو دارند! در نهايت بايد توجه نمود كه PWA ها دوران اوليه تكامل خود را سپري مي كنند و نمي توان آينده آنها را قضاوت نمود.

 

 

 

3 دليل براي اينكه تجارت شما به اين نام مجاز نمي باشد نياز دارد

۲۹ بازديد

3 دليل براي اينكه تجارت شما به اين نام مجاز نمي باشد نياز دارد

در اين مقاله ، ما اهميت استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در تجارت را بررسي مي كنيم.

بسياري از حقايق نگران كننده در مورد اينترنت در دنياي امروز وجود دارد ، از جمله اين واقعيت كه امروزه نقض داده ها بيشتر ديده مي شود ، مجرمان اينترنتي احتمالاً مرتكب جرايم مختلف به روش هاي قديمي و جديد مي شوند. آنها براي ورود به حريم خصوصي افراد از حيله گري استفاده مي كنند

طبق آمار موجود و رسمي ارائه شده توسط مقامات مختلف ، ميزان داده هاي به خطر افتاده به سرعت در حال افزايش است. واقعيت ناراحت كننده ديگر اين است كه اكثر شركت ها و مشاغل آمادگي كامل براي آزار و اذيت اينترنتي و هك كردن را ندارند - حتي اگر در مقابل اين نوع تهديدات سايبري اعتماد به نفس بيشتري پيدا كنند. براي شركت ها مهم است كه در امنيت سايبري فعال باشند و قبل از وقوع يك فاجعه اقدامات احتياطي را انجام دهند.

 

 

 

شبكه خصوصي مجازي (اين نام مجاز نمي باشد) يكي از مهمترين ابزارها براي محافظت از سازمان ها و مشاغل در برابر نقض داده ها است. همانطور كه فرانسيس دين در مجموعه اين نام مجاز نمي باشد كسب و كار توضيح مي دهد ، همه بايد از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنند - اما دلايل خاصي وجود دارد كه چرا يك تجارت خاص بايد از اين نام مجاز نمي باشد شركتي استفاده كند.

 

 

 

سه دليل مهم بودن اين نام مجاز نمي باشد براي تجارت

 

 

دسترسي از راه دور

 

 

دفتر شما يك شبكه دارد. در اين شبكه مي توانيد به چاپگرها دسترسي پيدا كنيد ، به منابع IT متصل شويد ، داده ها را انتقال دهيد و موارد ديگري كه خود و تجارتتان به خوبي از آنها آگاه هستيد. شما فكر مي كنيد كل اين شبكه ايمن است و از تيم شما در برابر وب سايت هاي مشكوك محافظت مي كند.

 

اما اگر در شرايط خاصي مانند همه گيري همه گير دنيا كه مي خواهيد استخدام كارمندان را از راه دور و بصورت آنلاين براي تجارت خود شروع كنيد ، چه مي كنيد؟ هر كسي كه در سايت كار مي كند مي تواند به راحتي به شبكه دفتر دسترسي پيدا كند ، اما كارمندان از راه دور براي ورود به سيستم ايمن نيستند - بنابراين براي دسترسي از راه دور به اين نام مجاز نمي باشد نياز داريد.

 

استفاده از اين نام مجاز نمي باشد به اين معني است كه كارمندان از راه دور شما از هر كجا با دسترسي به اينترنت به شبكه دفتر شما دسترسي دارند. سپس آنها به منابع مورد نياز براي انجام وظايف خود دسترسي خواهند داشت و داده هاي كسب و كار شما همچنان محافظت مي شود.

 

كسب و كار

كنترل دسترسي

 

 

به زبان ساده ، كنترل دسترسي كنترل كسي است كه به چه چيزي دسترسي دارد. بدون كنترل دسترسي مناسب ، ممكن است افراد براي انجام كار دسترسي كافي نداشته باشند و در حالي كه همه مشغول انجام كار هستند ، هرگونه تداخل و مشكلي ممكن است بوجود آيد ، يا افراد اشتباه بيش از حد دسترسي داشته باشند.

 

سيستم هاي كنترل دسترسي (مانند اين نام مجاز نمي باشد) با ارزيابي اسناد لازم ، كاربران را تأييد و تأييد مي كنند - تأييد شخصي يا دسترسي شخصي يا برنامه از طريق شاكي ، و تأييد سطح دسترسي و مجوزهاي مناسب مرتبط با نام كاربري يا آدرس اين نام مجاز نمي باشد ، سرور دسترسي و تأييد IP دقيقاً مي تواند اين كنترل را پيكربندي كند.

