گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

۲۵ بازديد

گزارش آگهي و تأثير آن بر سئو را بخريد

با خريد گزارش آگهي از سايت هاي معتبر ، در واقع از آنها اعتبار مي گيريد! زيرا يكي از معيارهاي رتبه بندي توسط گوگل تعداد پيوندهايي است كه از سايت هاي ديگر دريافت مي كنيد. اين نيز منابع غير تبليغاتي ، معتبر و دائمي است! در حقيقت ، وقتي يك صفحه غير تبليغاتي مانند يك آژانس خبري ، كاربران خود را به سمت وب سايت شما سوق مي دهد ، Google مطمئن مي شود كه شما حرفي براي گفتن داريد! به همين دليل صفحه شما را در ليست بهترين سايت ها قرار مي دهد! از طرف ديگر ، گزارش يك تبليغ دائمي است كه تاريخ انقضا ندارد. آنها هميشه از لحظه انتشار كاربران جديد را به سايت شما دعوت مي كنند! بنابراين گزارش اخبار كمترين هزينه باعث بهبود SEO در سايت شما ، افزايش بازديد سايت و در نهايت فروش و درآمد شما مي شود!

 گزارش فوري از كمپين گزارش آگهي

در پنل كاربري خود مي توانيد بلافاصله از آخرين وضعيت كمپين خود مطلع شويد! پس از انتشار آگهي در رسانه ها ، گزارش فوري را از طريق ايميل و ساير رسانه ها دريافت خواهيد كرد. با اين كار مي توانيد خطاهاي احتمالي را سريعاً پيگيري و اصلاح كنيد و اخبار را حتي پس از انتشار ويرايش كنيد.

 نكات رايگان در زمينه مارك و سئو

تيم Seoedu سالها تجربه در ارائه خدمات مارك تجاري و سئو به همه مشتريان ما را دارد. با هر سطح سواد و دانش بازاريابي ديجيتال و مارك تجاري با ما تماس بگيريد و به همه س toالات و ابهامات پاسخ دهيد. در هر مرحله اي كه باشيد ، از ابتدا تا انتهاي ايجاد و ثبت كمپين گزارشگري با شما هستيم. ما براي تجربه اوج در كنار شما هستيم!

 

 كمترين هزينه براي ارسال گزارش آگهي

قدرت و تمايز ما اين است كه به شما كمك مي كند تا با كمترين قيمت در رسانه ها ظاهر شويد! زيرا تيم seoedu با سالها تجربه و سطح همكاري گسترده به شما امكان درج گزارش با كمترين هزينه را مي دهد! همچنين با انتخاب رسانه هاي بيشتر در يك كمپين تخفيف هاي بيشتري دريافت خواهيد كرد. بنابراين شما با يك انتخاب هوشمندانه مي توانيد مهمان تخفيف هاي ما باشيد!

ايجاد محتواي گزارش اخبار

تيم ما براي ايجاد محتوا در زمينه رهنمودها و نوشتن محتواي گزارش نيز در كنار شماست تا از هر لحاظ خيالتان راحت باشد! ما محتواي متني را با بهينه سازي اصول SEO و متناسب با نياز محتواي حوزه فعاليت شما در كمترين زمان ممكن با پرداخت هزينه اي اندك آماده خواهيم كرد. ما در همه جاي شركت خود فكر كرديم!

 

 پاسخ تمام وقت

ما پاسخ شما 24/7 خواهيم بود! مي توانيد در ساعات كاري از طريق تلفن و در ساعات غير كاري از طريق پشتيباني تلگرام با واحد پشتيباني سئو تماس بگيريد. اين واحد به تمام سوالات شما در زمينه گزارش اخبار ، پيگيري و ويرايش كمپين ها پاسخ خواهد داد.

 

 اخلاقي

ما در SEO Ideo معتقديم كه همه چيز پول نيست! بنابراين ، علاوه بر ضبط گزارش شما در اسرع وقت ، از منافع شما نيز محافظت خواهيم كرد. هنگام درج گزارش ، مواردي از جمله: درج پيوند مناسب ، انطباق برچسب و دقت بارگذاري عكس از اهميت ويژه اي برخوردار است ، كه قبل و بعد از ارسال بررسي مي شود.

 

برداشت هاي خود را با قرار دادن در سايت هاي خبري افزايش دهيد

 

بسته به ميزان خريد ، قرار دادن گزارش در غرفه هاي شما از يك تا چند روز به شما هديه مي دهد.

 

همانطور كه مي دانيد ، بسياري از رسانه ها گزارش شما را در بخشهاي پربازديد سايت منتشر نمي كنند ، اما اگر مي خواهيد در صفحات اصلي و پربازديد ديده شويد و دامنه گزارش خود را افزايش دهيد ، مي توانيد از سايت براي اخبار در وب سايت ما به عنوان مثال ، اگر سايت خبري ما را به مدت 3 روز در خبرگزاري انتخاب شده خريداري كنيد ، گزارش شما به مدت 3 روز در صفحه اصلي اين رسانه ثابت مي ماند و چند صد هزار برابر بيشتر ظاهر مي شود. حضور در سايت هاي خبري به شما امكان مي دهد كاربران بيشتري را از طريق گزارش هاي منتشر شده به وب سايت خود هدايت كنيد.

