علل طلاق در زوجين چيست؟

۲۶ بازديد

 

علل طلاق در زوجين چيست؟

 

در اين مطلب قصد داريم به علل جدايي و طلاق صحبت كنيم با ما همراه باشيد:

 

عللي مانند : خيانت ، عدم ارتباط و صميميت ، مشكلات مالي و عدم رابطه جنسي و صميميت از دلايل رايج طلاق است.

 

بر اساس پژوهش هايي كه انجام داده ايم دريافتيم كه دلايل اصلي طلاق و خيانت در ايالات متحده امريكا چه چيزهايي ميباشد  :

1.عدم پاسخگويي همسر به نيازهاي

2. زوجه خود

3. ناسازگاري

4. عدم بلوغ همسر

5. سوء استفاده عاطفي و خيانت همسر

6. مشكلات مالي

برخي از خصوصيات در زن يا مرد يا شرايطي وجود دارد ، كه ممكن است شريك زندگي را مجبور به طلاق كند بصورتي كه ديگر نمي تواند با شريك زندگي خود كنار بيايد و شايد طلاق بهترين گزينه باشد.

 

هنگامي كه زوجين احساس مي كنند تمام روابط احساسي خود را نسبت به همديگر از دست داده اند  در نهايت مي توانند به اين نتيجه برسند كه زمان پايان ازدواج است .

 

آيا فكر مي كنيد اين سناريو مي تواند وارد زندگي شما شود؟

 

اين غير معمول نيست كه زوج ها شروع به دعوا و كشمكش كنند تا اينكه روزي براي هميشه از هم جدا شوند. از مسائل مربوط به رابطه خود غافل نشويد . شما هرگز نمي دانيد ، رابطه شما ممكن است به سمت جاده هاي سنگي نيز پيش رود!

 

چند درصد ازدواج ها به طلاق ختم مي شود؟

تصور اينكه چند درصد از ازدواجها به طلاق ختم مي شود ، به طور قابل پيش بيني پايين به نظر مي رسد ، اما واقعيت اين است كه تقريباً 50 درصد از ازدواج ها در ايالات متحده به طلاق مي انجامد.

 

طبق آمار بدست آمده ، زوجين معمولاً در هفت سال اول ازدواج طلاق مي گيرند. بنابراين ، طلاق بيشتر در كدام سال ازدواج رايج است ؟

 

گفته مي شود كه رضايت زناشويي با حركت زوجين به سمت دهمين سالگرد زندگي آنها افزايش مي يابد.

 

 

دليل اصلي طلاق چيست؟

 

در اينجا ليستي از دلايل متداول طلاق ذكر شده است. اگر هريك از اين موارد را در رابطه خود تشخيص داديد ، بايد نسبت به اين كه رابطه شما در حال حركت است آگاه باشيد.

 

اين به شما كمك مي كند تا بفهميد چه عواملي با خطر بالاي طلاق مرتبط هستند و اقدامات لازم را انجام دهيد و از آسيب بيشتر جلوگيري كنيد.

 

بياييد دلايل رايج طلاق را بررسي كنيم و بفهميم كه آيا ازدواج شما قابل نجات است يا خير.

 

1. خيانت همسر يا رابطه خارج از ازدواج :

شوهر ناراحت و عصباني روي تخت نشسته است

 

وقتي شخصي براي برآوردن نيازهاي خود ، چه از نظر جسمي و چه از نظر جنسي ، خارج از رابطه مي رود ، اين مي تواند رابطه را به خطر بيندازد. بسيار دشوار است كه پس از خيانت ، اعتماد را پس بگيريم .

 

عصبانيت و كينه از دلايل متداول ، منجر به بي اشتهايي جنسي و عدم صميميت عاطفي است .

 

روت هوستون ، متخصص خيانت مي گويد: خيانت اغلب به عنوان يك دوستي به ظاهر بي گناه آغاز مي شود. "اين به عنوان يك رابطه عاطفي شروع مي شود كه بعداً به يك امر فيزيكي تبديل مي شود."