 

در نهايت ، اين كنترل دسترسي به شما امكان مي دهد تا محيطي امن براي تجارت خود ايجاد كنيد تا بتوانيد بدون نگراني و استرس تمام فعاليت هاي خود را رديابي و رديابي كنيد.

 

 

 

حفاظت از فضاي مجازي

 

 

اين نام مجاز نمي باشد يك راه حل عالي براي محافظت از داده هاي كسب و كار شما است. با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد در شبكه هاي خود ، مي توانيد شبكه ها را بسيار قوي تر و ايمن تر كنيد. هر دستگاهي كه به اينترنت متصل باشد مي تواند از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كند تا بخشي از يك شبكه خصوصي باشد.

 

دستگاه ها مي توانند از دستگاه هاي استاندارد مصرف كننده مانند دوربين ها گرفته تا سنسورهاي تخصصي صنعتي يا ساير ابزارهاي عملياتي كه بيشتر با آنها آشنا هستيد ، باشند. با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد به عنوان راه حل امنيت سايبري خود ، مي توانيد شبكه خصوصي خود را براي ارتباطات ايمن ايجاد كنيد - و مي توانيد از حملاتي كه به دنبال تغيير يا سرقت اطلاعات حساس كسب و كار هستند جلوگيري كنيد.

 

 

 

راه حل مناسب پيدا كنيد

خواه يك شركت بزرگ باشيد كه اهداف خود را در مكان هاي مختلف مديريت مي كند ، يا تيم كوچكي از فريلنسرها را كه دوست دارند در كافه ها كار كنند مديريت مي كنيد - براي اطمينان از اينكه اطلاعات كسب و كار شما اشتباه نيست ، به اين نام مجاز نمي باشد مورد نياز خود برويد. حساب هاي ايميل و فضاي ذخيره سازي ابري يك هدف بالقوه براي هكرها است. اما استفاده از اين نام مجاز نمي باشد مي تواند امنيت را بازگرداند.

 

ماموريت Chitaاين نام مجاز نمي باشد اين است كه دنياي شما را به طور قابل اعتماد و يكپارچه متصل كند ، و يك تجربه آنلاين ايمن و ايمن را فراهم كند. سرور دسترسي Openاين نام مجاز نمي باشد از بدو تأسيس توسط بيش از 50 ميليون نفر در سراسر جهان بارگيري شده است و به عنوان يك استاندارد صنعتي واقعي شناخته شده است. Access Server براي مشاغل كوچك و متوسط ??طراحي شده است ، اما همچنين داراي ظرفيت مقياس دهي هزاران نفر است. بنابراين صرف نظر از اندازه سازمان و اهداف نهايي شما براي تجارت ، Access Server مي تواند به شما كمك كند تا به مكاني كه مي خواهيد برويد.

براي اطلاعات بيشتر به chitaاين نام مجاز نمي باشدمراجعه كنيد

http://chitaاين نام مجاز نمي باشد.com/2021/04/27/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

 

دوربين هايلوك

۲۵ بازديد

دوربين هايلوك

آيا به دنبال سيستم نظارت تصويري با عملكرد بالا هستيد؟ آيا به دنبال سيستم  دوربين مدار بسته  ارزان قيمت قيمت هستيد؟ توجه شما را به هايلوك جلب مي كنيم. هايلوك يك برند انشعاب گرفته شده از هايك ويژن است . سري محصولات هايلوك براي عرضه در بازار هاي دوربين مدار بسته كوچك عرضه شده است. قيمت مناسب ، قابليت نصب و راه اندازي آسان ، كارايي و قابل اطمينان بودن از ويژگي هاي اين برند به حساب مي آيد.

  • قيمت مناسب
  • كيفيت قابل اطمينان
  • نصب و راه اندازي آسان
  • عملكرد خوب

محصولات تحت شبكه هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك و مركز كنترل تحت شبكه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به قيمت مناسب مشخصات فني ويژه اي را ارائه مي كند ، برخي از مهمترين ويژگي هاي آن عبارتند از :

  • فشرده سازي هوشمند ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • تكنولوژي هوشمند WDR براي ارائه تصاوير با كيفيت و رنگ مناسب

محصولات آنالوگ هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك توربو اچ دي و DVR اين شركت مي باشد. برخي از مهمترين ويژگي هاي اين سري از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازي ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • انتقال تصوير دوربين تا DVR تا فاصله ???? متر
  • سازگاري با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 بيشتر بخوانيد: پكيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته 