 

نظارت خودكار از پيوندها براي گزارش تبليغات

 

وقتي گزارشي را با seoedu منتشر مي كنيد ، از دائمي بودن آن راحت مي شويد.

 

منبع: seoedu.ir

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

۲۱ بازديد

نام انواع عطر و ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر به چه معناست؟

انواع عطر و دانستن نام انواع عطر و ادكلن و اصطلاحات مربوط به عطر هنگام خريد عطر و خريد ادكلن از فروشگاهها مانند يك كتابچه راهنما عمل ميكند.

انواع عطر و نام انواع عطر از جستجوهاي مكرر در گوگل است. شما هم هنگام خريد عطر يا جستجوي آنلاين در اينترنت با كلماتي در اسامي عطرها مواجه شده باشيد كه به نظر در اسم چند عطر ديگر قبلا آن را مشاهده كرده ايد. و هم براي دانستن علت كاربرد آن كنجكاو شده باشيد و هم دوست داشته باشيد معناي آن ها را بدانيد.

هر زمان كه قصد خريد انواع عطر  داريم، بعد از تعريف بوي مورد نظرمان به فروشنده، از او مي‌خواهيم عطري را پيشنهاد كند كه ماندگاري بالايي داشته باشد و حداقل به ميزان هزينه‌اي كه براي آن در نظر مي‌گيريم، بتوانيم از رايحه خوشش لذت ببريم. خريد عطر مي‌تواند با اصول و ترفندهايي همراه باشد كه در انتخاب يك عطر مناسب تأثيرگذار است. با وجود اينكه شرط اول انتخاب عطر براي هر فردي بوي آن است، ولي مسائل ديگري از قبيل قيمت عطر و ماندگاري آن هم به نوبه خود از اهميت بالايي برخوردار است. براي اينكه بتوانيد انتخاب صحيحي داشته باشيد و با آگاهي به مغازه و فروشگاه فروش عطر روانه شويد، لازم است اطلاعاتي در زمينه انواع عطر  به دست آوريد

گاهي اوقات هم اين كلمات و تشابهات اسمي كه در انواع عطر و ادكلن بر روي جعبه و شيشه ديده ميشود  شما را سر در گم  ميكند مخصوصا وقتي كه مي بينيد ظاهر برخي عطرها خيلي به هم شبيه هستند. اينجاست كه دوست داريد تا بفهميد چه منطقي پشت اسم گذاري عطرها و برخي اصطلاحات عطر  بين كمپاني هاي توليد عطر رايج است.

واقعيت امر اين است كه اين اسامي با منطق استفاده مي شود. و معاني به خصوصي دارد كه دانستن آن شما را در انتخاب عطر دلخواهتان كمك مي كند. همينطور وقتي كه روي جعبه يا شيشه ي عطرها كلماتي را مشاهده مي كنيد كه هم زياد تكرار مي شوند و هم براي شما نا مانوس هستند.حتي وقتي كه ميخواهيد اسم عطر خود را به سايرين بگوييد با اين مشكل مواجه هستيد كه ذكر اين كلمات ضروري است يا خير. در ضمن خيلي بيشتر دلتان مي خواهد كه وقتي آن را براي ديگران بازگو مي كنيد استرس غلط تلفظ كردن آن را نداشته باشيد.

ما در نوشته پيش رو دانستن نام انواع عطر به زبان فرانسه و ايتاليايي و انگليسي را براي شما تا حدودي حل كرده ايم. شما با خواندن اين مقاله ديگر به سادگي مي توانيد عطرهاي گوناگون را با تلفظ صحيح بخوانيد، با اصطلاحات عطر ها آشنا شويد و به طور كامل اسم آن را با معاني درست اين اصطلاحات درك كرده و تلفظ كنيد. و متوجه تفاوت دقيق عطرهاي گوناگون با اسم هاي مشابه شده و آن ها به راحتي تلفظ هم بكنيد.

انواع عطر | نام انواع عطر

انواع عطر | نام انواع عطر

به تصوير بالا با دقت توجه كنيد. روي جعبه و شيشه عطر معمولا نام و اطلاعات كلي عطر ذكر ميشود در حالي كه در پشت جعبه معمولا اطلاعات مربوط به محتويات و شركت سازنده و باركد آورده ميشود. زير جعبه معمولا جاي مختص بچ كد و باركد محصول است و اطلاعات دقيقي از سال ساخت به شما ميدهد.

نام انواع ادكلن – اصطلاحات رايج روي جعبه و شيشه عطر

Pour (تلفظ فرانسوي: پووغ)
به زبان فرانسوي حرف اضافه به معناي ” براي” مي باشد.

Homme (تلفظ فرانسوي: اوم)
به زبان فرانسوي به معناي ” مرد” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour Homme كه روي عطرهاي مردانه زياد ديده مي شود به معني ” براي مرد” مي باشد. مثال: azzaro pour homme

Femme (تلفظ: فم)
به زبان فرانسوي به معناي ” زن” مي باشد. بر اين اساس تركيب Pour femme كه روي عطرهاي زنانه زياد ديده مي شود، به معني ” براي زن” مي باشد.