 

خيانت يكي از دلايل اصلي طلاق است. اين امر همچنين يكي از دلايل طلاق قانوني است .

 

2. مشكل در امور مالي :

زن و شوهر بر سر مسائل مالي با هم مشاجره ميكنند .

 

به قول معروف ، پول خنده را بر لب مردم مي آورد .

 

اگر يك زوج در مورد نحوه مديريت امور مالي باهم تفاهم و هماهنگي نداشته باشند ؛ اين امر مي تواند منجر به مشكلات وحشتناك شود.

 

 طبق آمار بدست آمده ، يكي از دلايل طلاق ؛  عدم سازگاري در عرصه مالي است و تقريباً 41 درصد طلاق را ايجاد مي كند.

 

همه چيز از عادات مخارج مختلف و اهداف مالي گرفته تا درآمدزايي يكي از همسران به طور قابل توجهي بيشتر از ديگري ، ايجاد نزاع بر سر قدرت مي تواند ازدواج را به نقطه شكست برساند.

همچنين تفاوت در ميزان پول هر يك از طرفين براي ازدواج نيز مي تواند منجر به بازي قدرتمند بين يك زوج شود.

"پول واقعاً همه چيز را لمس مي كند. اين بر زندگي افراد تأثير مي گذارد .

مشكلات مالي را مي توان به عنوان يكي از بزرگترين علل طلاق بعد از خيانت به شمار آورد .

 

3. عدم ارتباط :

ارتباطات در ازدواج بسيار مهم است و عدم برقراري ارتباط موثر به سرعت منجر به نارضايتي و سرخوردگي هر دو مي شود و بر همه جنبه هاي ازدواج تأثير مي گذارد.

از سوي ديگر ، ارتباط خوب پايه و اساس يك ازدواج قوي است. وقتي دو نفر در زندگي مشتركي را بوجود مي آورند ، بايد بتوانند در مورد نيازهاي خود صحبت كنند و بتوانند نيازهاي شريك زندگي خود را درك كرده و براي رفع آن تلاش كنند.

فرياد زدن به همسرتان ، صحبت نكردن كافي در طول روز ، اظهارنظرهاي ناخوشايند براي بيان خود ، همگي روشهاي ناسالم ارتباطي هستند كه بايد در ازدواج كنار گذاشته شوند.

علاوه بر اين ، وقتي زوج ها از صحبت كردن با يكديگر دست مي كشند ، احساس تنهايي كرده و به طور كلي از اهميت دادن به يكديگر جلوگيري مي كنند ، اين مي تواند منجر به خرابي رابطه شود.

ارتباطات ضعيف در واقع يكي از بزرگترين دلايل 65 درصدي طلاق ها محسوب ميشوند .

ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر مقاله زير را بخوانيد:

https://rizy.ir/Dn1m

 

 

قيمت خريد ملك در استانبول

۲۴ بازديد

 

قيمت خريد ملك در استانبول به عوامل مختلفي مثل  محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

 

اخذ اقامت با خريد ملك در استانبول

بر اساس ضوابط و مقررات موجود در اين كشور، اتباع خارجي، اين امكان را دارند كه با خريد آپارتمان در استانبول يا هر يك از شهرهاي ديگر آن اقدام به دريافت شهروندي نمايند و اين اقامت تا هنگامي كه ملك مذكور در تملك متقاضي است، تمديد خواهد شد. دقت داشته باشيد كه علاوه بر مزاياي متعدد اين روش كه در ادامه بيشتر به آنها خواهيم پرداخت، با داشتن اين اقامت، شما اين امكان را خواهيد داشت كه براي مهاجرت به ساير كشورها بخصوص كشورهاي اروپايي، از طريق سفارتخانه هاي آن كشورها در تركيه خيلي سريعتر و آسانتر اقدام نماييد.

m6_tlqn.jpg

خريد ملك در استانبول

بدين منظور اول بايد به استانبول رفته و پس از بازديد از چند ملك مختلف، ملك مورد پسند خود را انتخاب نماييد. پس از طي مراحل خريد ملك و زدن سند آن به اسم شما، لازم است كه به اداره مهاجرت اين كشور يا همان (G?ç ?daresi) برويد و براي اخذ شهروندي از طريق خريد ملك در  ماسلاك استانبول درخواست دهيد و در زمان مشخص شده، همراه با مدارك خواسته شده، مجددا به اين اداره رفته و اقامت 1 ساله خود را دريافت نماييد.