دوربين هايلوك با عملكرد فوق العاده در كنار قيمت مناسب

IVMS – ???? براي هايلوك

محصولات هاي لوك را مي توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مديريت و تصاوير آن ضبط شوند. اين نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مديريت چند منظوره تصاوير دوربين ها شامل نمايش تصوير زنده ، ضبط ، جستجو در تصاوير ضبط شده  بهمراه پخش تصاوير از راه دور ، مشاهده تصاوير ضبط شده ، ضبط زمانبندي تصاوير ، مديريت آلارم و …مي باشد. IVMS-4200 يك انتخاب مناسب براي پروژه هاي كوچك و متوسط مي باشد.

  • ساختار انعطاف پذير
  • مديريت مركزي دوربين ها
  • عملكرد ساده و آسان

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

۲۵ بازديد

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن از نوع بولت مي باشد و جهت تصوير برداري در محيط هاي مرطوب، نقاطي كه خطر طوفان شن، طوفان نمك، مه شديد، بارش شديد باران و برف و … مناسب مي باشد و با استفاده از استانداردهاي فني و مكانيكي خاص خود بهترين كيفيت تصوير را از صحنه ارائه مي دهد.

برخي از مهمترين ويزگي هاي اين دوربين عبارتند از:

  • ال اي دي ديد در شب جهت تصوير برداري با كيفيت بالا در شب و محيط هاي كم نور.
  • طراحي شده بر اساس استاندارد روز دنيا به لحاظ مواد و كيفيت ساخت به گونه اي كه در محيط هاي داراي فاكتورهاي خورندگي مانند نمك، رطوبت، برف و مه و… كارايي خود را حفط مي كند.
  • نصب و راه اندازي آسان توسط مشتريان.
  • تصوير برداري با كيفيت عالي در محيط مرطوب مانند محيط هاي ساحلي و دريايي در دراز مدت ( تست شده).               بيشتر بخوانيد : دوربين مداربسته tvt
  • دارا بودن استاندارد هاي كيفيت مواد تشكيل دهنده جهت مقابله در برابر خوردگي هايي از قبيل گرد و غبار، شن، نمك، يخ، برف باران و مه.
  • رزولوشن دو مگا پيكسل فول اچ دي جهت تصوير برداري مناسب مطابق استاندارد هاي دوربين مدار بسته.
  • اين دوربين در دو نوع لنز تهيه و توليد مي شود، مدل اول با فاصله كانوني 8-16 ميليمتر و نوع دوم داراي فاصله كانوني 11-40 ميليمتر مي باشد كه يكي جهت تصوير برداري در محيط هاي كوچك و ديگري جهت تصوير برداري در محيط هاي وسيع كاربرد دارد.
  • برد ال اي دي ديد در شب 100 متر براي لنز 11-40 ميليمتر و 50 متر براي لنز 3.8-16 ميليمتر( ال اي دي هاي ديد در شب بصورت هوشمند بوده و تصوير برداري در شب را با بهترين كيفيت ممكن توسط دوربين امكان پذير مي نمايد)
  • پشتيباني از استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت در بالاترين سطح ممكن براي يك دوربين مدار بسته.
  • سطح بيروني اين دوربين از استيل 316L توليد شده كه بيشترين مقاومت در برابر مواد خورنده مانند نمك و رطوبت را دارا مي باشد.
  • براي  خريد دوربين مداربسته  بهترين سايت را به شما پيشنهاد مي كنيم. به وبسايت شركت مهرتجارت برويد بهترين برند دوربين مداربسته را با نازلترين قيمت خريداري كنيد.

 

 

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

۲۷ بازديد

روش هاي مصرف زعفران و خواص آن

 

?زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

زعفران گياه اعجاب انگيز با خواص بي نظير است كه احتمالا در مورد اهميت آن و تاثيري كه روي سلامت شما دارد بسيار شنيده ايد و اين كه نمونه مرغوب و با كيفيت آن در بازار كشورمان به مراتب كم تر پيدا مي شود.

در درجه اول بايد بگوييم كه اين گياه با توجه به كمياب بودن و نحوه رشد قيمت عموما بالايي دارد، اما خريد آن از برخي مراكز با قيمت ايده آل مي تواند گزينه مناسبي باشد.