Uomo (تلفظ ايتاليايي: اوومّو)
به زبان ايتاليايي به معناي ” مرد” مي باشد.

Donna (تلفظ ايتاليايي: دُنّا)
به زبان ايتاليايي  به معناي ” زن” مي باشد. مثال: valentino uomo ,valentino donna

Eau (تلفظ:  O)
به زبان فرانوسوي به معناي ” آب” مي باشد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به صورت تنها استفاده شود، به معني ملايم تر بودن آن عطر به نسبت سري هاي قبلي آن است. توجه به اين نكته مهم است كه چنانچه بدين صورت ذكر شود ” Eau de Toilette”  يا ” Eau de Parfum” معني متفاوتي دارد. و نشان دهنده استانداردي از غلظت روغن عصاره ي عطر يا همان Essential oil مي باشد.

L’Eau (تلفظ: لُ)
وقتي كلمه ي Eau همراه با پيشوند L همراه باشد.معرفه مي شود. در حقيقت كاركرد “L ” قبل كلمه در زبان فرانسه مانند كاربرد “The” در زبان انگليسي است. اما علت اصلي استفاده از اين پيشوند در اسم برخي از عطرها تاكيد روي آن است.

Cologne
اسم شهري در آلمان است. و جايي كه اولين عطر به صورت صنعتي و مدرن امروزي در آن توليد شده. كه به مرور زمان به مترادفي براي كلمه ي عطر به معناي امروزي تبديل شده است.(در امريكا به عطر مردانه گفته ميشود) اگر روي شيشه ي عطر خود اين كلمه را به صورت تنها ديديد، به معني عطر مي باشد.

برخي سازنده ها نسخه كلون يا به صورت عاميانه كلوژن محصول خود را توليد ميكنند كه معمولا بهترين رايحه در نسخه كلون وجود دارد به طور مثال گرلن ايده ال مردانه كلون.

Eau de Cologne
وقتي روي شيشه ي عطر اين عبارت را ديديد به معناي غلظت كمتر روغن عطر كمتر از Eau de Toilette مي باشد. و حدودا بين ? تا ? درصد است.

Fraiche (تلفظ به فرانسوي: ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي تازه مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها هست داراي رايحه اي خنك مي باشند و حس تازگي و طراوت ايجاد مي كنند.

Eau Fraiche (تلفظ به فرانسوي: اُ ف غِيش)
به زبان فرانسوي به معناي آب تازه است. هنگامي كه اين تركيب را در اسم عطر مشاهده كرديد، به اين معناست كه غلظت روغن عطر در آن از حالت Eau de Toilette كمتر است.

Toilette (تلفظ: تويلت)
به فرانسوي به معناي توالت (دستشويي) يا هر آنچه به تميزي برگردد مي باشد. البته تركيب اين كلمه با Eau de معني كاملا متفاوتي را ايجاد مي كند. و آن عطر است. عطري كه غلظت روغن عطر يا Essential oil  در آن بين ? تا ? درصد مي باشد.

EDT
مخفف كلمه ي Eau de Toilette مي باشد.

Parfum  (تلفظ: پاغفوم)
اين كلمه معادل فرانسوي Perfume و به معناي عطر است. وقتي روي شيشه ي يا جعبه ي عطر به تنهايي اين كلمه را مشاهده كرديد به اين معناست كه غلظت ماده ي عطري يا Essential oil در آن عطر بيشترين ميزان ممكن يعني بين ?? تا ?? درصد مي باشد.

Eau de Parfum (اُ دُ پاغفوم)
هنگامي كه روي شيشه با تركيب Eau de parfum مواجه شديد. يعني غلظت ماده عطري يا همان Essential Oil  در عطر بين ? تا ?? درصد است.

EDP
مخفف كلمه ي Eau de Parfum مي باشد.

Le Parfum (تلفظ به فرانسوي: لِ پاغفوم)
به همان معناي Eue de Parfume  مي باشد. اين تركيب در اسم عطر استفاده مي شود. Le  كه در ابتدا آماده نقش The را در انگليسي دارد. و كلمه را معرفه مي كند. تاكيد در اينگونه عطرها بروي Eau de Parfum  بودن آن ها به نسبت مدل هاي قبلي است.

Elixir (تلفظ فرانسوي: اليكسيغ)
به فرانسوي و انگليسي به معناي اكسير است. ولي در اسم عطرها وقتي استفاده مي شود به اين معني است كه غلظت روغن عطر در آن عطر از مدل هاي قبلي خود بيشتر است. و از غلظت معمول Eau de Parfum هم كمي بيشتر مي باشد.

Intense (تلفظ فرانسوي: آنتُنس- تلفظ انگليسي: اينتنس)
در هر دو زبان به معناي شديد مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار مي رود به معني شدت بيشتر بوي آن عطر نسبت به مدل هاي قبلي است. و به اين معناست كه اين عطر از مدل هاي قبلي خود ماندگاري و قدرت بيشتري در پخش بو دارد.