گفتني است كه از ديدگاه قانوني، محدوديت خاصي براي حداقل ميزان سرمايه، جهت خريد خانه در استانبول تعيين نشده است. اما داشتن اطلاعاتي در مورد قيمت ملك در اين شهر برايتان بسيار سودمند خواهد بود تا بدانيد كه دست كم به چه مقدار سرمايه نياز خواهيد داشت. همينطور بر اساس قوانين اين كشور، تنها شرط لازم براي خريد ملك اين است كه شش دانگ سند ملك حتما به نام متقاضي و يا مشتركا تنها به صورت سه دانگ، سه دانگ به نام اعضاي خانواده او باشد.

 

 

قيمت خريد ملك در تركيه، شهر زيباي استانبول

قيمت خريد ملك در استانبول به پول ايران

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول درسال 2021  به عوامل مختلفي مثل محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات و… بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

قيمت ملك در اين شهر به پول ايران با توجه به قيمت روز لير محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال؛ اگر قيمت لير را بين 3000 تا 3500 تومان در نظر بگيريم، قيمت يك ملك 200 هزار ليري در تركيه، چيزي حدود 600 تا 700 ميليون تومان خواهد بود، كه نسبت به قيمت ملك در كشور خودمان بسيار اقتصادي تر است.

چرا كه در حال حاضر خانه اي در تهران، حتي در مناطق متوسط و رو به پايين نيز كمتر از يك ميليارد تومان پيدا نخواهيد كرد، در حالي كه با همين مقدار پول امكان خريد يك خانه نسبتاً خوب را در تركيه خواهيد داشت و بدين ترتيب مي توانيد از مزاياي خريد ملك در در بيليك دوزو استانبول نيز بهره مند شويد و در اين كشور به كار و زندگي بپردازيد. شما مي توانيد در استانبول يا هر شهر ديگري از تركيه، ملك مد نظرتان را مطابق با نياز و سليقه خود انتخاب نماييد. مثلا اگر شما به شهرهاي مدرن، بزرگ و پرجمعيت علاقه داريد، خريد ملك در شهرهايي مثل آنكارا، استانبول و ازمير پيشنهاد مي شود ولي اگر به طبيعت و دريا علاقه منديد و البته قصد خريد ملك با قيمت پايين تري را داريد، شهرهايي مثل آنتاليا و مارماريس مناسب تر هستند.

مراحل خريد ملك در استانبول و اخذ شهروندي از اين طريق

 

مراحل خريد ملك در استانبول  و اخذ شهروندي از اين طريق

براي اين كار بايستي مراحل زير را به ترتيب طي كنيد، تا در نهايت با كمترين دردسر صاحب ملكي در استانبول زيبا و خوش آب و هوا شويد و به سبب آن نيز اقامت  كشورتركيه را دريافت كنيد. اين مراحل عبارتند از:

1. نخست به تركيه، شهر استانبول رفته و پس از بازديد از املاك گوناگون، ملك مورد پسند خود را انتخاب كنيد. سپس عمليات قيمت گذاري توسط مامور شهرداري اين كشور انجام مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه در تركيه، بر خلاف ايران قيمتي كه كارشناس دولت براي ملك تعيين و اعلام مي كند، با قيمت حقيقي ملك فرق چندان زيادي ندارد و اكثرا كمتر از ده درصد است. از اين رو، دارندگان املاك نمي توانند قيمت هاي نجومي و غير واقعي به خريدار پيشنهاد دهند و اين موضوع موجب اطمينان خاطر مشتري مي گردد. اما در نهايت قيمت تعيين شده از سوي كارشناس در سند ملك ثبت خواهد شد.