 

فراموش نكنيد كه زعفران روش هاي مصرف مختلفي دارد و در صورتي كه با يكي از آن ها كنار نمي آييد مي توانيد به شكل ديگر مصرفش  كنيد اما به هر حال فراموش نكنيد كه گياه زعفران بي نظير است و همواره تجربه آن در كنار تغذيه روزانه مي تواند باعث جلوگيري از بروز انواع بيماري هاي سخت شود.

پس همواره زعفران را هر چند اندك در برنامه غذايي خود حذف كنيد.

زعفران را مي توان گياه شفابخش و معجون سلامتي دانست كه در ايران از گذشته تاكنون محبوب بوده است و موجب اتفاقات مثبتي در سيستم بدن و براي كودكان و نوجوانان در سيستم رشد مي گردد.

مهم ترين فوايد گياه زعفران

افزايش سطح و ضريب ايمني بدن در برابر انواع بيماري ها توسط زعفران به بهترين شكل انجام و تقويت مي شود، در واقع مسئله اين است كه زعفران سبب مي شود تمامي درد هاي عضلاني ، بيماري هاي سخت جسماني زود تر و بهتر رفع گردند، بعلاوه اين كه با بهبود وضعيت ويتامين سي بدن مي تواند روند درمان انواع زخم ها را بهبود بخشيده و در نهايت سبب تكثير حداكثري گلبول هاي سفيد مي شود.

منبع تشكيل گلبول هاي سفيد نيز ويتامين C است كه حجم عظيمي از آن در زعفران يافت مي شود و در واقع بهترين منبع آن خواهد بود، امروزه شما امكان خريد اينترنتي زعفران نيز داريد و مي توانيد آن را از فروشگاه هاي معتبر با نماد اعتماد و كسب و كار هاي اينترنتي سفارش دهيد.

تحويل آن نيز در كم ترين زمان ممكن به سرعت انجام مي گردد و به هيچ عنوان نقصي در اين روش هاي خريد وجود ندارد چون مشخصات كتبا به شما اطلاع داده مي شود.

با افزايش گلبول هاي سفيد سيستم ايمني بدن شما به مراتب در چند سطح قوي و قوي تر مي شود.

در اين بين همين طور مي توانيد از زعفران به عنوان يك آنتي بيوتيك استفاده كنيد كه عملكرد خارق العاده اي دارد.

افزايش گردش خون و سلامت قلب با زعفران

اگر بخواهيم در مورد خواص زعفران بگوييم، در موارد ديگري كه بيشتر از زعفران شنيده مي شود مي توان به بهبود جريان گردش خون اشاره كرد كه توسط رگ ها انجام مي شود و در صورت بالا بودن چربي اين كار توسط زعفران به حالت ابتدايي و سلامت و پاكسازي چربي رگ ها بر مي گردد.

 

براي كساني كه دچار گرفتگي مسير قلب شده اند پيشنهاد مي شود كه هر هفته تغذيه اي در كنار زعفران را داشته باشند تا وضعيت آن ها بهبود پيدا كرده و در نهايت حركت خون در مسير رگ ها با سرعت متعادل تري انجام گردد.

جلوگيري از افزايش فشار خون و فشار روي رگ ها نيز توسط زعفران انجام مي شود و در نهايت سلامت قلب را به همراه خواهد داشت، از ياد نبريد كه وقتي سيستم قلب از كار افتاده باشد، جريان خون با سرعت كم تري به حركت در آمده و خطرات زيادي به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهيم در مورد خريد اينترنتي زعفران به شما اطلاعات بيشتري شرح دهيم بايد بگوييم كه امكان خريد آن به صورت خالص و با كيفيت بالا و مبدا توليد كننده و فروش معتبر وجود دارد كه البته گاهي توسط سايت هاي سودجو تنها طعم دهنده و عصار ناخالص اين گياه در دسترس قرار مي گيرد. 

كنترل ديابت و قند خون توسط زعفران

ديابت را يكي از سخت ترين و بدترين بيماري ها مي دانند كه انسان ها به آن دچار مي شوند و در واقع اين مشكل زماني رخ مي دهد كه سيستم بدن امكان توليد انسلين كافي را نداشته باشد، اما اگر در مورد خواص جادويي ديگر زعفران نيز به شما عزيزان شرح دهيم بايد بگوييم كه زعفران مي تواند در كنترل قند خون و ديابت نيز به شما كمك ويژه اي كند.