Extreme (تلفظ فرانسوي: اكستغِم – تلفظ انگليسي: اكستريم)
به هر دو زبان انگليسي و فرانسوي به معناي مفرظ و نهايت يك چيز مي باشد. در اسم گذاري يك عطر اشاره به شدت بالاي رايحه و غلظت بالاتر روغن عطر به علاوه استفاده از نت هاي با بوي سنگين تر در عطر مي باشد. Extreme به نسبت Intense درجه ي بالاتري از شدت رايحه ي عطر مي باشد.

Supreme (تلفظ انگليسي: سوپريم. تلفظ فرانسوي: سوپغِم)
به فرانسوي به همان معناي مفرط مي باشد. و تقريبا مترادف با  Extremeاست.

Absolute  (تلفظ به انگيسي: ابسُلوت)
به انگليسي به معناي مطلق مي باشد. در عطرهايي  هم كه اين كلمه در اسم آن ها استفاده شده يعني، اين مدل شدت رايحه اي بسيار بيشتر از مدل هاي قبلي خود دارد.

انواع ادكلن با توجه وندهاي آنها:

انواع عطر با توجه وندهاي آنها: نكته قابل توجه اين است كه هنگامي كه اين كلمات (Intense, Extreme, Supreme, Absolute, Absolu)  در اسم عطر استفاده ميشود، رايحه ي عطر نيز به نسبت مدهاي قبلي خود تغيير كرده است و از نت هاي متفاوتي هرچند با اشتراك با مدل قبلي در آن استفاده شده است و بوي يكساني با مدلهاي قبل خود نخواهند داشت. هرچند كه رايحه ي شبيه مدل هاي قبلي است.مثلا عطر ليليوم ابسولو

Absolu  (تلفظ به فرانسوي: ابسُلو)
مترادف فرانسوي كلمه ي”Absolute  ” مي باشد.

Floz  يا  .FL. Oz
واحد قديمي و سنتي سنجش مايعات يا همان اونس. معادل ????? ميليمتر مكعب. يا تقريبا همان ?? ميل است. روي شيشه هاي عطر اين واحد همراه با عدد درج شده است كه همان حجم دقيق عطر است.

UAE (تلفظ: يو- اِي- اي)
مخفف شده ي Arabic Emirates  United به معني امارات متحده ي عربيه مي باشد. اگر زير شيشه ي عطر اين اسم را ديديد، به اين معني است كه اين عطر وارد امارات شده و از آن جا خريداري شده است. لازم به ذكر است كه اين مطلب دليلي بر فيك بودن عطر نيست.

Edition
نسخه هاي اصلاح شده ي عطر با تغييرات مورد نظر. مثلا برخي تغييرات در رايحه يا بسته بندي و…  كه در اسم عطر اين كلمه استفاده شده و شيشه ي عطرهم تغييراتي به نسبت مدل هاي قبلي خود در بسته بندي و شيشه ي عطر خواهد داشت.

Limited edition(ليميتد اديشن)
محصولاتي كه به صورت مقطعي و محدود توليد مي شوند. كه معمولا هم به زودي ناموجود خواهند شد. علت اين امر محدود بودن مواد اوليه ي توليد آن عطر است. و به همين خاطر امكان توليد آن عطر در بلند مدت براي سال هاي سال وجود ندارد. در اينگونه عطرها در از اين كلمه استفاده مي شود.

Vol

اصطلاحا به معناي حجم روي شيشه ي عطر مي باشد.

Aqua – Acqua – Aqva (تلفظ: آكوآ)
هر سه به معناي آب يا آبي مي باشد. عطرهايي كه يكي از اين كلمات در اسم آنان وجود دارد يعني نت هاي آبي يا دريايي در آن غالب است. اين عطرها خنك مي باشند. مانند Bvlgari Aqva Pour Homme كه به معناي عطر بولگاري آبي براي مردان مي باشد.

نكته: اختلاف در نوشتار اين سه كلمه به اين دلايل مي باشد:

Aqua: نوشتار زبان انگليسي اين كلمه است.

Acqua: نوشتار زبان اسپانيولي اين كلمه است.

Aqva: نوشتار خاص برند بولگاري است.

Oud (تلفظ: اوود)
به معناي چوب عود مي باشد. وقتي در اسم عطر اين كلمه به كار مي رود يعني تركيب غالب رايحه ي عطر عود است.

Amber
به معناي كهربا مي باشد. صمغي كه پس از سالها تبديل به سنگ شده است و بوي سنگين و خاصي دارد. وقتي در اسم يك عطر اين كلمه به كار مي رود يعني بوي غالب آن عطر از كهرباست.

Bois (تلفظ فرانسوي: بوآ)
به فرانسوي به معناي چوب مي باشد. عطرهايي كه در اسم آن ها از اين كلمه استفاده شده. به اين معني است كه اين عطر بوي چوبي دارد.

Vetiver (تلفظ به فرانسوي: وِتيوِغ)
به فرانسوي اسم گياه خس خس مي باشد. خس خس گياهي علفي با ريشه هاي كلفت و زخيم است. بوي چوبي و علفي خنك و خاكي دارد و كمي هم بوي مشك مي دهد. در عطرسازي كاربرد فراوان دارد. به خصوص در عطرهاي لاكچري. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها وجود دارد، داراي بوي غالب خس خس مي باشد.