2. مبلغ پيش پرداخت را به حساب مالك واريز نموده و واريز الباقي وجه را در روز انتقال سند انجام دهيد.

3. در زماني كوتاه تر از يك هفته، سند ملك خريداري شده به شما تحويل داده مي شود و سپس مي توانيد با رفتن به اداره مهاجرت اين كشور، درخواست وقت مصاحبه نماييد.

4. در موعد مشخص شده از سوي اين اداره، كه غالبا كمتر از يك ماه است، لازم است كه با در دست داشتن تمامي اسناد و مدارك به آنجا رفته و به چند پرسش ساده پاسخ دهيد.

5. در نهايت كارت اقامت يك ساله و در مواردي دو ساله به آدرس اقامت شما در تركيه ارسال مي گردد.

 

نصب آسانسور وسط راه پله

۲۷ بازديد

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

 

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

۲۵ بازديد

سايبان فضاي باز چه كاري مي تواند براي من انجام دهد؟

وقتي به سايبان ها فكر مي كنم ، به سايه هاي پنجره راه راه سبز و سفيد جنگلي در دوران جواني خود فكر مي كنم كه ثابت بالاي پنجره هاي خانه مادربزرگم بودند. آيا مي دانيد كه سايبان ها به مصر باستان و سوريه برمي گردد كه مغازه داران از تشك هاي بافته شده براي سايه زدن به غرفه ها و خانه هاي بازار استفاده مي كردند؟ براي ساليان متمادي ، سايه بان به سايبان ها متكي بود تا از فضاي داخلي در برابر نور خورشيد محافظت كند و به حفظ محيط خنك در ماه هاي تابستان كمك كند. در حالي كه سايبان هاي پنجره ثابت ديگر براي خانه هاي مدرن متداول نيستند ، سايبان هاي جمع شونده هنوز براي ايجاد سايه در فضاي باز بسيار محبوب هستند.

سايبان ها به دو صورت ثابت و جمع شونده موجود هستند كه هم ظاهر و هم عملكرد بيروني خانه يا محل كار را بر عهده دارند. سايبان هاي ثابت كه از مزاياي آن مي توان به قاب محكم و طولاني مدت و حفاظت كامل از آب و هوا اشاره كرد ، بيشتر مناسب خانه ها و مشاغل تاريخي است تا خانه هاي مسكوني. تاريخ آنها طولاني و از بين رفته است و در برابر آزمون زمان و همه عناصر طبيعت مقاومت مي كند.

 

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/689v?k=2dc51edb7103a475c769cbac8e12c670

 

https://sites.google.com/view/easily-grow-within/home

 

سايبان هاي جمع شونده كه بر روي پنجره ها و حياط ها قابل استفاده است ، سايه اي كاربردي ايجاد مي كند و با حداقل ردپا ، جذابيت مدرن را برآورده مي كند. عملكرد آنها فراتر از يك سايبان ثابت با چندين سبك و عمليات است.

 

سايه بان پنجره ، مانند سايبان بولدسگالور سولاناي ما ، يك سايبان مينيمال است ، در طراحي آن ساده است. به عنوان اساسي ترين سايبان جمع شونده ، سايه غلتكي با دو بازوي عمودي مستقيم است كه در محل اتصال به هم چسبيده اند و اجازه مي دهد سايه گسترش يافته و عقب بكشد. پارچه مورد استفاده در اين نوع سايبان ها از اكريليك بافته شده تا پارچه لمينت شده ، براي استفاده در فضاي باز تأييد شده است و در برابر عناصر و محو شدن مقاومت مي كند. مي توان آن را به صورت دستي يا براي سيم كشي سيم كشي كرد و معمولاً گزينه اي براي افزودن يك كاپوت محافظ جداگانه براي اطمينان از يكپارچگي پارچه در طول زمان دارد. سايبان هاي پنجره ، همانطور كه از نامشان مشخص است ، پنجره ها و درهاي حياط را تزئين مي كنند ، اما مي توانند تا 18 فوت عرض داشته باشند و آنها را براي حياط هاي بيروني نيز انتخاب مي كند.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pedicure.com/activity/p/439454/