منگنز در زعفران وجود دارد كه به عنوان يك ماده مهم براي بدن مي تواند سريع تر روند كنترل قند خون را بهبود بخشيده و در نهايت موجب تنظيم شدن آن گردد.

اگر بسيار درگير اضطراب هستيد و كل زندگي شما را بر هم زده است ما بايد خواص زعفران را اين بار به صورت ويژه به شما عزيزان شرح دهيم و بگوييم كه مهم ترين مسئله در مورد زعفران شاداب شدن شما پس از استفاده از آن است.

بسياري از ما در زندگي امروزه درگير استرس، اضطراب، ترس و حتي وسواس مي شويم، زعفران هورمون هاي مفيد را در بدن آزاد مي سازد.

روش هاي استفاده از زعفران

شما نبايد به هيچ عنوان زعفران را روي حرارت مستقيم قرار دهيد، در واقع بافت هاي آن آسيب پذير هستند و با دماي كمي كه به آن ها منتقل مي شود در نهايت مي توانيد از زعفران استفاده كنيد.

 

بعلاوه اين كه آسيب كردن آن بر اساس گفته پزشكان بهترين و ايده آل ترين روش است و حتما مي توانيد در كنار برنج، غذاي روزانه، نوشيدني ها از زعفران استفاده كنيد، البته كه ايراني ها به كباب زعفراني علاقه شديدي دارند و هيچ منعي نيز در اين باره وجود ندارد.

اما بهتر است كه حتما زعفران اصل و درجه يك را تهيه كنيد تا به هيچ عنوان هزينه شما هدر نشده و همين طور كيفيت عالي را تجربه كنيد.

بهتر است كه زعفران تحت تاثير دماي بالا قرار نگرفته و تنها از حرارت غذا دور از حرارت مستقيم استفاده گردد تا خواص لازم را رها كرده و شما بتوانيد از آن استفاده كنيد.

مي توانيد از هاون هاي كلاسيك و سنتي و آسيب هاي برقي براي استفاده از زعفران به شكل پودر استفاده كنيد.

حتما زعفران را به اندازه نياز پودر كنيد تا خواص خود را در دراز مدت از دست ندهد.

خواص دارويي بي نظير زعفران

از جمله خواص مهم و كليدي ديگر كه در مورد زعفران مي دانيم، بهبود عملكرد سيستم هاي عصبي و گيرنده هاي بدن است، بخصوص افراد مسني كه با بي حس شدن بدن روبرو مي شوند و مشكل آن ها كمبود ويتامين دي نيست.

در اين شرايط مي توانيم بگوييم كه جلوگيري از سرطان اصلي ترين و كليدي ترين خاصيتي است كه ما مي توانيم در زعفران مشاهده كنيم.

آنتي اكسيدان هاي موجود در زعفران خاصيت جادويي و عملكرد فوق العاده اي را در دراز مدت از خود نشان مي دهند و بدن شما را در برابر چنين آسيب هايي مقاوم مي سازند.

كاهش درد در بيماري هاي عضلاني و مربوط به ماهيچه ها نيز توسط پزشكان اثبات شده است، البته شما نبايد مقدار زيادي از زعفران را در هفته استفاده كنيد كه خطرات خاص خود را بروز مي دهد و به بدن شما آسيب هاي سختي مي زند.

در صورتي كه درگير اختلال سيستم هضم هستيد و مي خواهيد به اين روند كمك نيد بهتر است كه زعفران را به صورت دوره اي و ماهانه حتما در تغذيه خود حفظ كنيد و نوع با كيفيت آن را به صورت مستقيم از فروشگاه هاي معتبر تهيه فرمائيد.

هم چنين محققان دريافته اند كه مصرف زعفران براي درمان افسردگي مي تواند به اندازه هاي داروهاي ضد افسردگي مفيد واقع شود. براي مطالعه بيشتر به مقاله لينك شده مراجعه كنيد.

 

منبع : افكار نيوز

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

۲۴ بازديد

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

شهر هوشمند از نظر بسياري از افراد هنوز يك داستان علمي تخيلي و مسئله اي مربوط به آيندگان است.

برخلاف اين ديدگاه گام هايي براي رسيدن به اهداف يك شهر هوشمند برداشته شده است بطوريكه بازار تجارت را هم به سمت و سوي خود كشيده است.

هدف شهرهاي هوشمند اين است كه زندگي شهروندان خود را با مرتبط كردن با روش هاي مختلف بهبود ببخشد.