Musk (تلفظ به انگليسي: ماسك)
به انگليسي و فرانسوي (Musc) به معناي مشك مي باشد. بوي گرم و شيرين و خاص كه از بدن آهوي ختني گرفته مي شود. البته مدل هاي مصنوعي آن بيشتر در صنعت عطرسازي استفاده مي شود. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر به كار برده شود به اين معني است كه اين عطر بوي غالب مشك دارد.

Tobacco (تلفظ به انگليسي: توباكو)
به انگليسي به معني تنباكو مي باشد. عطرهايي كه اين كلمه در اسم آن ها ديده مي شود به اين معني است كه بوي غالب آن ها تنباكو مي باشد.

Vanilla (تلفظ به انگليسي: وِنِلا)
به انگليسي و فرانسوي به معناي وانيل مي باشد. بوي آشناي شيريني ها. كه رايحه ي شيرين و گرم گل وانيل است. عطرهايي كه در آن اين كلمه استفاده شده داراي بوي غالب وانيل مي باشند.

Bouquet (تلفظ به فرانسوي: بوكّه – تلفظ به انگليسي: بووكِي)
به فرانسوي و انگليسي به معناي” دسته گل” مي باشد. هنگامي كه اين كلمه در اسم عطر استفاده مي شود به اين معناست كه رايحه ي عطر تركيبي از بوي گل هاست.

Essence ( تلفظ به انگليسي: اِسِنس)
به معناي عصاره يا همان اسانس مي باشد. كاربرد آن در اسم عطرها به اين معني است كه مواد اوليه ي عطر بيشتر طبيعي است.

Pure (تلفظ به انگليسي: پيور)
به انگليسي به معناي خالص مي باشد. استفاده ي آن در اسم برخي ها بيشتر حالت تجاري دارد. و بيان اين مطلب است كه عطر از مواد اوليه ي درجه يك و با كيفيت تهيه شده است.

noir (تلفظ فرانسوي: نواغ)
به فرانسوي يعني سياه. اما هنگام استفاده در اسم گذاري عطرها، به معني وجود تلخي در رايحه ي عطر مي باشد.

Tendre (تلفظ به فرانسوي: تُندغ)
به فرانسوي به معناي لطيف و حساس مي باشد. هنگامي كه اين كلمه به اسم عطر اضافه مي شود، معمولا دو معني دارد . يا اينكه عطر به نسبت مدل هاي قبلي خود داراي بويي لطيف تر مي باشد . يا اين كه داراي بويي شيرين تر و دوست داشتني تر است. اين تفاوت در بوي عطر است . نه لزوما در غلظت ماده عطري.

Eau Tendre (تلفظ به فرانسوي: اُ تُندغ)
همان طور كه بيان شد. Eau به معناي آب مي باشد و وقتي در صنعت عطر با چيزي تركيب مي شود به معناي ملايم تر شدن و كمتر شدن غلظت ماده ي عطري مي باشد. با توجه به اين نكته، Eau Tender يعني هم عطر ملايم ترشده است. و هم داراي رايحه ي لطيف تر يا شيرين تر و دوست داشتني تري نسبت به مدل هاي قبلي مي باشد.

Prive (تلفظ به فرانسوي: پغيوه)
به فرانسوي به معناي خاص و اختصاصي مي باشد. استفاده از آن در اسم عطرها كاربرد تجاري دارد. و به ممتاز بودن و خاص بودن عطر اشاره مي كند.

Sensual (تلفظ به انگليسي: سنشوال)
به انگليسي به معني برانگيزاننده و تحريك كننده است. استفاده از آن در اسامي عطر ها هم اشاره به هوس انگيز و تحريك كننده بودن بوي عطر دارد.

Nuit (تلفظ فرانسوي: نويي، nooyee)
به فرانسوي به معناي شب مي باشد. عطرهاي كه در اسم آن ها اين كلمه استفاده شده است. رايحه اي به نسبت مجلسي دارند و براي استفاده در شب طراحي شده اند.

منبع:

https://liliome.ir

ارورهاي ماشين لباسشويي بوش

۲۲ بازديد

 

ارورهاي ماشين لباسشويي بوش

 

a7_5dvn.jpg

شايد براي شما پيش آمده باشد كه لباسشويي كار نكند يا درب آن قفل شود يا هر اتفاق ديگري؛ امروزه يكي از ويژگي هاي لباسشويي‌هاي جديد اين است كه به محض بروز ايراد در دستگاه آن را به صورت يك  ارور در صفحه نمايشگر نشان مي‌دهد.

لباسشويي بوش نيز از اين امر مستثني نبوده و هر ايراد را به صورت يك كد ارور نمايش مي دهد. اين كد ارور معمولا با حرف F يا E آغاز شده و يك عدد دو رقمي را در ادامه با خود به همراه دارد. اين مسئله يكي از مزاياي داشتن لباسشويي بوش را نيز مي‌رساند چراكه با جستجوي ارور ميتوانيد شركت‌هاي معتبر تعمير لباسشويي بوش در سراسر كشور را به راحتي پيدا كنيد

در ادامه به معرفي ارورهاي ماشين لباسشويي بوش ميپردازيم  و راه حل هايي نيز براي رفع عيب پيشنهاد داده ايم.