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

 

 

https://hookedheartie.com/activity/p/869073/

http://mel-assessment.com/activity/p/799826/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/532277/

https://www.webtalk.co/n/35303372

https://ok.ru/profile/592882755091/statuses/153879232023315

http://y8space.com/activity-2/p/413589/

https://www.aiuextension.org/activity/p/744599/

https://hometownhomedecor.com/activity/p/467572/

 

 

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

۲۴ بازديد

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

۲۵ بازديد

تعمير تلويزيون در شمال تهران با سرويس تي وي

سرويس تي وي   https://servictv.ir/   به عنوان نماينده معتبر سامسونگ با سال ها سابقه در زمينه تعمير برد و تلويزيون با به كارگيري افراد كارآزموده و متخصص آمادگي دارد تعمير تخصصي تلوزيون شما را در سريع ترين زمان و با مناسب ترين قيمت در محل كار يا منزل شما بر عهده بگيرد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي شامل موارد ذيل است:

تعمير انواع تلويزيون هاي.LCD.LED.PLASMA

ضمانت يك ماهه تعمير براي همه تلويزيونات

استفاده از قطعات اصلي در تعمير

تعمير انواع تلويزيون هاي سه بعدي

تعمير انواع پنل هاي داراي مشكلات هاي خطوط در تصوير،پرش در تصوير،تاريك شدن نيمه تصوير،آب خوردگي و….

نصب انواع تلوزيون ديواري و روميزي

سرويس در محل-سراسر تهران

مشكلات انواع تلويزيون

صدا دارد نور دارد تصوير ندارد...ازمشكل پنل ويا بخش پردازش تصوير

صدا دارد تصوير دارد نور ندارد...از مشكل لامپ تصوير

تصوير دارد نور دارد صدا ندارد...از مشكل برد مين و يا پاورو

خود به خود خاموش و روشن مي شود...برد مين و يا پاور ميتواند خراب بتشد.

خود به خودخاموش مي شود...از مشكل بخش تغذيه و يا برد مين.

روي چراغ استندباي است و به هيچ عنوان روشن نمي شود...از مشكل برد مين و يا پاورروي چراغ استندباي است وامكان دارد گاهي روشن شود.

كاملا خاموش است و هيچ علائم حياتي ندارد...برد پاور مشكل دارد.

تصوير دچار نويز و به هم ريختگي است...از مشكل پاور و يا مين برد.

تصوير نگاتيو است...برد پرازنده تصوير مشكل دارد.

تصوير لرزش دارد.برد پاور و يا برد مين ميتواند دليل اشكال باشند.

در تصوير خطوط عمودي و يا افقي مشاهده مي شود.

روي لوگو گير كرده ..برد مين مشكل دارد.

تصوير سر و ته است ..برد مين مشكل دارد.

نيمي از صفحه خالي و نيمي ديگر داراي تصوير عادي است...بردتيكان و يا پنل مشكل دارد.

تلويزيون دير روشن مي شود...برد پاور مشكل دارد.

تصوير تلويزيون اسلوميشن شده...پنل مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود كانال عوض ميكند...برد مين مشكل دارد.

تلويزيون خود به خود صدا را كم و زياد ميكند...برد مين مشكل دارد.

به محض روشن شدن ولوم روي حالت حدبيشتر قرار ميگيرد...برد مين مشكل دارد.

بعد از هر بار روشن كردن بايستي از اول كانال يابي كرد...نرم افزار برد مين مشكل دارد.

تنظيمات را در خود نگه نميدارد.???????..برد مين مشكل دارد.

هيچ كانالي را زمان جستجو پيدا نميكند...آنتن پشت بام و يا مشكل تيونر در برد مين

تلويزيون گاهي روشن مي شود و گاهي روشن نمي شود...برد مين و يا پاور خراب است.

فلش يو اس بي را شناسايي نميكند...برد مين خراب است.

پورت اچ دي ام آي را نميشناسد...برد مين خراب است.