فناوري هاي مربوط به يك شهر هوشمند به شكل و شمايل مختلفي وجود دارد.

اين فناوري ها ميتوانند شامل يافتن آدرس هاي يك شهر بزرگ تا اتوماسيون ماشين ها يا پاركينگ ها باشد.

ظهور شهرهاي هوشمند، توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل را براي انطباق ايده هايشان با نيازهاي چنين شهرهايي به چالش كشيده است.

شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين شهر ها يك ارتش مجهز از سنسور ها دارند.

سنسورها تمامي رويداد هاي شهري مثل آب و هوا، سطح آب منابع شهري، جريان ترافيك و هر فاكتوري كه به يك شهر مدرن مربوط است را ضبط و مانيتور ميكنند.

اگر توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل بتوانند از اين سنسور ها به درستي استفاده كنند قادرند اپليكيشن هايي بسازند تا مستقيما به سرويس هاي يك شهر هوشمند متصل شوند.

اين اپليكيشن ها پل ارتباطي بين شهروندان و شهر ميشوند.

شهر هاي هوشمند كيفيت زندگي شهروندان را بهبود ميبخشند.

براي توليد يك اپليكيشن شهر هوشمند از كجا شروع كنم؟

قبل از اينكه بعنوان يك توسعه دهنده دست به كد بشويد با شهروندان زيادي صحبت كنيد تا نيازشان را بفهميد.

اين توسعه دهندگان هستند كه يك اپليكيشن را خلق ميكند اما شهروندان تشخيص ميدهند كدام اپليكيشن بميرد و كدام زنده بماند!

قابليت به اشتراك گذاري داده ها عامل بزرگ براي توسعه اپليكيشن هاي شهر هوشمند است.

به ياد داشته باشيد كه شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين يك شبكه واقعي است كه در آن شهر و شهروندان دائما در تعامل اند.

اپليكيشن ها طوري طراحي ميشوند تا بتوانند تعاملات يك شهر را شبيه سازي كنند.

اين ايده ها بطور اتوماتيك باعث ايجاد اپليكيشن هاي پيام رسان، اتاق هاي گفتگو و يا امكان ارسال تصاوير ميشود.

همچنين بايد فكري هم براي مكان هاي مجازي جلسات، دسترسي همزمان چندين نفر به فايل ها و يا حتي كسب اطلاعات آب و هوايي از طريق ماشين هاي سطح جاده بكنيد.

 

هر شهر برنامه هايي براي استفاده از بودجه فناوري هاي روز به منظور بهبود زيرساخت هاي حمل و نقل پيشنهاد داده است.

اين مسئله باعث افزايش استفاده از وسايل نقليه الكتريكي در جاده ها و نهايت استفاده از اطلاعات و جمع آوري آنها از طريق اينترنت ميشود.

اطلاعاتي كه شامل داده هاي گوشي هاي هوشمند و دستگاه هاي متصل به اتومبيل و سنسورهاي خيابان ميشود.

چه ايده هايي براي شروع مناسبند؟

باوجود اينكه بسياري از اپليكيشن هاي شهر هاي هوشمند در ايالات متحده آمريگا با موفقيت اجرا شده اند اما اشتباه است كه پيشرفت استفاده از اينگونه اپليكيشن ها را در ساير نقاط جهان ناديده بگيريم.

چندين كشور اروپايي بخش هايي از شهرهايشان را با اپليكيشن هاي شهر هوشمند مديريت ميكنند اما بجاي تمركز بر تعاملات شهري به مسائل گردشگري پرداخته اند.

آينده شهر هاي هوشمند روشن و واضح است.

همانطور كه جمعيت رو به افزايش است شهر ها بزرگ تر و شلوغ تر خواهند شد.

بنابراين از توسعه دهندگان اپليكيشن ها انتظار ميرود تا نيازهاي چنين شهرهاي شلوغي را برطرف سازند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

معرفي بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

آيا تا به حال براي شما پيش آمده است كه حين گشت و گذار در شهر، نيازمند به راهنمايي هايي باشيد؟ خوشبختانه نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند كه مي توانند نسبت به حل اين مشكل با قدرت تمام اقدام كنند. ما در اين مطلب قصد داريم شما را با بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري كه مي توانيد از آن ها اطلاعات بسياري كسب نماييد، آشنا كنيم. با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