 

ارور F23 در لباسشويي بوش

كد خطا و يا ارور F23 در ماشين لباسشويي بوش به صورت خلاصه به سيستم نشتي آب دستگاه و يا ايراد عدم تشخيص سطح آبگيري اشاره شده است . اين به آن معنا مي باشد كه يكي از المان هاي اصلي در ماشين لباسشويي بوش و يا ماشين لباسشويي زيمنس دچار خرابي شده و در سيستم آبگيري دستگاه اختلالاتي بوجود آمده كه باعث افزايش و يا كاهش سطح آبگيري شده است . در هنگام مشاهده ارور F23 لباسشويي بوش، احتمالا دستگاه به صورت مداوم كار كرده و خاموش نمي گردد . 4 علت اصلي بروز اين عيب در ماشين لباسشويي بوش عبارت‌اند از:

نشتي آب از قطعات
خرابي سنسورها
عيب در برد لباسشويي
عدم جرمگيري ماشين لباسشويي

 

 

ارور E57 در ماشين لباسشويي بوش

در حالت كلي اين كد خطا مربوط به عيوب موتوري و برد ديجيتال دستگاه مي باشد. البته ايراد اصلي از موتور دستگاه بوده اما به علت عدم توجه به اين عيوب ، برد دستگاه نيز دچار ايراد مي گردد . اگر زغال ، كلكتور و تاخو دچار ايراد باشد به نوعي تداخل در كاركرد دستگاه داشته و ارور E57 و يا ايردات مشابه را به صورت آلارم مشابه خواهيد كرد. بسياري از ارورها در ابتداي كار و يا در حين شستشوي لباس نمايش داده مي شود اما اين كد خطا در همان لحظه روشن شدن دستگاه و پيش از هر گونه اقدامي ظاهر مي شود. توصيه كارشناسان اين مركز اين است كه در هنگام مشاهده اين پيغام بر روي نمايشگر ماشين لباسشوئي بوش ، به هيچ وجه دستگاه را مجدد روشن خاموش نكرده و با نمايندگي بوش تماس حاصل فرماييد.

 

ارور E18 لباسشويي بوش

اگر به هر دليلي در خروج آب از داخل ماشين لباسشويي بوش، اختلالي ايجاد شود ارور E18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود.

دلايل بروز اروز e18  در لباسشويي بوش مي تواند،گرفتگي مسير خروج آب فاضلاب، گرفتگي شلنگ خروجي آب، گرفتگي خرطومي انتقال آب از ديگ به فيلتر، گرفتگي فيلتر و سوختگي پمپ باشد.

در تمامي موارد بالا، آب داخل لباسشويي مانده و ارور E18 يا F18 بر روي صفحه نمايش ظاهر مي شود. توجه كنيد كه در هنگام مشاهده اين كد خطا درب لباسشويي باز نمي شود. پس به دستگيره فشار مضاعف وارد نكنيد زيرا اين كار باعث آسيب جدي به دستگيره و درب مي شود.

 

ارور E19 لباسشويي بوش

آب در لباس‌شويي گرم نمي‌شود. المنت يا هيتر ماشين وظيفه‌ گرم كردن آب را بر عهده دارد. بنابراين، گرم نشدن آب به معناي مشكل در عملكرد المنت است. ممكن است ولتاژ ضعيف باشد و برق كافي به المنت نرسد. شايد هم المنت آسيب ديده يا سوخته و بايد تعويض شود. احتمال ديگر اين است كه ترموستات و حسگرهاي حرارتي درست كار نمي‌كنند. گاهي هم پيش مي‌آيد كه پرز و الياف البسه المنت را مي‌پوشانند و مانع انتقال گرما به آب مي‌شوند. يك احتمال ديگر هم اين است كه برد دستگاه مشكل دارد و دستور گرم كردن آب را نمي‌دهد.

 

 

ارور لباسشويي بوش f21

علت اين كد خطا يا ارور f21 ماشين لباسشويي بوش، استفاده بيش از حد و مداوم از دستگاه است كه باعث ايجاد مشكل در موتور مي‌شود. اين كد خطا يا ارور ماشين لباسشويي بوش نياز به بررسي دقيق دارد و به طور كلي نمي‌توان گفت كه راه‌حل رفع آن چيست براي رفع اين مشكل حتما با كارشناسان مربوطه تماس حاصل فرماييد احتمالا با تعويض زغال دستگاه، تعويض آي سي، سرويس كلكتور و يا آپديت نرم‌افزار مشكل‌تان برطرف مي‌شود.

 

.

حريم خصوصي و دوربين مداربسته تشخيص چهره

۳۰ بازديد

حريم خصوصي و دوربين مداربسته تشخيص چهره

موضوع تشخيص چهره اخيرا خبر ساز شده ، خبري كه چندي پيش منتشر شد كه به موجب آن ، استفاده از دوربين هاي تشخيص چهره در كليه سازمان هاي دولتي ممنوع اعلام شد . شهر سانفرانسيسكو به عنوان نخستين شهر ايالات متحده آمريكا شامل اين قانون شده است . البته اين ممنوعيت فقط براي سازمان هاي دولتي اجرايي شده و شركت هاي خصوصي از اين ممنوعيت مستثني شده اند .