پورت سه رنگ زرد سفيد قرمز،وصل است اما تصوير نميايد...برد مين خراب است.

به محض روشن شدن خاموش مي شود و گاها با صداي سوت همراه است...برد پاور خراب است.

بعد از حدود دقيقه دكمه هاي ريموت از كار مي افتند... از مشكل برد پاور و يا مين برد.

???????تصوير بسيار كمرنگ و سفيد است...مشكل برد تيكان باعث اين اشكال شده.

گزينه سرچ و كانال يابي از منو حذف شده و قابل دسترس نيست...ازمشكل تنظيمات مين برد????

تلويزيون هاي LCD وLED

اين تلويزيون ها ازچندين بخش تشكيل شده اند:1. صفحه نمايشگر كه از جنس كريستال مايع است.
2.
بك لايت كه در پشت صفحه نمايشگر وجود دارد.
بين بك لايت و پنل هم صفحاتي وجود دارد كه باعث مي شود نور يكدست و يكنواختي دا داشته باشيم
پنل از خود نوري ندارد. و براي نمايش درست تصوير بايد بك لايت از پشت پنل روشن باشد.
در تلويزيونهاي نسل اوليه ال سي دي زاويه ديد محدود بود وبراي ديد بهتر بايستي روبروي تلويزيون مينشستيم كه البته اين امر به مروراصلاح شده
در ساختار تلويزيون هاي جديد از دو نوع لامپ تصوير استفاده مي شود:
1.
بكلايت CCFL
2.
بكلايت LED

تلويزيون هاي LED در حقيقت همان LCD هاي قديم مي باشند، تلويزيون هاي LCD به نور پشت پنل متكي مي باشند تا پنل كريستال مايع را روشن كند. معروفترين نوع LCD از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده مي كنند كه به بكلايت CCFL معروفند. اما تلويزيوهاي جديد LCD ازبكلايت LED براي ايجاد روشنايي استفاده ميكنند.?????????????????

كاربران همه مدل هاي تلويزيون اعم از تلويزيون LCD، تلويزيون LED، تلويزيون پلاسما، تلويزيون 4K، تلويزيون 3D، تلويزيون QLED و … مي توانند در صورت مشاهده هر گونه ناكارامدي و اختلال در تلويزيون مورد استفاده، به نمايندگي سرويس تي وي مراجعه كرده و خدمات تخصصي مورد نياز را دريافت كنند.

نمايندگي تلويزيون ال جي يا سوني و سامسونگ سرويس تي وي با همكاري گروه اي از مهندسان جوان و متخصص و با كمك تجهيزات پيشرفته روز دنيا در تلاش است تا به همه تلويزيون هاي خراب تولد دوباره بخشيده و با افزايش عمر مفيد آن ها، لذت استفاده از يك تلويزيون با كيفيت را مجددا به كاربران آن ها ارزاني دارد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون، بسته به درخواست متقاضي به دو روش قابل دريافت است كه اين دو روش عبارت هستند از تعمير تلويزيون در محل و تعمير تلويزيون در تعميرگاه.

در روش اول –يعني تعمير در محل تلويزيون، نيازي به جابجايي تلويزيون نيست و متخصصين تعمير خود در محل حضور يافته و اقدامات مورد نياز براي تعميررا روي تلويزيون پياده مي سازند. در روش دوم، بايد تا كاربر تلويزيون را به نمايندگي تخصصي تعمير تلويزيون تحويل دهد تا خدمات مورد نياز برروي آن اعمال شود.

تعمير تخصصي تلويزيون

نمايندگي تلويزيون سوني يا الجي و سامسونگ ارائه دهنده تخصصي ترين سرويس ها و خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ترميم و تعويض قطعات انواع تلويزيون به متقاضيان است. شما كاربران گرامي مي توانيد با انتخاب آگاهانه نمايندگي تلويزيون در كمترين زمان و با هزينه مصوب، تلويزيون خراب خود را تعمير كنيد. خدمات ارائه شده در اين نمايندگي منحصر به مدل واشكالي خاص نيست و همه مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري تلويزيون را پشتيباني مي كند.