اگر در سفرهاي درون شهري به دنبال ايستگاه هاي اتوبوس نزديك، خطوط مترو، جست و جوي مراكز مختلف هستيد و موارد ديگر، به شما پيشنهاد مي كنيم اين بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري را دانلود كرده و به راحتي اي مشكلات جست و جو كردن را از بين ببريد. اما اين نرم افزارها كدامند؟ در ادامه مطلب خواهيد دانست:

اپليكيشن ديتاشهر

يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري، اپليكيشن ديتاشهر مي باشد. اين نرم افزار تا به امروز توانسته است تنديس بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 96 را از آن خود كند و به عنوان كانديد بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 97 شناخته شود. همچنين لازم به ذكر است كه ديتاشهر كانديد ده تيم برتر رويداد سيداستارز در ايران بوده است و اين مي تواند اثباتي بر بهترين بودن اين نرم افزار باشد.
اين اپليكيشن در واقع يك شبكه اجتماعي مبتني بر مكان است. شما در اين نرم افزار مي توانيد موقعيت دوستانتان را روي نقشه مشاهده كرده و موقعيت خود را به نمايش بگذاريد. علاوه بر اين، ديتاشهر به كاربران امكان جست و جوي كسب و كارهاي نزديكشان را مي دهد، ضمن آنكه افراد مي توانند نظراتو تجربيات خود را درباره مكان مذكور با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين نرم افزار اطلاعات چيزي حدود 500 هزار مكان در 900 دسته بندي مختلف قرار داده شده است كه كاربران نظرات و عكس هايي را درباره اين مكان ها به اشتراك گذاشته اند. جالب اينجاست كه شما مي توانيد با ارسال نظرات خصوص از كاربران ديگر درباره آن مكان سوال كنيد و نظراتشان را بشنويد.

 

اپليكيشن كي كجاس يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

751_z6.png

اين اپليكيشن توانسته است در سال 93 منتخب گروه «مرجع كسب و كارها» در جشنواره وب شود و همچنين عنوان برترين كسب و كار نوپا در الكام استارز ?? را از آن خود كند.
اين اپليكيشن كه درواقع يك سرويس بانك اطلاعات شهري مكان محور است، مي توانند مكان هاي مختلفي را روي نقشه به كاربران نشان دهد. تاكنون 220 هزار كسب و كار و نقطه ديدني شهر تهران در اين نرم افزار در 360 دسته بندي پديد آمده است تا كاربران بتوانند هر آنچه كه مي خواهند را به راحتي بيابند.
در اين نرم افزار اطلاعات مختلفي از دسته بندي هاي گوناگوني وجود دارد، از اطلاعات رستوران ها و بانك ها گرفته، تا تعميرگاه ها، فروشگاه ها و مراكز تفريحي و بسياري ديگر. با دانلود اين نرم افزار شما ديگر براي پيدا كردن مكان هاي مورد نظر خود دچار سردرگمي نمي شويد و مي توانيد هرآنچه كه بدان نياز داريد را در كمترين زمان ممكن پيدا كنيد.
اگر مي خواهيد نزديك ترين پمپ بنزين، نزديك ترين بانك، نزديك ترين پليس +10، پاركينگ هاي عمومي، نانوايي، ايستگاه اتوبوس و … را بيابيد، كي كجاس بهترين گزينه براي رفع اين نياز خواهد بود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

اپليكيشن دي بي

اگر مي خواهيد در سفر به يكي از شهرها، به راحتي دنبالي يك مركر اقامتي بگرديد و بدون واسطه جايي براي خود رزرو كنيد، دي بي گزينه اي مناسب برايتان خواهد بود. البته لازم به ذكر است كه جست و جو در اين نرم افزار تنها به مراكز اقامتي محدود نمي شود، بلكه دي بي به شما مكان جست و جو انواع رستوران ها، مراكز خريد، كافي شاپ ها، مراكز تفريحي و فرهنگي، مراكز سلامتي و پزشكي، آثار تاريخي و موزه، پمپ بنزين و گاز، بانك و خودپرداز، مساجد، سرويس هاي بهداشتي و … را مي دهد. همچنين لاز به ذكر است كه حين استفاده از اين نرم افزار، اينترنت شما نيم بها محاسبه مي شود.

 

همين‌ورا

 

همين‌ورا يكي ديگر از اپليكيشن هاي خدمات شهري محسوب مي شود كه به شما امكان جست و جو هر مكاني كه مد نظر داريد را مي دهد. اگر به دنبال يك مركز تفريحي هستيد و يا مي خواهيد به يك مركز تجاري نزديك خود برويد، اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا به راحتي مكان مورد نظر خود را بيابيد. يكي از ويژگي هاي اين نرم افزار اين است كه بستري براي خريدهاي گروهي فراهم كرده است و كاربران خود را از تحفيف هاي 30 الي 90 درصدي آگاه مي كند كه شما مي توانيد با دانلود اين نرم افزار، زودتر از سايرين از اين تخفيف ها اطلاع يابيد.

 

همان طور كه مشاهده كرديد، نرم افزارهاي فوق، امكانات گسترده اي را در اختيارتان قرار مي دهند كه شما مي توانيد با دانلود اين اپليكيشن هاي خدمات شهري، به راحتي از وجود مراكز مختلف در اطرافتان اطلاع يابيد. بي ترديد اين نرم افزارها مي توانند امكانات بيشتري از مسيريابي گوگل مپس در اختيارتان قرار دهد.

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

۲۵ بازديد

رايابين الملل؛ مهاجرت تحصيلي هوشمند

كشور كانادا بعنوان يكي از بزرگترين كشورهاي جهان با گستره اي به وسعت 10 برابر ايران عزيز و حدود جمعيت 35 ميليون نفر دارد. كانادا بستر مناسب فرهنگي و رفاهي و آموزشي مناسبي دارد كه باعث جلب توجه مهاجران براي تحصيل و كار در اين كشور گرديده است. ادامه تحصيل در كانادا را مي توان به دو زبان انگليسي يا فرانسوي انجام داد كه يكي از مزيت هاي بسيار خوب كانادا محسوب مي گردد و در پايان دوران تحصيل نيز ميتوان به جستجوي شغل پرداخت و زندگي جديدي را در اين كشور شروع كرد.

بورسيه تحصيلي در كانادا

كانادا داراي زيرساخت هاي بسيار مناسب براي تحصيل است كه در سنين مختلف مي توان اقدام به تحصيل در كانادا نمود. از سن 6 تا 18 سال براي تحصيل در مدارس كانادا و در سنين بالاتر در مقاطع دانشگاهي ( ليسانس ، فوق ليسانس ، دكتري و ... )  مي توان به ادامه تحصيل پرداخت.

شركت رايابين الملل يكي از شركت هاي فعال در زمينه مهاجرت به كانادا با برخورداري از كارشناسان و مشاوران خبره و باتجربه و با سابقه پرونده هاي متعدد مهاجرت تحصيلي و شغلي موفق مي تواند در مسير مهاجرت به كانادا به متقاضيان با توجه به شرايط مختلف هريك از عزيزان مشاوره و راهنمايي مناسب را ارائه كند.

رايابين الملل يك شركت كانادايي است كه مي تواند با با پيگيري مستمر و منظم پرونده شما، در كوتاه ترين زمان و حداقل هزينه پرونده مهاجرت شما را به نتيجه برساند. اگر شما نيز متقاضي مهاجرت به كانادا هستيد مي توانيد به سايت رايا بين الملل (international raya) مراجعه كنيد و از تجربيات مشاوران ما استفاده كنيد.

رايا بين الملل، مهاجرت تحصيلي هوشمند

دانلود فيلم The Assent 2019

۲۵ بازديد

دانلود فيلم The Assent 2019

4z8p_z2.jpg

خلاصه داستان : در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ....

معرفي فيلم The Assent 2019 : رضايت نامه فيلمي ترسناك و مهيج محصول سال ???? آمريكا به كارگرداني پري رجينالد تئو است. از بازيگران آن ميشود به رابرت كازينسكي، پيتر جيسون و فلورنس فيور اشاره كرد. اين فيلم با توجه به امتياز ??? فيلمي ترسناك محسوب ميشود و مناسب كساني است كه بدنبال فيلم هايي ميگردند كه براي ساعاتي از جلوي تلويزيون تكان نخورند و شب را به تنهايي و با هيجان سپري كنند. به دوست داران فيلم هاي ترسناك توصيه ميشود اين فيلم ترسناك را ببيند. در خلاصه داستان فيلم آمده است كه در خانه اي بزرگ كه پسري خردسال به همراه پدرش با آرامشي نسبي زندگي ميكنند توسط نيروهاي شيطاني تسخير شده است و پدر او كه از همسرش جدا شده بايد به تنهايي مقابل اين نيروهاي ماورايي بايستد اما نميداند چگونه. او به كمك يك پدر روحاني ….

https://upnod.tv/