با اينكه استفاده بيش از حد افراد از قابليت تشخيص چهره گوشي هاي هوشمند باعث شده تا افراد به اين تكنولوژي عادت كنند اما برخي از سازمان هاي حافظ آزادي هاي مدني و حمايت از مصرف كنندگان هنوز هم نگران سو استفاده شركت ها از اطلاعات تشخيص چهره افراد هستند و هشدار مي دهند .

استفاده از قابليت تشخيص چهره  دوربين مداربسته  هايك ويژن  در برخي موارد لازم است، به عنوان مثال در ورود افراد به ايالات متحده ، چهره افراد توسط دوربين هاي تشخيص چهره برداشته شده و با عكس گذر نامه تطبيق داده مي شود ، در اين صورت رضايت افراد در خصوص حفظ حريم شخصي نه تنها مهم نيست بلكه اين موضوع اجباري و جزو قانون ايالات متحده مي باشد .

 

چگونه هنگامي استفاده از دوربين هاي تشخيص چهره ، به حريم شخصي افراد احترام بگذاريم ؟

از اين رو ضرورت توجه به قابليت تشخيص چهره زماني حياتي تر مي شود كه بتوانيم بين برنامه هاي امنيتي مانند تشخيص افراد هنگام ورود به كشور با تشخيص چهره افراد در برنامه هايي كه بيشتر جنبه سرگرمي دارند ، تفاوت قائل شويم .

قوانين حافظ حريم خصوصي افراد در جهان ، به سرعت در حال گسترش هستند ، در بسياري از ايالت هاي آمريكا ، قوانين ويژه اي براي ثبت چهره افراد توسط دوربين هاي تشخيص چهره وجود دارد ، در اروپا قوانين و مقررات حفظ كلي داده هاي ( قانون GDPR ) قوانين مختلفي را براي تشخيص و ثبت چهره افراد به اجرا در آورده است. به طور مثال طبق قانون GDPR كليه افرادي كه تصوير آنها توسط نرم افزار هاي تشخيص چهره ، تصوير برداري و ثبت مي شود ، بايد در جريان قرار گرفته و نسبت به اين موضوع رضايت داشته باشند .

با در نظر گرفتن موارد فوق و پس از رعايت تمام موارد قانوني ، شركت هاي مي توانند از قابليت تشخيص چهره در كسب و كار هاي خود استفاده كنند ، تصاوير افراد بايد در فضاي امن با رعايت اصول امنيت سايبري ثبت شود و بالاترين سطح امنيتي براي حفط اين تصاوير به كار گرفته شود .

براي دريافت  قيمت دوربين مداربسته    مي توانيد به شركت مهر تجارت مراجعه كنيد.

به نظر مي رسد كه صرف استفاده از قابليت هاي جذاب تكنولوژي بدون در نظر گرفتن مضرات آن مي تواند جامعه را دچار چالش كند در اين مسير وضع قوانين پيشگيرانه مي تواند راه سو استفاده افراد را مسدود كند . با توجه به فراگير شده برنامه ها و دوربين هاي تشخيص چهره به نظر بايد قوانين و مقررات سفت و سخت تري براي حفظ حريم شخصي افراد وضع و به اجرا در بيايد .

طرح اتحاديه اروپا براي استفاده از دوربين‌هاي تشخيص چهره پليس ملي و راه‌اندازي شبكه‌اي از داده‌هاي اطلاعاتي در اين زمينه، نگراني‌ها درخصوص برخورداري اين هدف از انگيزه جاسوسي و نقض حريم خصوصي را افزايش داده است.

به گزارش روز شنبه تارنماي خبري نشريه ديلي ميل، افشاي اسناد داخلي نشان مي دهد كه نيروهاي پليس از ?? كشور عضو اتحاديه اروپا به سرپرستي اتريش، خواستار معرفي قوانين و تلفيق داده هاي اطلاعاتي تشخيص چهره در هر كشور عضو اين اتحاديه شده اند.

در قالب اين طرح، مذاكراتي براي تمديد حكم كنوانسيون پروم (Prüm Convention) انجام شده است. اين كنوانسيون به كشورهاي امضاكننده امكان مي دهد اطلاعات مربوط به دي ان آ، ‌ اثر انگشت و ثبت خودروي افراد را براي مقابله با تروريسم، مبادله كنند.

 

همچنين درخواست ها از پليس اتحاديه اروپا (يوروپل) براي ايفاي نقش در زمينه تبادل اطلاعات مربوط به تشخيص چهره با كشورهاي غير عضو اتحاديه اروپا، ‌ اين نگراني ها را دربر داشته است كه اين شبكه به داده هاي اطلاعاتي مشابهي در آمريكا مرتبط شود. يكي از شركت هاي فعال در توليد دوربين مداربسته شركت هايك ويژن (  hikvision ) است كه اين روزها با اتحاديه اروپا نيز با مشكل روبرو شده است.

مزيت مبادله اطلاعات تشخيص چهره به مراكز پليس، ‌ شناسايي مظنونان ناشناس است. اما مدافعان حقوق بشر ابراز نگراني كرده اند كه درصورت ارائه اطلاعات به آمريكا، حريم خصوصي افراد نقض شود.

به گفته «ادين اومانوويچ» مدير خيريه اي در انگليس موسوم به «پرايوسي اينترنشنال» (Privacy International) كه مدافع و مروج حق حفظ حريم خصوصي در جهان است، ‌ تبادل اطلاعات، خطر استفاده از آن براي اهداف جاسوسي را درپي دارد.  

همچنين در صورتي كه نياز به خدمات  نصب دوربين مداربسته   مي توانيد با كارشناسان مهر تجارت در تماس باشيد.

اطلاعات ارائه شده به پارلمان اروپا از سوي كميسيون اروپا حاكي است كه تقريبا ??? هزار يورو براي انجام تحقيقاتي در زمينه تغيير كنوانسيون پروم هزينه شده است.

همچنين كميسيون اروپا ??? هزار يوروي ديگر را به كنسرسيومي از آژانس هاي مستقر در استوني پرداخت كرده تا وضعيت فعلي تشخيص چهره در تحقيقات جنايي در همه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا را ترسيم كند كه هدف از اين كار، حركت به سوي تبادل اطلاعات مربوط به چهره افراد، اعلام شده است.  

فرانسه، آلمان، بلژيك، اسپانيا، لوگزامبورگ، هلند و اتريش در سال ???? كنوانسيون پروم را امضا كردند. اين كنوانسيون به كشورهاي عضو امكان مي دهد اطلاعات شخصي همچون اثر انگشت و غيره را براي مقابله با تروريسم مبادله كنند.

يونان، ايتاليا، پرتغال و سوئد جملگي براي پذيرش اين كنوانسيون اعلام آمادگي كرده اند.

منتقدان اين كنوانسيون از نبود كنترل قضايي و دموكراتيك و همچنين شفافيت و برابري در آن ناراضي اند. منتقدان اين سيستم همچنين مشروعيت آن را زير سوال مي برند.????  

سفارت آمريكا در بروكسل در سال ????، خواستار برقراري مناسباتي با اتحاديه اروپا شد كه به موجب آن، مبادله گسترده اطلاعات شخصي امكان پذير مي شد.

 

 

 

حمل خودرو با كاميون خودروبر

۲۳ بازديد

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شركت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين كيفيت هستيم

شركت ما كمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين كيفيت انجام مي دهد.

شركت هر گونه حمل خودرو از جمله كلاسيك، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو 

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يك خودرو را داريد از خودرو بر هاي تكي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يكي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس كمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد 

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تكي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با كمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شركت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما كمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين كيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شركت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۲۸ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

۳۱ بازديد

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده كه يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دكوراسيون داخلي دكونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته كلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شك و ترديد در هنگام خريد مي شوند يكي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امكاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيك است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنكه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نكته در همين ابتدا اشاره كنيم چراكه اين دو نكته همواره جزو مواردي است كه سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد كه عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد كه قطعا از سطح كابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند كه هم سطح با عمق كابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند كه هم سطح با كابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب كنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي كه انتخاب كرده ‌ايد از كابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يك يخچال فريزر دوقلو هم سطح با كابينت شما قرار مي گيرد چراكه همان طور كه گفتيم داراي عمقي همسان با كابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نكته نيز توجه داشته باشيم كه عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد كوچك تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي كنند كه يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممكن از لحاظ گنجايش داخلي با يكديگر برابري ‌كنند يا برعكس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري كنيم كه عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد كه مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراكه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در كشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به كاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد كه همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذكر شده است و اين همان علتي است كه شما يك مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از كشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت كه در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مكان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح كابيت قرار گيرد، همانطور كه گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي كه خالي از لطف نيست بدان اشاره كنيم اين است كه انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيك هستند كه اگر اين امكان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد كه اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم كه تاكنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يك كدام از آنها را انتخاب كنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد كه تمايل داريد به اينكه دو فضاي كاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است كه در بسياري از مدل ها ممكن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور كه گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه كنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امكان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از كالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد كه مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور كه اشاره كرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق كابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل كابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر كاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم كه شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد كه يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور كه گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد كه داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق كمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يك ديد ممكن است اين حس را به شما بدهد كه نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد كه همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي كافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يكي ديگر از مواردي كه افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نكته اشاره كنيم همان طور كه در بالا نيز اشاره كرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد كه وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره كنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراكه دو مدل كاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند كه بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نكته اخر اينكه در طراحي كابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور كه مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يك يخچال و فريزر در كنار هم طراحي شده ‌اند كه اگر شما در دسته افرادي هستيد كه مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يكي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب كنيد اما بازهم تاكيد مي ‌كنيم كه اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه كنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نكته مهم اشاره كنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره كرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد كه هر كدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مكان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيك را مشاهده كنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يكي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يك مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراكه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir